Nav brīnums, ka Anistone vēlas viņas augumu. Modele pozē caurspīdīgā bodijā. FOTO
Brazīliešu supermodele Žizele Bundhena (33) zina, kā vislabāk reklamēt savu apakšveļas līniju. Nesen, tērpusies savas jaunākās kolekcijas bodijā, viņa pozēja kārdinošā fotosesijā.
Šajā nedēļā aktrise Dženifera Anistone atzina, ka ļoti labprāt uz 24 stundām apmainītos ar augumiem ar šo brazīliešu skaistuli. Anistone, kurai ir lieliska figūra arī pašai, nespēj vien beigt jūsmot par Bundhenas perfekto augumu un grāciju.
Žizele Bundhena ir pasaulē pelnošākā supermodele un pirmā modele miljardiere, kas šādu kapitālu nopelnījusi pati ar savu darbu.
Jaunās apakšveļas kolekcijas fotosesijā Bundhena nepozēja glītā mežģīņu krūšturītī un biksītēs. Viņa bija izvēlējusies kārdinošu „sliktās meitenes” tēlu, tērpjoties caurspīdīgā bodijā ar garajām piedurknēm.
Bijusī „Victoria’s Secret” modele bija parūpējusies, lai caurspīdīgais materiāls neatsegtu par daudz un zem bodija uzlikusi krūšturīti un uzvilkusi stringu biksītes.
Aizkulišu attēlu no Kevina O’Braiena fotosesijas Žizele ievietojusi arī savā „Instagram” blogā, it kā parādot – lūk, kāpēc viņa ir vairāk pelnošā modele pasaulē.
Skaistā divu bērnu māmiņa pozēja pie vienkrāsainas sienas un zem caurspīdīgā bodija varēja saskatīt arī viņas labi trenēto vēdera muskulatūru.
Jau desmit gadus Bundhena ir vislabāk apmaksātā modele pasaulē. Slavu viņa iemantoja, pateicoties ārējiem dotumiem, taču Žizelei ir arī gudra galva un apskaužamas dotības uzņēmējdarbībā. Daiļā brazīliete ir ne tikai „Versace” un „Dior” reklāmas seja. Viņa radījusi savu juvelierizstrādājumu līniju, ekoloģisku kosmētikas produktu līniju, pludmales sandales un apakšveļu. Bundhenai arī pieder vairāki nekustamie īpašumi, un viņa pelna, ieguldot naudu investīcijās. Supermodelei pieder viesnīca un zemes gabals dzimtajā Brazīlijā, villa Kostarikā un māja Kalifornijā.
No 2000. līdz 2006. gadam Bundhena bija viena no prestižā apakšveļas zīmola „Victoria’s Secret” modelēm. Pateicoties iemantotajai popularitātei, jau 2004. gadā viņu atzina par labāk apmaksāto modeli pasaulē un sešpadsmito bagātāko sievieti izklaides industrijā.
Baumo, ka Bundhena pieprasījusi līdz pat 20 miljoniem dolāru par kontraktu un sešus gadus ilgā sadarbība ar „Victoria’s Secret” beigusies, jo vadība nav piekritusi ikgada honorāru palielināt par vēl pieciem miljoniem dolāru. Žizele apzinās, ka viņas vārds ir vērtība. Tas piesaista uzmanību, un attiecīgi arī viņas reklamētās preces vairāk pērk. Kad viņa Brazīlijā noslēdza līgumu ar „C&A” par dalību TV reklāmās, produkcijas noiets veikalos pieauga par 30%.