Auto un tehnoloģijas

Auto ziņas: kāds ir jaunākais Toyota C-HR GR Sport?


Auto ziņas

Jauns.lv

Toyota C- HR ir viens no sportiskākajiem Toyota ražojumiem. Ir tikai loģiski, ka arī tas pieejams sporta versijā GR Sport. Tagad šī komplektācija savienota ar noderīgiem atjauninājumiem, kurus, kā parasti, uzreiz tā nemaz nevar pamanīt.

2020. gada modernizāciju šī ārēji pārspēj tikai ar krāsu. Violetais ametista tonis ir tāds pats jaunums kā divkrāsu virsbūve ar melnu vai sudrabotu jumtu, un kaut kur afišas apakšā droši vien būs pieminēti arī iepriekš nemanīti melni 18 collu diski.

“Sporta sēdekļi un stūre plus melni griesti - tas ir forši. GR Sport diez vai vispār var izskatīties citādi. Bet es gribu parunāt par ko citu, un tas ir jaunais multimediju displejs,” saka Normunds Avotiņš.

C-HR tagad aprīkots ar jaunāko Toyota Smart Connect sistēmu. Displeja novietojums nav mainījies, turpretim saturs un darbība - gan.

“Pēc grafikas un funkcijām tas ir tāds kā mini - Lexus. Ekrāniņš gan nav tik liels, bet saturs ir ļoti līdzīgs."

Smart Connect ir arī daudz ātrāks procesors, kas ļauj bildei sekot vadītāja pirkstu komandām. 

“Apple Car Play ir bezvadu, bet var piespraust arī vadu. Ir niša bezvadu lādētājam. Man patīk, kā skan audioiekārta.”

Ja agrāk Toyota Smart Connect nebija ierindojama pie progresīvākajam sistēmām, tagad tā tiešām ir līmenī. Bet ko bez jaunā displeja un sporta sēdekļiem vēl var dabūt no jaunākā C-HR?

“Re, pat uz pogas rakstīits GR Sport, lai neaizmirstu, par ko ir samaksāts. Šis ir dārgākais iespējamais C-HR. Parasti GR Sport ir kaut kur priekšpēdējias cenu lapā, bet šis ir absolūts tops.”

Jautājums, vai tas arī brauc atbilstoši statusam?

“Cik saprotu, C-HR GR Sport var dabūt tikai kā hibrīdu. To ir divi. Jaudīgākais iet diezgan pieklājīgi. Uz robežas ar to, ka CHR nevajadzētu uzskatīt par meiteņu automašīnu.”

Kopš C-HR parādījies koplietošanas automašīnu parkos, par krosovera universālo dabu pārliecinājušies daudzi. C-HR gan ir izteikts viena cilvēka auto. Priekšā braukt ir interesanti un ērti, bet aizmugurē mazie durvju lodziņi rada mazliet sajūtu, it kā esi kaut kur ieslēgts.

Verdikts

Gan jau ievērojāt, ka riepiņas tādas plānas, tomēr maksimālais disku izmērs. Bet feislifta procesā Toyota kaut ko izdarījusi ar to modeli. Tas ir plūdenāks, stūrē arī parādījies foršs fīlings. Foršais fīlings ar atbilstošu izskatu maksā sākot ar 34 800 eiro. Paturēsim prātā, ka Toyota C-HR ir arī viens no ļoti nedaudzajiem modeļiem savā klasē ar pilnvērtīgu pašuzlādes hibrīdu.