Sabiedrība aktīvi uzslavē labu servisu; internetā saņemtas jau 5200 uzslavas
Projekta mājaslapa "www.uzslave.lv" kampaņas laikā jau apmeklēta teju 400 000 reižu.
Bizness un ekonomika
2013. gada 15. marts, 11:36

Sabiedrība aktīvi uzslavē labu servisu; internetā saņemtas jau 5200 uzslavas

Jauns.lv

Jau devīto gadu no 1. līdz 31.martam visā Latvijā norisinās kampaņa "Uzslavē labu servisu!", kurā šogad aktīvi iesaistās plaša sabiedrības daļa - tikai interneta vidē saņemtas jau vairāk nekā 5200 uzslavas, informēja kampaņas organizētāji.

Nu jau vairāk nekā divas nedēļas jebkurš Latvijas iedzīvotājs tiek aicināts iesaistīties kampaņā "Uzslavē labu servisu!" un novērtēt labu apkalpošanu vai izteikt savu atzinību jebkuram klientu apkalpošanas jomā strādājošam darbiniekam. To var izdarīt, zvanot uz "Uzziņu dienesta 1188" informatīvo tālruni vai aizpildot anketu klientu apkalpošanas vietās, kur izvietotas aptaujas kastes.

Šogad kampaņā piedalās 165 zīmoli, pārstāvot vairāk kā 1300 klientu apkalpošanas vietas visā Latvijā. Organizatori akcentēja, ka cilvēki uzslavē konkrētus klientu servisa darbiniekus, kā arī novērtē uzņēmumus par to sniegto profesionālo apkalpošanu, uzslavē par pozitīvu attieksmi, sirsnību un iejūtību, risinot dažādas problēmsituācijas. Ar uzslavām var iepazīties mājaslapā "www.uzslave.lv".

Kampaņas galvenā partnera "Lattelecom" klientu aprūpes programmu vadītāja Ieva Romanovska norādīja, ka Eiropas Komisijas patērētāju tirgus pētījums apliecina, ka Latvijā ir augstākas kvalitātes elektronisko sakaru pakalpojumi nekā vidēji Eiropā.

"Kāpēc gan mēs jau tuvākajā nākotnē nevarētu kļūt par valsti ar viskvalitatīvākajiem informācijas tehnoloģiju pakalpojumiem Eiropā? Tieši tāpēc esam šogad arī kļuvuši par "Laba servisa" partneri un atbalstītāju un priecājamies, ka kampaņa startē ar dubultjaudu - aktīvāk iesaistot iedzīvotājus un klientus vērot, ieteikt un uzslavēt uzņēmumus. Turklāt prasīgi klienti palīdz mums - uzņēmumiem - pilnveidot savu sniegto pakalpojumu kvalitāti un servisu," atzina Romanovska.

Šo kampaņu veido divas vienlīdz būtiskas daļas - sabiedrības uzslavas, kas tiek izteiktas visu marta mēnesi par dalībniekiem, kas snieguši izcilu klientu servisu, un klientu servisa novērtējums, ko veic sadarbības partneris "Dive Latvija", Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras un Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociācijas eksperti. Šis būs vērienīgs pētījums, kurā piedalās kampaņas dalībnieki, un rezultāti tiks prezentēti, kampaņai noslēdzoties.

Kampaņā "Uzslavē labu servisu" iesaistījies arī aptieku tīkls „Euroaptieka", informēja valdes locekle Inga Zemdega-Grāpe. „Euroaptieka” šogad ir vienīgais aptieku tīkls, kas piedalās šajā kampaņā. Pieteikumu uzņēmums iesniedzis vienā no trim kampaņas kategorijām - "Bizness patērētājam” (B2C).

Zemdega-Grāpe atgādināja, ka "Euroaptieka" kampaņā iepriekš piedalījās un atzinību guva 2011.gadā, kad kļuva par uzslavētāko uzņēmumu kategorijā "Vidējie tirdzniecības tīkli līdz 50 apkalpošanas vietām".

"Projekts "Labs serviss" mums ir atskaites un izvērtēšanas punkts, ko varētu darīt labāk vai citādāk, kur virzīties un kā attīstīties. Dalība kampaņā ir lieliska iespēja uzzināt, kā mūsu pakalpojumus vērtē pircēji, kādas ir viņu vēlmes," skaidroja Zemdega-Grāpe. Viņa arī uzsvēra, ka "Euroaptieka", kas ir daļa no Baltijā lielākā aptieku tīkla, turpina nenogurstoši strādāt pie apkalpošanas kvalitātes paaugstināšanas.

"Lai arī augsta līmeņa profesionāla apkalpošana ir ikviena farmaceita darba pamatā, tikpat svarīgi ir, kā sasveicināmies, atsveicināmies, vai smaidām, ko runājam, kā reaģējam uz sarežģītām situācijām aptiekā, kuru ikdienā nav mazums. Tie it kā šķiet sīkumi, taču pircējs noteikti novērtēs pretimnākošu, labvēlīgu, kompetentu un individuālu attieksmi, jo tas viņu pamudinās ikreiz atkal nākt iepirkties tieši uz mūsu tīkla aptieku. Jau vairākus gadus strādājam ar devīzi „Laba apkalpošana ārstē!”, jo tieši tāda ir mūsu pārliecība," sacīja "Euroaptieka" pārstāve.

Kā ziņots, kampaņai noslēdzoties, 12.aprīlī tiks noskaidroti Latvijas uzņēmumi un iestādes, kas sniedz izcilu klientu servisu, ko atzinīgi novērtējusi sabiedrība un eksperti caur kvalitatīvo novērtējumu. Šie uzņēmumi tiks īpaši izcelti un apbalvoti ar "Labsserviss.lv" kvalitātes zīmi "Klienti mūs uzslavē 2013". "Labsserviss.lv" arī atzinīgi novērtēs visus kampaņas dalībniekus, izsniedzot atzinības diplomus par aktīvu iesaisti projektā.

Pērn uzslavētāko uzņēmumu vidū bija "Podium", "Rito", "Statoil", "Latvijas balzams", "Danske banka", "Seesam", "Credit24", "Tavex zelts&valūta", Banku augstskola, interneta veikals "Manaslecas.lv", komunikāciju uzņēmumi "Balticom", "Lattelecom", "Tele2", "Jelgavas komunālie pakalpojumi", "Jēkaba aģentūra", "Hotel Jūrmala SPA&Conference Centre", "Turkebab", "Daily special Cafe&Restaurant", zivju restorāns "Le Dome", "Sanmotors Honda serviss", "Skaistumkopšanas medicīna", Bērnu klīniskā universitātes slimnīca, "Sirowa zobārstniecības klīnika", "Outlet Optika", "City fitness", "Multikino", "Olympic Casino", "DPD Latvija", "Avis budget grupa", "Starptautiskā lidosta "Rīga"","G4S", "Alfa", "Reāls piedzīvojums", "Uzziņu dienests 1188".


Nozare.lv, Kasjauns.lv / Foto: ekrānuzņēmums no labsserviss.lv