Ideālu Ziemassvētku dāvanu idejas: ko bērni visvairāk meklē internetā
Jaunā "Kaspersky Safe Kids" pētījumā noskaidrots, par kādu interneta saturu bērni visvairāk interesējās 2021.gada rudenī. No spēlēm bērni bieži meklēja "Genshin Impact" un "Poppy Playtime". Bērnu vidū vispopulārākās rotaļlietas izrādījās Bārbija un "Lego". Turklāt pēc sadarbības ar korejiešu popmūzikas grupu BTS pārsteidzošu popularitāti bērnu vidū ieguva "Coldplay".
Tuvojas Ziemassvētki, un ir pienācis laiks izvēlēties dāvanas. Lai atrastu vislabāko dāvanu bērniem, vecākiem rūpīgi jāpēta bērnu intereses un vaļaspriekus. Lai palīdzētu pieaugušajiem orientēties dāvanu izvēlē, "Kaspersky" izpētīja bērnu intereses dažādās jomās (spēles, mūzika un filmas / animācijas filmas).
Lai izpētītu bērnu galvenās intereses un vajadzības no 2021.gada septembra līdz novembrim, "Kaspersky" izanalizēja anonimizētus "Kaspersky Safe Kids" lietotāju brīvprātīgi sniegtos datus, piemēram, meklēšanas vaicājumus, kā arī populārākās "Android" lietotnes un vietņu kategorijas.
Ziemassvētku tirdziņš Tallinas ielas kvartālā
19. decembrī Tallinas ielas kvartālā norisinājās Ziemassvētku tirdziņš, kurā varēja gan iegādāties svētku dāvanas no vietējiem mājražotājiem, gan arī nobaudīt ...
Spēles
Šoruden vispopulārākais temats "YouTube" izrādījās spēles, kas veidoja 28,4% visu vaicājumu.
Šogad populārāko spēļu meklējumu priekšgalā atrodas divas jaunpienācējas - "Genshin Impact" un "Poppy Playtime". Otrajā vietā ierindojās "Minecraft" ar 22,4%. Turklāt "Minecraft" sērija "Let’s Play" izrādījās populārāka par "Roblox", kuras pieprasījumu daļa veidoja 5,9%. Savukārt "YouTube" populārākie spēļu kanāli bija "MrBeast", "EdisonPts" un "Paluten".
Mūzika
Pēc meklējumu skaita "YouTube" otrajā vietā ar 19,1% daļu ierindojās ar mūziku saistītie vaicājumi. Populārākie mūziķi bija BTS, "Blackpink", Lil Nas X, Ariana Grande un "Twice". Visplašāk pazīstamās dziesmas bija CKay kompozīcija "Love Nwantiti" un "Blackpink" dalībnieces Lisas divi jaunie skaņdarbi "Lalisa" un "Money".
Interesanti, ka bērnu vidū joprojām ir populāra korejiešu popmūzika. Pēc kopīgā hita "My Universe" ar korejiešu grupu BTS bērnu interešu lokā pēkšņi nonāca tur iepriekš neredzētā grupa "Coldplay".
Filmas un televīzijas raidījumi
12,1% visu pieprasījumu bija par filmām, animācijas filmām un televīzijas raidījumiem. Visbiežāk bērni meklēja animācijas filmas - vaicājumu īpatsvars veidoja 56,4%. Lielākā daļa bērnu meklēja "Peppa Pig" un "Miraculous: Tales Of Ladybug & Cat Noir". Televīzijas raidījumu pieprasījumu daļa veidoja 35,3%. Līderi bija vācu raidījumi "Hilf mir! Jung, pleite, verzweifelt..." un "Berlin - Tag & Nacht", korejiešu drāma "A Beauty of Revenge" un "Mr. Bean". No filmām bērnus galvenokārt interesēja "Venoms: būs slaktiņš" un "Zirnekļcilvēks: mājupceļa nav".
Rotaļlietas un dāvanas
Ar rotaļlietām un varbūtējām dāvanām saistīto meklēšanas vaicājumu līderi bija "Lego" un Bārbija. No izglītības jomas bērnus visvairāk interesēja dzīvnieku pasaule, kā arī ķīmijas un fizikas eksperimenti. Šiem pieprasījumiem vajadzētu atvieglot vecākiem iespējamo dāvanu variantu izvēli, pamatojoties uz bērnu interesēm.
"Ir svarīgi izprast gan vispārīgās bērnu interešu tendences, gan to, ar ko aizraujas tieši jūsu bērns. Dāvana, kas saistīta ar kaut ko šobrīd īpaši populāru, var noderēt un nenovecos, piemēram, jauni "Vans" sporta apavi. Tāpat labas norādes ir bērna iemīļotās spēles, filmas vai mūzika. Melomānam, piemēram, labas austiņas dāvanā būs izcila izvēle," komentē "Kaspersky" tīmekļa satura analīzes eksperte Anna Larkina.