Foto: Tā izskatīsies modes zīmolu outletā Piņķos
Bizness un ekonomika

Foto: Tā izskatīsies modes zīmolu outletā Piņķos

Jauns.lv

14. augustā Babītes pagasta Piņķos durvis vērs ilgi gaidītais Eiropas līmeņa modes zīmolu outlet ciemats Via Jurmala Outlet Village. Baltijā šis būs pirmais outlet ciemats zem klajas debess, kas nodrošinās pilnīgi unikālu iepirkšanās pieredzi.

Modes zīmolu outlet ciemats Via Jurmala Outlet Village

Modes zīmolu outlet ciemats Via Jurmala Outlet Village

14. augustā Babītes pagasta Piņķos durvis vērs ilgi gaidītais Eiropas līmeņa modes zīmolu outlet ciemats Via Jurmala Outlet Village. Baltijā

Via Jurmala Outlet Village ir vieta, kur visa gada garumā apmeklētājiem būs iespēja iegādāties pasaulē populāru un iecienītu zīmolu iepriekšējo sezonu un outlet konceptam īpaši veidotu kolekciju preces par 30 līdz 70% zemākām cenām.

“Atšķirībā no citām pasaules modes galvaspilsētām, Rīgā nav izteikta rajona vai iepirkšanās ielas, kurā koncentrētos vairāki modes zīmolu veikali,” stāsta projekta attīstītājs un uzņēmuma Outletico valdes loceklis Andrejs Dozorcevs. “Tagad mēs šādu vietu esam radījuši. Outlet ciemats atrodas nedaudz ārpus pilsētas, pie šosejas, kas savieno Rīgu un Jūrmalu, pa kuru gada ietvaros pārvietojas aptuveni 13 miljoni automašīnu. Būtisks ir faktors, ka ekonomiski izdevīgs būvniecības projekts un zemākas piepilsētā esošo zemes vienību cenas, ir palīdzējušas samazināt kopējās projekta izmaksas, tādējādi ļaujot īrniekiem piedāvāt izdevīgus nomas nosacījumus,” informē A. Dozorcevs.

Jau šobrīd zināms, ka Via Jurmala Outlet Village būs iespējams iegādāties tādu zīmolu preces kā Hugo Boss, Ermenegildo Zegna, Guess, Puma, Tommy Hilfiger, Ecco, Stefanel, Levi’s, Camel Active, Lee Wrangler, Billionaire, Brunello Cucinelli, Pako Lorente un daudzus citus. Starp teju 100 zīmoliem, galvenokārt, būs pieejamas modes preces aktīva dzīves veida piekritējiem, kuri augstu novērtē apģērba kvalitāti un funkcionalitāti. Tāpat arī būs pieejami Premium klases, kā arī Latvijā vēl nebijuši zīmoli, kas pircējiem ļaus papildināt savu garderobi ar ko jaunu un atšķirīgu.

“Situācija, kas izveidojusies pasaulē saistībā ar koronavīrusa izplatību paguvusi ieviest būtiskas izmaiņas gandrīz visās dzīves sfērās,” turpina stāstīt A. Dozorcevs. “Veselības drošības jautājums mums ir īpaši svarīgs. Vēlos atzīmēt, ka projekta unikalitāte slēpjas faktā, ka katram veikalam, kafejnīcai, restorānam un atpūtas vietai ir sava neatkarīga gaisa ventilācijas un kondicionēšanas sistēma,  kā arī sava ieeja.

Ņemot vērā situāciju, ka masu pasākumi valstī ir aizliegti, nav iespējams sarīkot lielus atklāšanas svētkus, kā to bijām plānojuši, taču esam pārliecināti, ka mājīgās kafejnīcas, restorānu terases, svaigais piejūras gaiss, kā arī Vidusjūras stila ēkas un ieliņas, apmeklētājiem garantēs lielisku atmosfēru un neaizmirstamus iepirkšanās svētkus.”