EHR Mediju Grupa pievienojas Latvijas Reklāmas asociācijai, ievērojami pieaugot uzņēmuma tirgus daļai reklāmas segmentā
EHR Mediju Grupa, nostiprinoties Latvijas tirgū kā radio auditorijas līderim starp vadošajām radiostaciju grupām, pievienojusies Latvijas Reklāmas asociācijai (LRA), izvirzot mērķi kopā ar citiem nozares kolēģiem panākt virkni izmaiņu Latvijas normatīvajos aktos, sakārtojot gan reklāmas tirgu, gan nodrošinot neatkarīgas Latvijas mediju telpas pastāvēšanu ilgtermiņā. LRA ir sabiedriska organizācija, kurā ir apvienojušies reklāmdevēji, mediji, kā arī mediju un reklāmas aģentūras. Asociācijas mērķis ir veicināt reklāmas nozares attīstību un aizstāvēt savu biedru intereses, uzlabojot reklāmas kvalitāti, veidojot pozitīvu reklāmas tēlu sabiedrībā un cīnoties pret nesamērīgu likumu normu izstrādi. Latvijas Reklāmas asociācija ir Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras, kā arī Eiropas Komunikācijas Aģentūru asociācijas (EACA) biedrs.
“Medijiem šobrīd ir daudz aktuālu un normatīvos aktos balstītu jautājumu, kas var izšķirt nozares konkurētspēju un turpmāko nākotni. Ņemot vērā faktu, ka veiksmīgu pārmaiņu un transformāciju uzņēmuma iekšienē rezultātā, EHR Mediju Grupa ir pietuvojusies flagmaņa statusam radio tirgus segmentā un veiksmīgi attīsta arī digitālo vidi un piedāvājumu, izjūtot atbildību arī par nozares nākotni kopumā. Uzskatu par pagodinošu atkal būt kopā ar nozares speciālistiem un virzīt Latvijas mediju nākotni, šoreiz vairāk rūpējoties par radio nozares FM un digitālo nākotni. Mediji ir saplūduši – TV ir digitāls, portāli pilda TV funkciju, arī radio strauji mainās – šodien karalis ir viedtālrunis un vertikālais video,” iestāšanās sarunu noslēgumu LRA komentē Guntars Traubergs, EHR Mediju Grupas valdes loceklis, kurš jau iepriekš ir bijis ilglaicīgs LRA valdes loceklis, pārstāvot TV nozari ar tolaik vadošo televīziju LNT.
Guntars Traubergs ir mediju, pārdošanas un mārketinga eksperts ar 25 gadu pieredzi. Attīstījis LNT mediju grupu, kopš tās dibināšanas un vēl pēc tās apvienošanās ar MTG - TV3, pildot komercdirektora pienākumus. Pēcāk strādājis kā neatkarīgs vadības un mediju konsultants. Kopš 2020. gada konsultējis pārmaiņu vadību EHR mediju grupā, bet no šī gada pievienojies EHR vadības komandai kā attīstības vadītājs un valdes loceklis, apkopojot savas zināšanas un pieredzi par žurnālistiku un reklāmas nozari kā TV, tā arī digitālajā vidē.
Starp būtiskākajiem uzdevumiem LRA darba ietvaros EHR Mediju Grupa norāda uz līdzfinansējuma piešķiršanas principu sakārtošanu vietējiem medijiem, kā arī Eiropas Savienības Autortiesību direktīvas atbildīgu pārņemšanu un sabiedriskā atbalsta medijiem sistēmisku sakārtošanu un pilnveidošanu. Papildus minētajam kā nozīmīgs šā brīža darba uzdevums ir grozījumu panākšanu likumā “Par valsts sociālo apdrošināšanu”, lai nostiprinātu īstermiņa radošu sadarbību iespējamību arī nākotnē, kas tieši skar cilvēkus, kuru radošā darbība ir periodiska un kuru ieņēmumi no tās ir nelieli un maz prognozējami. EHR Mediju Grupa uzmanīgi seko līdzi arī Preču un pakalpojumu loteriju likumprojekta virzībai valsts institūcijās, kuras ietvaros drīzumā notiks tā izvērtēšana attiecībā uz azartspēļu un izložu reklāmas ierobežojuma efektivitāti televīzijā, radio, kā arī interaktīvajā vidē. Latvijas mediju vides modernizēšanai nozīmīga ir arī vienotās mediju pases ieviešana digitālajās platformās strādājošajiem uzņēmumiem, kas nodrošinātu ērtu lietotāju autorizāciju un digitālos maksājumus, ļaujot attīstīt jaunus mediju produktus un sekmējot vietējo mediju konkurētspēju globālajā konkurences cīņā.
“Esam gandarīti par EHR Mediju grupa pievienošanos Latvijas Reklāmas asociācijai. Novērtējam, ka arī tādā tradicionālā medijā kā radio parādās jaunas reklāmdevēju kategorijas, piemēram, e- komerciju zīmolu reklāma. Būsim atklāti, neskatoties uz nemitīgu tehnoloģisko attīstību, nekur nav zudusi nepieciešamība pēc talantīgiem un zinošiem nozares profesionāļiem, kuriem ir augstas projektu vadības prasmes, kas nepieciešamas, lai spētu vadīt integrētu multikanālu komunikāciju klientu zīmoliem. Man personīgi ir prieks, ka atkal turpmāk varēsim strādāt kopā un risināt nozarei būtiskos jautājumus,” komentē Baiba Liepiņa, biedrības Latvijas Reklāmas asociācija valdes priekšsēdētāja.
Atbilstoši pētījumu kompānijas Kantar datiem apvienotā EHR Grupa šobrīd ir populārākā komerciālo radiostaciju grupa pēc aptvertās auditorijas. EHR Mediju Grupā ietilpst 6 mediju zimoli : trīs latviešu valodā raidošas radiostacijas – SuperHits Radio, Eiropas Hitu Radio un EHR Latviešu Hiti, kā arī divas krievu valodā raidošas radiostacijas EHR Russkie Hiti un Retro FM Latvija un EHR mūzikas strīmu serviss un APP.