Skaistums
2020. gada 3. septembris, 06:00

Kāpēc rakstniece un publiciste Sanda Krasta izvēlas vīriešu smaržas?

Karlīna Timofejeva

“Smaržas ir daļa no mūsu kopējā tēla. Ar tām varam izcelt personību un piešķirt tai jaunas šķautnes. Tā kā mans sievišķīgums drīzāk izpaužas manā attieksmē pret pasauli, ārēji atļaujos izmantot dažādus vīrišķīgus elementus, kreklu, zābakus, unisex un pat vīriešiem domātus aromātus. Tie ir labi sabiedrotie, lai šajā visai vīrišķīgajā pasaulē spētu drosmīgāk pastāvēt par sevi,“ pieredzē dalās rakstniece un publiciste Sanda Krasta.

Viņa atzīt, ka modē arvien vairāk ienāk unisex koncepts. “Vide, kurā dzīvojam, ir samērā daudzveidīga un katrs var izvēlēties sev tuvāko. Lai arī man patīk saspēle starp trauslo un stipro, smaržas vīriešiem un dažādi unisex aromāti man dod vajadzīgo pārliecību nebaidīties, būt drosmīgai un sarežģītās situācijās – pat izdzīvot,” piebilst Sanda.

Smaržu un parfimētās kosmētikas segmentā daļa pircēju joprojām izvēlas klasiskos aromātus, tomēr daļa patērētāju eksperimentē arī ar jaunākajiem  unisex hītiem. Šobrīd TOP5 populārākie unisex aromāti tirdzniecības centrā internetā 220.lv ir “Calvin Klein CK One”, “Gucci Memoire D'Une Odeur”, “Montale Paris Incense Tiare”, “Molinard Musc”, “Tom Ford Costa Azzurra”.

“Unisex smaržu koncepts palīdz nojaukt robežas. Personība nav stāsts par vīrieti vai sievieti, bet gan cilvēku ar savām interesēm, nodarbošanos, sapņiem, mērķiem, arī vizuālo tēlu. Tajā brīdī, kad mums jāatrod savai personībai atbilstošas smaržas, lielākā kļūda, ko pieļaujam, ir domāšana ar galvu, nevis ļaušanās sajūtām. Ir nepareizi sākt prātot par to, ko par izvēli teiks citi, vai smaržas ir modē, tādas jau ir manai draudzenei. Tajā brīdī, kad ļaujamies sajūtām, īstās smaržas satiek savu cilvēku un otrādi,” pieredzē dalās S. Krasta.

Viņa arī iedrošina pieklājības pēc nelietot dāvinātas smaržas, jo tā ir viena no kļūdām, ko turpinām praktizēt. “Tā vietā ieteicams ir konkrēti pateikt savas vēlmes, nevis cerēt, ka otrs spēs precīzi uzminēt, jo esmu pārliecināta, ka sievietei ir jābūt mīļākajiem. Mīļākajiem apaviem, smaržām, dziesmai, dzērienam, vietai, kleitai…Šobrīd mana izvēle ir By Kilian smaržas,” uzsver Sanda.

Saskaņā ar 220.lv datiem, smaržu un skaistumkopšanas kategorija šajā gadā, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn, pateicoties pilnveidotajam sortimentam un pircēju jaunajiem paradumiem iepirkties internetā, ir augusi.

Reklāmas raksts tapis sadarbībā ar 220.lv