Latvijas startup uzņēmumu “GetaPro” iegādājas Baltijas portālu milzis
Bizness un ekonomika
2022. gada 28. jūlijs, 10:07

Latvijas startup uzņēmumu “GetaPro” iegādājas Baltijas portālu milzis

Reklāmas projekts

Jauns.lv

2017. gadā divu entuziastu nodibinātais startup uzņēmums “GetaPro” balstījās uz ideju par platformu, kur kvalitatīvu pakalpojumu sniedzējiem satikties ar tiem, kuri meklē palīgus mājas, organizatoriskos, izglītojošos, juridiskos un dažādos citos jautājumos. Tobrīd nevienam no idejas autoriem – Jurijam Fridkinam un Aleksejam Kolpakovam - pat pārdrošākajos plānos neietilpa nākotnes vīzija, ka kādreiz šo ideju novērtēs Londonas biržā kotēts uzņēmums.

“GetaPro”, kuru nupat iegādājās vērienīgais Baltijas sludinājumu portālu uzņēmums “Baltic Classifieds Group” (“BCG”), ir platforma, kur dažādu nozaru pakalpojumu sniedzēji var piedāvāt savus pakalpojumus, savukārt jebkuram platformas lietotājam vajadzības gadījumā ir iespēja atrast uzticamus speciālistus dažādu darbu paveikšanai. Portāls šobrīd pulcē vairāk nekā 10 000 dažādu pakalpojumu sniedzēju un līdz šim ar “GetaPro” palīdzību bijusi iespēja saņemt vairāk kā 130 000 pasūtījumu. Viena mēneša ietvaros portāla apmeklētāji, kuri meklē uzticamus speciālistus, izvieto vairāk nekā 5 000 darba piedāvājumu sludinājumus.

“GetaPro” virsmērķis jeb misija ir attīstīt un uzlabot Latvijas pakalpojumu tirgus kvalitāti, dodot iespēju katram Latvijas iedzīvotājam ātri un izdevīgi atrast pārbaudītus speciālistus, un katram godīgam speciālistam nopelnīt, radot sev atpazīstamību un klientu bāzi, caur uzticamām rekomendācijām. Tieši rekomendācijas jeb atsauksmes ir tās, kas “GetaPro” sniedz pievienoto vērtību un kalpo par galveno palīgu meistaru jeb profesionāļu izvēlē. Līdz ar “GetaPro” pievienošanos “Baltic Classifieds Group”, tiek bruģēts stabils ceļš, lai Latvijas pakalpojumu tirgus sasniegtu jaunu attīstības līmeni, jo turpmākā darbība “BCG” grupas ietvaros portālam sniegs vēl nebijušas attīstības iespējas.

“Pievienošanās “BCG” saimei “GetaPro” platformai nodrošinās iespēju attīstīties un augt daudz straujāk gan Latvijā, gan Igaunijā. Jau tuvākajā laikā plānojam uzlabot portāla lietojamību, papildināt produktu un pakalpojumu klāstu, kā arī veidosim plašākas mārketinga aktivitātes, kas būtiski palielinās portāla lietotāju skaitu. Tas nozīmē - vairāk pasūtījumu, vairāk apmierinātu klientu un pakalpojumu sniedzēju”, komentē Justinas Šimkus, “BCG” grupas valdes loceklis.

"Pēdējos gadus mūs vairākkārt ir uzrunājuši potenciālie investori un stratēģiskie partneri, taču neviena no iespējām no mūsu skatu punkta neizskatījās perfekti piemērota - mēs saskatījām dažādus riskus, tomēr ar “BCG” visi kritēriji izpildījās sekmīgi - mēs saskatām milzīgu potenciālu “GetaPro” izaugsmei, pateicoties iespējamai sadarbībai ar citām “BCG” piederošajām platformām. Tā, piemēram, sadarbojoties ar “BCG” Latvijā pārstāvēto uzņēmumu - nekustamā īpašuma sludinājumu portālu “City24.lv”, radīsim jaunas saites starp nekustamā īpašuma darījumu tirgu un būvniecības pakalpojumu sniedzējiem. Apvienojoties, varēsim augt vēl straujāk un ievērojami augstākā līmenī īstenot mūsu plānus par uzticamu un pārredzamu pakalpojumu tirgu gan klientu, gan biznesa līmenī", stāsta Jurijs Fridkins, “GetaPro” vadītājs un līdzdibinātājs.

Strauja “GetaPro” izaugsme bija manāma jau kopš 2021. gada, kad izpildīto pasūtījumu skaits pieauga par 91%, salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu. Šāda notikumu attīstība ir visai likumsakarīga, jo pakalpojumu tirgus paplašināšanās ir globāla tendence. Arvien paaugstinoties dzīves līmenim un dzīves kvalitātes prasībām, cilvēki ir gatavi deleģēt dažādus praktiskus darbus profesionāļiem. Piemēram, mūsdienās vien retais svarīgus dzīves brīžus izvēlas iemūžināt pašrocīgi un priekšroka tiek dota profesionālam fotogrāfam. Tāpat vien retais pats uzņemas veikt apjomīgus remontdarbus mājās vai izstrādāt dārza apzaļumošanas dizainu.

“Lai arī kāds speciālists jeb pakalpojumu sniedzējs tiktu meklēts, klientam galvenie kritēriji ir nemainīgi – uzticamība un veikto darbu kvalitāte. Labākais veids, kā nodrošināt šo kritēriju izpildi katrā potenciālajā sadarbībā, ir vērtēšanas sistēmas pieejamība, kuras pamatā ir klientu pieredze, līdzīgi kā viesnīcām piešķirtās zvaigznes un novērtējumi vietnē “Booking.com”. “GetaPro” mērķis ir attīstīt perfektu platformu, kur abpusēji izdevīgus risinājums var atrast gan portāla lietotāji, gan pakalpojumu sniedzēji. Mēs ceram kļūt par klientu pirmo izvēli brīžos, kad viņi meklē uzticamu profesionāli”, “GetaPro” plānus raksturo Jurijs.