Auto un tehnoloģijas

Auto ziņas: kā brauc jaunais VW Taigo?

Auto ziņas

Jauns.lv

Varētu domāt, ka Volkswagen nav palicis nevienas brīvas nišas. Taču izrādās, ka VW piemirsis šobrīd aktuālu virsbūves tipu coupe krosovers. Tāpēc šodien mēs brauksim ar jauno Volkswagen Taigo.

Tā kā elektriskajam ID5 arī ir šāda virsbūve, Volkswagen sauc Taigo par pirmo coupe krosoveru mazajā klasē. Pirmo reizi tas ieraudzīja dienasgaismu Brazīlijā ar nosaukumu Volkswagen Nivus.

“Jā, būtu nepareizi to uzskatīt par pagarinātu T Cross, lai gan tehniski tie ir līdzīgi,” stāsta Normunds Avotiņš.

Turklāt Eiropas modelis nemaz nav nācis no tālās Dienvidamerikas.

“Mums paredzētais Taigo ražots Spānijā. Ir vēl viena lieta, kas Taigo ir, bet T Cross nav  - R Line komplektācija.”

Pie gandrīz vienādas riteņu bāzes Taigo ir arī par 17 centimetriem garāks, kamdēļ izskatās prestižāk par T Cross. Aizmugurējā optika ir sevišķi efektīga, jo sniedzas pāri visam bagāžniekam.

“Uzlikas ir baigās. Bet Taigo nav visurgājējs. Ja gribat šāda izmēra VW, bet ar 4x4, lūkojieties pēc T Roc.”

Par godu Taigo iznākšanai Volkswagen ieviesis arī jaunas virsbūves krāsas, no kurām šī Kings Red metālika vēl nav pati eksotiskākā.

“Paskat cik stilīgs un vienkāršs auto! Noskaidrosim vai Taigo ir cienīgs ieņemt vietu ģimenes stāvvietā, bet sāksim ar bagāžnieku. “

Tā ietilpība skaitļos ir no 438 līdz 1221 litram, bet svarīgāks ir praktiskais iespaids. Hei, te taču patiešām ir vairāk vietas!

“Kas būtu domājis, ka Taigo būs praktiskāks par T Cross un Polo, jo bagāžnieks ir lielāks.”

Mazās klases krosoveros parasti ir pašaura sēdēšana aizmugurē. Nez kā tas ir Taigo?

“Sēdēšana aizmugure ir tāda "sportiska", bet griesti nenāk virsū.”

Lai izbrīvētu vairāk vietas, sēdeklis aizmugurē ir īss un slīps. Arī priekšējie sēdekļi šķiet nedaudz miniatūri, lai gan ir sporta un komforta. Kā jau R Line viss, ieskaitot griestus, ir melns. 

“Tikpat gaumīgs un saprotams kā ārā, Taigo ir arī salonā. Virtuālais panelis ir standartā. DSG svira joprojām ir parasta, mehāniska. Nav auto hold jo ir parasta rokasbremze. Sen nebiju redzējis jaunā auto piepīpētāju. Par to jāpiemaksā?”

Mūsdienās reti sastopamais smēķētāju komplekts ietilpst šī R Line bāzes aprīkojumā. Jāpiemaksā par 18 collu riteņiem, matricu gaismām, navigāciju un bezvadu lādētāju.

“Ņemot vērā, ka šāds Taigo maksā 30 000 eiro, ietaupīts uz motoru. Tas ir viena litra turbo. Gribu zināt, cik tas tērē. 7,8 l.”

Lai noškirtu Taigo un T Roc, pēdējam nav mazāku dzinēju par 1,5, ir arī divnieki un 4Motion.

“Šo auto var nopirkt ar 1,5 motoru un 150 ZS. Bet tad Taigo maksās 30 000 bez R Line. Jāizvēlas, vai braukt ar litru R line vai 1,5 bez.”

Ņemot vērā paredzamo mērķauditoriju, vairums Taigo pircēju drooi vien izvēlētos litru ar R Line. Vienam vai diviem pasažieriem lielāka jauda nemaz nav nepieciešama.

“VW pacenties lai Taigo šķistu lielāks nekā patiesībā. Sēžu zemu, vietas daudz. Vieta, kur var just mazlo klasi, ir salona platums. Tiklīdz iepleš elkoņus trāpa blakussēdētājam.”

Verdikts

VW Taigo ir viens no tiem par ko var jautāt, kāpēc tas neiznāca pirms pieciem gadiem? Viss ir gaumīgs un pareizs. Automašīna nav bez grēka. Gribētos klusāku motoru, ātrāku pārnesumkārbu un mīkstāku gaitu.Taču pats galvenais, ka tas der visplašākajia auditorijai, kas gadījumā ir T Cross un pat T Roc tā ir ne vienmēr.