Leonarda Ķestere un Regīna Razuma iejūtas modeļu lomā
Slavenības

Leonarda Ķestere un Regīna Razuma iejūtas modeļu lomā

Jauns.lv

Prezentēts modes zīmols, kur apģērbu cilvēkiem bez vecuma un izmēru ierobežojumiem demonstrēja arī sabiedrībā populāras un spilgtas dāmas - aktrise Regīna Razuma, TV raidījuma vadītāja Leonarda Ķestere-Kļaviņa un dziedātāja Igeta Gaiķe.

Leonarda Ķestere un Regīna Razuma iejūtas modeļu l...
Lai gan reālajā dzīvē aktrise un producente Leonarda Ķestere audzina dēlu, zīmola „Hey’n black” modes skatē viņas ģimenē ir arī divas burvīgas meitiņas.
Lai gan reālajā dzīvē aktrise un producente Leonarda Ķestere audzina dēlu, zīmola „Hey’n black” modes skatē viņas ģimenē ir arī divas burvīgas meitiņas.
TV3 sarunu šova „Vīrietis uz paklāja” šarmantā vadītāja Leonarda Ķestere ne tikai prot izprašņāt vīriešus, bet arī graciozi defilēt pa mēli modes skatē.

Zīmola "Hey’n Black" modes skate.

Jaunizveidoto zīmolu „Hey’n Black” radījusi domubiedru grupa - modes māksliniece Odetta Birmane, provokatīvas modes atbalstītāja un aksesuāru dizainere Igita Gausiņa-Reke, modes māksliniece Inese Zandere un Rīgas Jaunā teātra aktrise Regīna Razuma. Tie ir apģērbi un aksesuāri vīriešiem, sievietēm un bērniem, kas veidoti bez vecuma un izmēru ierobežojumiem, uzsverot personības unikalitāti un kopīgo mīlestību uz melno krāsu.

Uz jaunā zīmola prezentāciju klubā „NABAKLAB” jeb, kā ielūgumos bija minēts, uz demokrātisku un iedvesmojošu ballīti kuplā pulkā bija ieradušās dažādu paaudžu ļaudis, kurus aizrauj un interesē mode. Skatītāju vidū bija uzņēmēja un modes lietpratēja Mārīte Kola, kura sarunā ar portālu kasjauns.lv atzina, ka labprāt seko līdzi Latvijas modes mākslinieku radošajām aktivitātēm. Pēc tam, kad Kola bija noskatījusies modes skatē piedāvāto jaunā zīmola „Hey’n Black” apģērbu kolekciju, viņa atzina: „Ja citās jomās runā par krīzi, tad modes mākslinieki par to nekad nesūdzas, bet rada daudz jaunus un interesantus tērpus.”

Modes skatē jauno apģērbu kolekciju demonstrēja ģimenes - 40 dažādu paaudžu personības, viņu vidū arī sabiedrībā atpazīstami ļaudis. Uz mēles ģimeniskā vidē iejutās un tērpus demonstrēja aktrise un producente Leonarda Ķestere-Kļaviņa, dziedātāja Igeta Gaiķe, modeļu aģentūras „Vacatio” direktors Zigmunds Līpiņš, bet kā modes skates noslēguma nagla bija iestudēts aktrises Regīnas Razumas uznāciens ar garu, melnu kleitu. Aktrises uznāciens nenoliedzami izpelnījās visskaļākās skatītāju ovācijas. Tiesa gan, šajā modes skatē visi modeļu demonstrētie tērpi tika novērtēti ar skaļiem skatītāju aplausiem.

Prezentācijas organizatores, TV raidījumu producentes Igitas Gausiņas-Rekes ģimene modes skatē bija pārstāvēta viskuplākā skaitā. Tērpus demonstrēja Igitas četras meitas un mazmeitiņa. Modes skates koncepcija Igitai radusies, braukājot uz daudzajām Londonas modes nedēļām. „Pirmā kolekcija tapusi, iedvesmojoties no „Viktorijas un Alberta” muzejā skatāmajām senākajām kārtīm no dažādām pasaules valstīm. Mans mīļākais kāršu komplekts ir no senas kāršu spēles „Happy Families”. Šai spēlei pamatā ir zīmētas kārtis, uz kurām attēloti neskaitāmi ģimenes locekļi, gan abi vecāki, meita, dēls un dažās variācijās arī vecvecāki. Arī šajā kolekcijā un tās skatē iesaistīti vairāku paaudžu un rakstura cilvēki, kuri iejutās vienas ģimenes tēlā. Savukārt katra ģimene iekļaujas kādā citā ar ģeogrāfiju un profesiju saistītā vienojošā vidē. Tā ir gan Latvijas galvaspilsēta Rīga, sīkstā Latvijas lauku ainava un mūžīgie horizonta meklējumi citās pasaules metropolēs,” par jauno kolekciju stāsta Igita. Par zīmola talismanu un simbolu tā veidotāji izvēlējušies melno aitiņu.


Santa Cipule/Foto: Mārcis Priede