Visā pasaulē ziņo par "McDonald’s" sistēmas darbības pārtraukumiem. Uzņēmums situāciju risina
foto: REUTERS/SCANPIX
Klienti sēž pie galdiņiem "McDonald's" ātrās ēdināšanas restorānā Tokijā.
Bizness un ekonomika

Visā pasaulē ziņo par "McDonald’s" sistēmas darbības pārtraukumiem. Uzņēmums situāciju risina

Ziņu nodaļa

Jauns.lv/AP

Piektdien, 15. martā, visā pasaulē novērotas sistēmas kļūmes restorāna "McDonald’s" darbībā, kamdēļ uz stundām slēgti daži restorāni un klientu sūdzējušies sociālajos tīklos. Ātrās ēdināšanas ķēde to nosaukusi par "tehnoloģiju pārtraukumu", kas tika novērsts.

Čikāgā bāzētais uzņēmums "McDonald’s Corp." paziņoja, ka problēmas nav saistītas ar kiberdrošības uzbrukumu. Taču sīkāku informāciju par to cēloni nesniedza.

“Mēs apzināmies tehnoloģiju pārtraukumu, kas ietekmēja mūsu restorānus; problēma tagad tiek atrisināta,” teikts kompānijas izplatītajā paziņojumā. "Pateicamies klientiem par pacietību un atvainojamies par sagādātajām neērtībām."

Iepriekš "McDonald’s" pārstāvniecība Japānā vietnē "X", kas agrāk bija pazīstama kā "Twitter", publicēja, ka "daudzos mūsu veikalos visā valstī īslaicīgi tiek pārtraukta darbība", nosaucot to par "sistēmas kļūmi".

Vietne "Downdetector" arī ziņoja, ka "McDonald’s" lietotnē pēdējās stundās pieaugušas problēmas.

Daži "McDonald’s" restorāni pēc pārtraukuma atkal strādā normāli, un cilvēki Bangkokā, Milānā un Londonā var pasūtīt un saņemt ēdienu.

Kādam Bangkokas restorānam virs durvīm bija saplāksnis ar uzrakstu “Tehniķi atjaunina sistēmu” un atvainojas par sagādātajām neērtībām, pat, ja klienti atkal varēja pasūtīt un maksāt digitāli.

"McDonald's" pārstāvis Dānijā sacīja, ka "tehnoloģijas kļūme" ir novērsta un tā restorāni ir atvērti.

Kāds Milānas restorāna darbinieks atzīmēja, ka sistēma dažas stundas bija bezsaistē, un tehniķis palīdzēja to atjaunot un palaist.

Plašsaziņas līdzekļi ziņoja, ka klienti no Austrālijas līdz Apvienotajai Karalistei ir sūdzējušies par problēmām ēdienu piegādē, tostarp kāds klients Austrālijā, kurš ievietojis X fotoattēlu, norādot, ka kiosks nav pieejams.

“Visi McDonald’s restorāni ir savienoti ar globālu tīklu, un tas ir nesakārtots,” vietējam laikrakstam "Nya Wermlands Tidning" sacīja Patriks Hjelte, vairāku "McDonald’s" restorānu īpašnieks Zviedrijas centrālajā daļā, netālu no Norvēģijas robežas.