Ieva Florence-Vīksne: “Skaistuma festivāls” ir lielisks atgādinājums, lai atmodinātu sievietes pašapziņu
Nedēļas nogalē ar plašu pasākuma programmu atklāts “Maxima” “Skaistuma festivāls”, kas par godu Starptautiskajai Sieviešu dienai modes un izklaides centrā “Akropole” pulcēja kuplu apmeklētāju loku. Atklāšanas pasākumā kopā ar kampaņas vēstnesi un aktrisi Ievu Florenci-Vīksni apmeklētāji saņēma virkni skaistumkopšanas un veselības uzlabošanas padomu, kā arī piedalījās dažādās meistarklasēs.
“Maxima Latvija” Skaistuma festivāla kampaņas vēstnese Ieva Florence-Vīksne komentē: “Esmu ļoti priecīga būt “Skaistuma festivāla” vēstnese, jo īpaši tāpēc, ka tajā piedalījāmies kopā ar mammu. Tieši pateicoties viņai, esmu tāda, kāda esmu. Daudz dod mūsu kopējās sarunas, kurās nebaidāmies būt atklātas, jo mūsu ģimenē svarīgi ir visu izrunāt. “Skaistuma festivāls” ir lielisks atgādinājums par pavasara tuvošanos, kas ir labākais laiks, kad no jauna atmodināt savu sievietes pašapziņu. Ja vēl uzkrāsojam lūpas, saveidojam matus, esam koptas, smaidīgas un starojošas, diena ir izdevusies!”
Pasākuma apmeklētājus iedvesmoja Ievas Florences-Vīksnes un viņas mammas Sandras Florences vēstījums par nepieciešamību mātēm un meitām pavadīt kopā vairāk laika – gan dziļās sarunās, gan kopīgās izklaidēs.
Apmeklētāju vidū bija vērojams kupls mammu un meitu loks, kuras priecēja iespēja saņemt virkni padomus un dalību dažādās meistarklasēs par matu un ādas kopšanu, veselību un personīgo attīstību. Tikšanās norisinājās nozares ekspertu vadībā – par jaunākām make-up aktualitātēm stāstīja grima māksliniece Una Bernatoviča, apziņas treneris un koučs Mārtiņš Vecvanags runāja par pašizaugsmi un sievietes spēka apzināšanos, savukārt atdzimt pavasarī ar kustību prieku iedvesmoja fitnesa trenere Inese Ļubļinska.
““Maxima” veikalos pēdējā gada laikā atsevišķiem kosmētikas produktiem audzis pieprasījums vairāk nekā par 100%. Priecājamies redzēt, ka Latvijas sievietes arvien lielāku uzmanību pievērš savam ārējam tēlam un vēlas sevi iepriecināt ar jauniem skaistumkopšanas produktiem. Turklāt lielu saviļņojumu sagādā apziņa, ka ne tikai pavasara tuvošanās aicina sievietēm ieviest jaunumus savā kosmētikas maciņā, bet arī “Skaistuma festivālā” saņemtie ekspertu padomi iedvesmo būt laimīgākām,” stāsta Skaistuma festivāla patronese un “Maxima Latvija” mārketinga direktore Gundega Laugale.
“Skaistuma festivāls” “Maxima” veikalos norosināsies līdz pat 25. martam. Tā laikā ar atlaidēm līdz pat 65% varēs iegādāties dažādu zīmolu kosmētikas līdzekļus.