"Statoil" degvielas uzpildes stacijas maina nosaukumu
Pirmās degvielas uzpildes stacijas Eiropā, kurās tiks ieviestas pārmaiņas, būs Norvēģijā un Zviedrijā.
Bizness un ekonomika

"Statoil" degvielas uzpildes stacijas maina nosaukumu

Jauns.lv

Degvielas tirgotājs "Statoil Fuel & Retail" visām pilna servisa degvielas uzpildes stacijām Eiropā plāno mainīt nosaukumu no "Statoil" uz globālo iepirkšanās zīmolu "Circle K", informēja uzņēmumā.

Sākot ar 2016.gada maiju, visās "Statoil" zīmola degvielas uzpildes stacijās Skandināvijā, Baltijas valstīs, Polijā un Krievijā tiks sākta zīmola maiņa uz jauno, globālo "Circle K" zīmolu. Jaunais iepirkšanās zīmols "Circle K" turpmāk aizstās tagadējos kompānijas "Couche-Tard" mazumtirdzniecības zīmolus "Mac’s", "Circle K" un "Kangaroo Express" ASV un Āzijā, kā arī mazumtirdzniecības zīmolu "Statoil" Eiropā.

Jau iepriekš ziņots, ka līdz pat 2010.gadam "Statoil Fuel & Retail" bija mazumtirdzniecības uzņēmums un daļa no naftas un gāzes ieguves kompānijas "Statoil ASA". 2012.gadā mazumtirdzniecības uzņēmumu "Statoil Fuel & Retail" pārņēma viens no pasaules lielākajiem iepirkšanās un mazumtirdzniecības uzņēmumiem "Alimentation Couche-Tard", un līdz ar uzņēmuma iegādāšanos tika iegūtas tiesības arī izmantot "Statoil" nosaukumu mazumtirdzniecībā līdz pat 2021.gadam.

"Couche-Tard" prezidents un izpilddirektors Braiens Hanašs uzskata, ka viena globāla zīmola izveide kompāniju darīs stiprāku, palīdzēs stiprināt uzņēmuma kultūru un atvieglos pircēju ikdienu. Viens no iemesliem, kādēļ iegādāta "Statoil Fuel & Retail", bijis mērķis nostiprināt pozīcijas arī Eiropā un izveidot vienotu pamatu turpmākai izaugsmei reģionā. Sasniegt šo mērķi ar vienu globālu zīmolu būs vienkāršāk, uzskata Hanašs.

"Couche-Tard" vīzija ir izveidot jauno "Circle K" par pasaules iecienītāko ērtas iepirkšanās un degvielas iegādes vietu. Zīmola maiņu no "Statoil" uz "Circle K" Eiropā vadīs "Statoil Fuel & Retail" izpilddirektors Jakobs Šrams. "Kļūšana par daļu no globālā zīmola "Circle K" mums paver daudz iespēju. Apvienojot lielo starptautisko mazumtirgotāju saimi vēl ciešāk, varēsim vēl vairāk paātrināt mūsu biznesa izaugsmi Eiropā," apgalvo Šrams.