"Kāpēc mēs to darām?" - cilvēki izsmej "Gucci" īpatnējā dizaina brilles
Cilvēki sociālajos tīklos izbārstījuši asprātības par itāļu modes zīmola "Gucci" īpatnējo veikumu - apgriezto kaķacu brillēm.
Iepriekš neredzēta dizaina "otrādi apgrieztās" brilles "Gucci" pārdod par 755 ASV dolāriem.
"Neatradicionāli apspēlējot piecdesmito un sešdesmito gadu iedvesmoto kaķacu rāmjus, šīm brillēm ir apgriezts dizains, kas radījis "otrādības" efektu," teikts produkta aprakstā. "Rāmji veidoti, izmantojot vairākus melnā un baltā acetāta slāņus. Emaljētas ziedu detaļas un sīks "Gucci" logotips vēl vairāk bagātina dizainu."
Tomēr pircēji augstās modes dizaineru veikumā saskatījuši ko uzjautrinošu - brilles ļoti līdzinās 71 gadu vecā snūkera leģendas Denisa Teilora iecienītākajām acenēm, ar kurām viņš savulaik izcīnīja arī Pasaules snūkera čempiona titulu.
Dennis Taylor inspiring Gucci pic.twitter.com/MfO8QqiVMP
— Craig Wood (@craigfraserwood) December 10, 2020
Zināms, ka šāda veida brilles spēlmanim noliecoties palīdzēja labāk pārredzēt spēles laukumu.
Tikmēr citi "Gucci" uzdod vienkāršu jautājumu - kāpēc?
"Gucci, kāpēc mēs to darām?" jautā irāņu rakstniece Poročista Kapūra. "Es saprotu, šis ir bijis skarbs gads."
Gucci why are we doing this pic.twitter.com/kfGPeNmyVL
— porochista khakpour (@PKhakpour) December 9, 2020
"Tās labi saskanētu ar šo kreklu," pie ieraksta komentē @GopherTrace.
Would go great with this shirt pic.twitter.com/13CzRAxDtl
— Ozzie (@GopherTrace) December 9, 2020
"Es domāju, vai "Gucci" jebkad ir ienācis prātā tas, ka tikai tāpēc, ka viņi "var", nenozīmē, ka tas ir vajadzīgs," raksta @treypence1.
"Pat modele sejā redzamas šaubas," komentē Dina Gehmana.
"Viņi seko manam brendam," apskatot savas bērnības fotogrāfijas, secinājusi Sabrina.
They coming for my brand pic.twitter.com/RzByfYKmIv
— Sabrina (@Sabrinak3n) December 10, 2020
"Paskatieties uz šo. "Gucci" vienkārši paņēma brilles, apgrieza tās otrādi un uzlika uz tām 755$ cenu zīmi. Es vairs nespēju izturēt šo gadu," raksta vēl kāda uzjautrināta "Twitter" lietotāja.
Somebody come look at this...
— Jess 🌻 (@TheJessLyfe) December 10, 2020
Gucci took some glasses, turned them upside down, and slapped a $755 price tag on it.
I fucking can’t with this year anymore 😂 pic.twitter.com/uBQztO0D8V