Kāds šo arī valkās? Pavasara modes kliedzieni
Cenšoties no jauna izgudrot velosipēdu, modes dizaineri ir aizrāvušies un radījuši tērpus, aksesuārus ar apšaubāmu funkcionālo un estētisko aspektu. Un tomēr, ja nu kādam trūka jautrības garderobē – dīvainākie dizaineru piedāvājumi nākamā gada pavasarim un vasarai.
Caurspīdīgas bruņas
Metāliskas krūšu plāksnes bija zīmola kolekcijas vadošā tēma un akcents. Visatklātākām personībām krūšu plāksnes ir arī caurspīdīgas.
Uzkāpusi
“Šis ir eksperimentu laiks. Pēc šī perioda ir jāļauj dzimt jaunai estētikai,” paziņojis Loewe radošais direktors Džonatans Andersons, kurš domā, ka jaunā estētika nozīmē smalkas augstpapēžu kurpes ar papēdi rozes, nagu lakas pudelītes, ziepju gabaliņa vai ikdienas reālijas – pārsistas olas – formā.
Virtuve rokās
Klača soma kā piena paka vai Helovīna ķirbi atgādinoša bumba kā pleca soma – šogad par augstās modes objektiem kļūst tieši ikdienas izstrādājumi.
Vieta visam
Londonas modes nedēļas debija – Chet Lo zīmola piedāvātie krāsainie peldtērpi, bet patiesībā tās bija tieši trikotāžas somas, kas burtiski pievērsa sev vislielāko uzmanību. Tajās ietilps ne tikai dvielis un sauļošanās krēms, bet pat saulessargs un izvelkamais krēsls.
Bembija austiņas
Vismežonīgākais, neparastākais un nejēdzīgākais aksesuārs? Burberry silikona ausis! Iedvesmojoties no dzīvnieku emocionālajām izpausmēm, kas esot atpazīstamas tieši pēc ausīm, dizainers Rikardo Tiši esot vēlējies parādīt, cik visi savā starpā esam saistīti. “Esam radušies no dzīvniekiem, mums ir dzīvnieciski instinkti, kas parādās tad, kad jūtamies priecīgi, skumji vai nomākti,” viņš cenšas pārliecināt.
Lietus sezonā
Kolekcija ar nosaukumu Globālā sasilšana un izstrādājumi – cepure kā lietussargs vai niršanas aksesuārs – simbolizējot apokaliptisko pasauli, kas pienāks, ja tagad nepievērsīsimies klimata krīzes jautājumiem. Ja kādreiz šādas prognozes izraisītu smieklus, tad pēdējie gadi liek noticēt pareģojumiem.
Somiņa aitiņa
“Varbūt tā ir mūsu noslēpumainā tieksme pēc mierinājuma un komforta, bērnības nostalģijas un drošības sajūtas,” tā dizainers Džeremijs Skots izskaidro, kāpēc amizantas lietas no bērnības viņš pielāgo luksusa modes pasaulei. Un cenšas pārliecināt, ka somiņa kā aitiņa sniegs drošību un mierinājumu.