Auto ziņas: papildlukturi dos vairāk gaismas, taču jāuzmanās, lai tie būtu legāli
Rāmavas izstādē sastapām kādu baltu Ford Ranger. Tas aprīkots ar papildlukturiem, kas naktī pārvērš dienā. To, saprotams, spēj arī citas papildlampas, taču šīs, atšķirībā no daudzām citām, ir legālas - proti, atbilst tehniskās apskates prasībām.
"Šīs britu firmas Laser lampas ko redzat priekšā ir legālas, mašīna izgājusi tehnisko apskati," skaidro Ape Motors Racing and Performance parts divīzijas tirdzniecības speciālists Mārtiņš Iesalnieks.
Pats labākais, ka pašos lukturos nav mainīts pilnīgi nekas. Pēc CSDD norādījumiem izveidots citāds slēgums.
Viņām jādarbojas tā ar tuvo priekšējās, ar tālo tā kas augšā. Nedrīkst ieslēgties visas reizē, bet var braukt katru dienu, nav jāņem nost. Ja mēs braucam pa šoseju, tad šīs tālumā, bet mežā kur vajag plašāk, tad slēdzam to un viss kārtībā. Gaismas, lukturi legāli- Autoziņas 2020 OCT
Viss kārtībā ir arī šiem papildluturiem, taču reālā satiksmē tie sastopami uz krietni lielākiem spēkratiem nekā vieglais pikaps.
Tās uzliktas uz izstādi, jaunā triple sērija, kur iestrādāta bākuguns.
Bākugunij ir 9 dažādi režīmi, kas atbilst konkrētā spēkrata pielietojumam, vai tas būtu kokvedējs, evakuators vai negabarīta kravas vedējs.
Un ir arī dienasgaita, balta vai oranža. Savukārt šis Lazer lukturis izceļas ar to, ka ir viedāks par citiem.
Nopietni.
Šeit redzam sekcija kas lasa ceļu, spēj nolasīt ceļazīmes un atslēgt konkrētas sekcijas.
Faktiski Laser izgatavojis automašīnas adaptīvo lukturu analogu. Tā kā tas dod ļoti spēcīgu gaismu, darbības algoritms arī ir interesants.
Viņs pamazām samazina intensitāti, neveidojas aklā zona.
Adaptīvais papildlukturis automātiski spēj izslēgt vienu vai otru pusi, novēršot pretimbraucēju apžilbināšanu.
Vienīgais ka jāuzstāda konkrētā augstumā. Uz jumta var nekorekti strādāt.