foto: LETA
“Cido Grupa” apgrozījums pērn sasniedza 66,4 miljonus eiro
Bizness un ekonomika
2019. gada 6. augusts, 13:42

“Cido Grupa” apgrozījums pērn sasniedza 66,4 miljonus eiro

Jauns.lv

Vadošais dzērienu ražotājs Baltijā SIA “Cido Grupa” aizvadītajā gadā turpināja stabilu izaugsmi, veiksmīgi attīstot produktus un nostiprinot pozīciju tirgū. Uzņēmums noslēdza gadu ar 66,4 miljonu eiro apgrozījumu, savukārt neto peļņa sasniedza 5 miljonus eiro. 2018. gadā “Cido Grupa” attīstībā investēja 0,5 miljonus eiro.

“Aizvadītajā gadā spējām panākt izaugsmi un sasniedzām līdz šim labākos finanšu rezultātus, neraugoties uz sīvo konkurenci un īpaši alus kategoriju ietekmējošiem valdības lēmumiem. Tam pamatā bija veiksmīgi izvēlēta portfeļa diversifikācijas stratēģija, patērētāju mīlētāko zīmolu produktu attīstīšana, kā arī mērķtiecīgs komandas darbs. Lielākie investīciju projekti bija saistīti ar ražošanas efektivitātes celšanu un ražotnes pielāgošanu visaugstākajām kvalitātes un drošības prasībām “PepsiCo” produktu licencētai ražošanai,” saka SIA “CIDO Grupa” valdes priekšsēdētājs Marijus Valdas Kirstukas, uzsverot, ka “patlaban “PepsiCo” dzērienu klāsts visam Baltijas tirgum tiek ražots tieši Latvijā.”

SIA "Cido Grupa" produktu klāstā ir dabīgais minerālūdens "Mangaļi", sulas "Cido" un to produkti, kā arī alus zīmoli "Lāčplēsis", "Staburags", "Līvu" un citi. Kopš 2016. gadā “Cido Grupa” ir oficiālais “PepsiCo” (Pepsi, 7up, Mirinda, Mountain Dew) partneris Baltijā. Būtiski, ka šī zīmola produktu tirgus daļa šajā periodā ir pieaugusi par 55%, pērn sasniedzot 10% tirgus.

Ūdens segmentā “Mangaļi” joprojām ir iecienītākais dabīgais minerālūdens zīmols Latvijā – aizvadītajā gadā tā pārdošanas apjomi palielinājās par 23%. Izaugsmi nodrošināja pieaugošā veselīga dzīvesveida tendence sabiedrībā, kā arī uzņēmuma spēja nodrošināt piemērotu produktu dažādām patērētāju vajadzībām, piemēram, ar “Mangaļi Vitafruit” produktiem sniedzot alternatīvu ierastajam dzeramajam ūdenim un limonādēm.

Sulu un nektāru segmentā zīmols “Cido” turpina būt kategorijas flagmanis, fokusējoties uz augstu produktu kvalitāti un spēju piedāvāt plašu sortimentu, atbilstoši pircēju grupām un vajadzībām.

Savukārt alus segmentā tieši produkcijas portfeļa diversificēšana ļāva kompensēt un mazināt apjoma kritumu, ko tirgū radīja akcīzes nodokļa pieaugums un citi ierobežojumi.

Uzņēmuma produkti tika novērtēti arī starptautiska mēroga konkursos. Prestižā alus konkursā "Meininger's International Craft Beer Award 2018", kas ik gadu Vācijā pulcē alus darītavas no visas pasaules, jaunais alus "Staburags Gaišais" saņēma sudraba godalgu, bet “Lielvārdes Tumšais” - zelta godalgu vairāk nekā 1000 alus konkurencē.

Par “Cido Grupa”

SIA „Cido Grupa” ir vadošais dzērienu ražotājs Baltijā, kura produktu portfelī ietilpst sulas, nektāri un sulu dzērieni, dabīgais minerālūdens, gāzētie dzērieni, kā arī alus. Kopš 2016. gada „Cido Grupa“ ir oficiālais partneris un licencētais “PepsiCo” izplatītājs Baltijas reģionā. „Cido Grupa“ eksportē savu produkciju uz 15 pasaules valstīm.