"Kāpēc mēs to darām?" - cilvēki izsmej "Gucci" īpatnējā dizaina brilles
foto: Jerome Cid / Alamy/ Vida Press
Ilustratīvs foto
Mode

"Kāpēc mēs to darām?" - cilvēki izsmej "Gucci" īpatnējā dizaina brilles

Jauns.lv

Cilvēki sociālajos tīklos izbārstījuši asprātības par itāļu modes zīmola "Gucci" īpatnējo veikumu - apgriezto kaķacu brillēm.

"Kāpēc mēs to darām?" - cilvēki izsmej "Gucci" īpa...

Iepriekš neredzēta dizaina "otrādi apgrieztās" brilles "Gucci" pārdod par 755 ASV dolāriem. 

"Neatradicionāli apspēlējot piecdesmito un sešdesmito gadu iedvesmoto kaķacu rāmjus, šīm brillēm ir apgriezts dizains, kas radījis "otrādības" efektu," teikts produkta aprakstā. "Rāmji veidoti, izmantojot vairākus melnā un baltā acetāta slāņus. Emaljētas ziedu detaļas un sīks "Gucci" logotips vēl vairāk bagātina dizainu."

Tomēr pircēji augstās modes dizaineru veikumā saskatījuši ko uzjautrinošu - brilles ļoti līdzinās 71 gadu vecā snūkera leģendas Denisa Teilora iecienītākajām acenēm, ar kurām viņš savulaik izcīnīja arī Pasaules snūkera čempiona titulu.

Zināms, ka šāda veida brilles spēlmanim noliecoties palīdzēja labāk pārredzēt spēles laukumu.

foto: Allstar Picture Library Ltd / Alamy/ Vida Press
Deniss Teilors 1994.gadā
Deniss Teilors 1994.gadā

Tikmēr citi "Gucci" uzdod vienkāršu jautājumu - kāpēc?

"Gucci, kāpēc mēs to darām?" jautā irāņu rakstniece Poročista Kapūra. "Es saprotu, šis ir bijis skarbs gads."

"Tās labi saskanētu ar šo kreklu," pie ieraksta komentē @GopherTrace.

"Es domāju, vai "Gucci" jebkad ir ienācis prātā tas, ka tikai tāpēc, ka viņi "var", nenozīmē, ka tas ir vajadzīgs," raksta @treypence1.

"Pat modele sejā redzamas šaubas," komentē Dina Gehmana.

"Viņi seko manam brendam," apskatot savas bērnības fotogrāfijas, secinājusi Sabrina.

"Paskatieties uz šo. "Gucci" vienkārši paņēma brilles, apgrieza tās otrādi un uzlika uz tām 755$ cenu zīmi. Es vairs nespēju izturēt šo gadu," raksta vēl kāda uzjautrināta "Twitter" lietotāja.