Oda futbolam un īpašs "Chanel" veltījums vīriešiem: kas jauns smaržu pasaulē
foto: Instagram.com

Oda futbolam un īpašs "Chanel" veltījums vīriešiem: kas jauns smaržu pasaulē

Pastaiga

Rīgā viesojas pazīstams itāļu parfimērs, Chanel laidis klāja savu trešo aromāta Blue De Chanel for Men interpretāciju, savukārt Boss Parfums radījis futbolam veltītu kampaņu, kurai par godu izlaists ekskluzīvs aromāts Boss Bottled United. Pastaiga apskata, kas šobrīd svaigs un interesants smaržu pasaulē.

foto: no žurnāla "Pastaiga" arhīva

Aromāti ar stāstu

Lai prezentētu nišas parfimērijas zīmola Tiziana Terenzi ekskluzīvo jubilejas aromātu kolekciju, Rīgā viesojās pazīstamais itāļu parfimērs Paolo Terenci. Viņš ir trešais dzimtā, kurš piekopj šo arodu, un pasaulē labi zināmas kā šā zīmola smaržas, tā sveces. Līdztekus darbam savā uzņēmumā, kur Paolo darbojas kopā ar māsu (tieši viņas vārdā nosaukts zīmols), parfimērs veidojis aromātus arī zīmoliem Gucci, Ferragamo, Aqua di Parma u. c. Rīgā Paolo dalījās iespaidos par aromātu tapšanas procesu, īpaši akcentējot tā emocionālo pusi. “Es neizvēlos sastāvdaļas, tās atrod mani. Sekojot šīm sajūtām, rodas stāsts, kas aromātu raksturo pat labāk nekā konkrētās smaržu notis,” atzīmē parfimērs.

foto: no žurnāla "Pastaiga" arhīva

Vēl intensīvāk

Chanel laidis klāja savu trešo aromāta Blue De Chanel for Men interpretāciju, šajā reizē koncentrētajā smaržu parfīma versijā. Tā ir izteiksmīga un spēcīga, taču arī svaiga un uzmundrinoša. Aromātā dominē koksne, bet svaigumu tam piešķir bergamote, piparmētra, ananass, zaļās notis, kā arī lavanda un ģerānija. Universālas smaržas, kuras noteikti iekaros plašu cienītāju loku.

foto: no žurnāla "Pastaiga" arhīva

Oda futbolam

Kas gan vīriešus var aizraut vairāk par futbolu! Boss Parfums radījis futbolam veltītu kampaņu, kurai par godu izlaists ekskluzīvs aromāts Boss Bottled United. Zīmola radītāji to velta aizrautīgam un uz panākumiem vērstam vīrietim, bet smaržu iepakojums simbolizē apbalvojumu par sasniegto.

foto: no žurnāla "Pastaiga" arhīva

Aromāts atveras ar citrusiem, savijas ar piparmētru, bet vetiverija, pačūlija un sintētiskā kašmirāna nots piešķir tam siltu eleganci. € 74 (EDT, 50 ml).

A post shared by Frank Agency (@afrankagency) on

Veltījums Anglijas piekrastei

Mr. Burberry smaržu kolekciju papildina svaigs un neparasts tualetes ūdens Indigo. Citrusa un koksnes notis atgādina par Anglijas piekrastes spirgto gaisu, ko papildina vijolītes lapu un piparmētras eļļas smarža, bet izteiksmīgumu piešķir dzintara un ozola sūnu aromāts. € 76 (EDT, 50 ml).

foto: no žurnāla "Pastaiga" arhīva