Itāļi grib pieteikt karu vāciešiem
Diez vai itāļiem izdosies pieradināt vāciešus Frankfurtes desiņu iemainīt pret saulē kaltētu cūkgaļas stilbu. Citviet pasaulē feinšmekeru izvēle gan varētu mainīties.
Itāļu autobūves zīmols Alfa Romeo, kas visādā veidā pelnījis dziļu reveransu, pēdējos dažus gadus mūs ne īpaši lutināja ar jaunumiem. Tiesa gan, beidzot dzīvē aptaustīts vairākus gadus aprunātais Alfa Romeo 4C, taču tas nav gluži īstais modelis gādīgam ģimenes tēvam, kurš dienu pavada apbraukājot klientus, bet brīvdienās ar visu mājas varzu dodas apciemot mīļoto sievasmāti.
Šķiet, beidzot uzspīdējis saulesstariņš arī šajā virzienā. Tiesa gan, stariņš nenāk no Fiat-Chrysler koncerna vadības, bet uzņēmuma “zinošajiem”, kas padalījušies informācijā arī ar mediju pārstāvjiem.
Tiem, kam patīk lieli, komfortabli luksus limuzīni līdz šim nācās sadzīvot ar nedaudz palietotiem 166 modeļa eksemplāriem. Šo auto ražoja no 1998. gada pavasara līdz 2007. gada rudenim. Atkarībā no komplektācijas tie bija aprīkoti ar dzinējiem no 140 līdz 240 zirgspēkiem.
Tagad Alfa Romeo grib atjaunot pozīcijas šajā segmentā un uzskata, ka pēdējais laiks radīt spēcīgu konkurentu BMW 5. sērijai un Mercedes Benz E klasei. Jau pierasts, ka katrs automobiļus dala klasēs pēc sev izdevīgākiem kritērijiem, lai gan gribas domāt, ka Alfa Romeo 166 klases braucamrīks vairāk gan varētu konkurēt ar BMW 7. sēriju.
Jaunais itālis tapšot uz Maserati Ghibli platformas. Tas būs uzpildīts ar aptuveni 300 dīzeļa vai benzīnzirgiem, lai gan neizslēdz varbūtību, ka dzinēju paletē vietu atradīs arī kāds četru cilindru Multi Air motoriņš gadījumā, ja kāds tomēr gribēs taupīt degvielu.
Vai nu tas ir labi vai slikti – to jālemj jaunajiem Alfa Romeo īpašniekiem, taču šis auto būšot ar klasisko aizmugures piedziņu. Par to, vai būs arī pilnpiedziņa, ziņu nav. Ziņu nav arī par to, kā gaidāmais premium klases konkurents varētu saukties. Loģika virza ciparu kombinācijas “169” virzienā. Visticamāk Alfa Romeo limuzīna pirmizrāde varētu notikt pēc diviem gadiem Ženēvā.