Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv
Dizaineru Miučas Pradas un Rafa Simonsa sadarbībā topot 2021. gada pavasara/vasaras kolekcijai, zīmola trīsstūra logotips rotāja visus apģērbus, aksesuārus un rokassomas. Tāds solis atmaksājās, un Prada logotips kļuva par 2021. gadā pieprasītāko. (Foto: Shutterstock/ Vida Press)

 

Iekārotākie zīmoli, bikses un citas aktuālas modes lietas, kas lika straujāk sisties fašionistu sirdīm

Stila jaunumi
23. janvārī 07:45 2022. gada 23. janvārī 07:45
 
Anita
Sedliņa
| Žurnāls "Kas Jauns"
2021. gads sākās ar vakcīnu un pirmo iespēju atgriezties salīdzinoši “normālā” dzīvē, līdz ar to – ar modes precēm, kas paredzētas publiskai valkāšanai un pašu pašsajūtas uzlabošanai. Protams, sekas saglabājās – ilgas pēc komforta un jauns darba apģērba formāts.

KUSTĪBAS

Digitalizācija

Modi varēja atrādīt un iegādāties praktiski tikai interneta tiešsaistē, tāpēc zīmoli centās “palīdzēt” un piedāvāt plašākas digitālās iespējas. Modes skates, kas skatāmas interneta tiešsaistēs, virtuālie apģērbi un pat sadarbība ar video spēļu veidotājiem (Balenciaga un Fortnite sadarbībā – modes lietas kā spēlei, tā fiziskai valkāšanai).

Balenciaga x Fortnite (Foto: Publicitātes foto)

Ilgtspēja

Varam teikt paldies slavenībām, kas atgādināja par ilgtspējas modes idejām, – aktierim Hoakinam Fīniksam par atkārtotu zīmola Stella McCartney uzvalka valkāšanu, mūziķei Lorde, kura izvēlējās zīmolus Collina Strada un Bode, kas rada tērpus no tā sauktajiem “atkritumiem” jeb šūšanas industrijas pārpalikumiem/atgriezumiem.

Mūziķe Lorde. (Foto: BACKGRID/ Vida Press)

Bezdzimuma

Mode ir viens no ērtākajiem rīkiem, kā demonstrēt savu domāšanu un attieksmi. Piemēram, noliegt dzimumu stereotipus. Reperis Lil Nas X intervijā ar Džimiju Felonu bija uzvilcis svārkus, bet mūziķi Džastins Bībers un A$Ap Rocky ap kaklu bija uzlikuši pērļu kaklarotas.

Mūziķis Džastins Bībers. (Foto: Instagram)

IEKĀROTĀKIE ZĪMOLI

Nensi Dojaka

Londonas zīmols, kas ar modes skati debitēja tikai šogad un jau saņēma LVMH konglomerāta gada balvu, ir absolūts šā gada top zīmols, īpaši ar to, ka Nensi Dojaka izpildījumā mazā, melnā kleitiņa vairs nav garlaicīga, bet gan absolūti seksapīla.

Nensi Dojaka (Foto: SplashNews.com/ Vida Press)

Christopher John Rogers

Viens no jaunākajiem un karstākajiem modes vārdiem ir pirms pāris sezonām debitējušais Ņujorkas zīmols Christopher John Rogers. Apjomīgos siluetus, precīzo piegriezumu un aizraujošās krāsas mīl ne tikai meinstrīma modes dāmas, bet arī tādas zvaigznes kā mūziķes Zendaya un Lady Gaga, ASV bijusī pirmā lēdija Mišela Obama, modeles Bella Hadida un Kārlija Klosa.

Mūziķe Lady Gaga. (Foto: Mediapunch/Shutterstock/ Vida Press)

i. am. Gia

Zīmola i.am.gia, kas debitēja 2017. gadā, slavas mirklis pienāca šogad, kad, aktualitāšu sarakstos atgriežoties 2000. gadu stilam, viņu izgudrojums – halo bikšu modelis ar dziļu gurnu izgriezumu – perfekti atbilda jaunajām prasībām, tas ir, TikTok paaudzei.

Modele Bella Hadida. (Foto: Instagram)

TOP MODES IZSTRĀDĀJUMI

Levi brīva piegriezuma bikses

Tā kā šogad beidzot nācās atteikties no treniņbiksēm, bet ilgas pēc komforta saglabājās, aktuālākais džinsa bikšu modelis bija brīvs piegriezums, bet zīmols – Levi.

Modele Bella Hadida. (Foto: Christopher Peterson / SplashNew/ Vida Press)

Rolex Submariner

Ne visiem gads ir bijis ekonomiski smags. Tiem, kam finanses nebija iemesls pārdzīvojumiem, par gada aksesuāru padarīja Šveices pulksteni Rolex un tā modeli Submariner (cena ap 90 000 EUR).

Rolex Oyster Perpetual Submariner watch (Foto: Gardinerhoulgate/Bournemouth News/Shutterstock/ Vida Press)

Bottega Veneta soma Jodie

Itāļu modes nams Bottega Veneta šogad vēl vienu aksesuāru padarīja par pieprasītāko. Tā ir 90. gadu minimālisma stila soma Jodie (cena ap 1800 EUR), kas rokās bija visām ielu modes zvaigznēm un, protams, modelēm Kendalai Dženerei un Elsai Hoskai.

Foto: Publicitātes foto

LOGOTIPS

Prada

Dizaineru Miučas Pradas un Rafa Simonsa sadarbībā topot 2021. gada pavasara/vasaras kolekcijai, zīmola trīsstūra logotips rotāja visus apģērbus, aksesuārus un rokassomas. Tāds solis atmaksājās, un Prada logotips kļuva par 2021. gadā pieprasītāko, tādējādi četras reizes pārsniedzot pagājušā gada sasniegumus.

Foto: Shutterstock/ Vida Press

Saistītās ziņas

Modes horoskops: stila padomi 2022. gadam katrai zodiaka zīmei
Ziemai būs būt: kādi mēteļi un siltās virsjakas šobrīd ir modē
Labākie stila padomi un skaistuma triki, ar ko paliks atmiņā 2021. gads

Citi šobrīd lasa

Elvis Merzļikins pirmoreiz satiek brāļa mazo meitiņu
Tūrisma sezonas katastrofa okupētajā Krimā: okupantu varasvīri putrojas skaidrojumos. VIDEO 1
VIDEO. Ko atklāj sagūstīta krievu karavīra tālruņa video?
Pievienot komentāru