Noskaidroti "Baltic PR Awards 2013" uzvarētāji
Noskaidroti Baltijas komunikācijas un sabiedrisko attiecību foruma "Baltic PR Awards 2013" uzvarētāji, informēja Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācija (LSAKA).
Kategorijā "Patērētāju attiecības" pirmo vietu ieguva Lietuvas sabiedrisko attiecību aģentūra "BVRG Burson-Marsteller" ar kampaņu "Can You Trust Your Neighbour?" ("Vai Tu vari uzticēties saviem kaimiņiem?").
Kategorijā "Korporatīvā sociālā ilgtspēja un atbildība" uzvaru svinēja "Hauska&Partner" ar projektu "Electrolux tīro karogu punkts". Specbalva par sabiedrisko attiecību profesionāļu jaunās paaudzes izglītošanu tika pasniegta biznesa augstskolas "Turība" projektam "Dinamiskās domas darbnīca".
Kategorijā "Digitālā komunikācija" uzvarā dalījās "McCann Consulting" un "Inspired Digital" kopdarbs "Lux Express. Apstrīdot sistēmu" ("Lux Express. Challenging the system"). Savukārt "Swedbank" projekts "Vārdam ir spēks" ("The Power of Words") ieguva augstāko starptautiskās žūrijas novērtējumu kategorijā "Iekšējā komunikācija".
Starptautiskās komunikācijas kategorijā uzvarēja "SEB bankas" projekts "SEB bankas zīmola mēnesis" ("Brand month at SEB").
Kategorijā "Krīžu un problēmjautājumu vadība" izcilības balvu ieguva "Hill + Knowlton Latvia" projekts "Sprādziena farmācijas ražotnē ietekmes uz reputāciju samazināšana" ("Turning pharmaceutical plant explosion into a minor issue").
Valsts un nevalstiskā sektora kategorijā uzvaru svinēja aģentūra no Ukrainas "Pleon Talan" ar kampaņu "Dzīvot kā līdzīgs ar līdzīgu. Ilgtermiņa komunikācijas programma Ukrainas Nacionālajai asamblejai cilvēkiem ar invaliditāti (NAPDU)" ("Live as equals. The long-term communications program for National Assembly of People with Disabilities in Ukraine (NAPDU)").
No jauna iedibinātajā "Baltic PR Awards" konkursa kategorijā "Bezbudžeta" ("No Budget") uzvaru piedzīvoja Ivara Svilāna, Dagnijas Lejiņas un Maira Skujas kopdarbs "Mana runa" ("My Speech").
Gada sabiedrisko attiecību un komunikācijas aģentūras titulu ieguva uzņēmums no Lietuvas "BVRG Burson-Marsteller".
Kopumā 32 konkursa starptautiskās žūrijas dalībnieki izvērtēja 67 komunikācijas un sabiedrisko attiecību kampaņas sekojošās kategorijās: korporatīvā komunikācija, krīžu un problēmjautājumu vadība, iekšējā komunikācija, patērētāju attiecības, korporatīvā ilgtspēja un atbildība, digitālā komunikācija, publiskā sektora komunikācija, sponsorēšana, starptautiskā komunikācija un "Bezbudžeta" ("No budget").
Klātienes žūrijā tika iesaistīti deviņi vietējie un deviņi ārvalstu eksperti no Polijas, Francijas, Ukrainas, Krievijas, Vācijas, Beļģijas, Lietuvas un Igaunijas.
Triju Baltijas valstu sabiedrisko attiecību asociāciju organizētais komunikācijas vadības forums "Baltic PR Awards" ir lielākais regulārais nozares notikums Ziemeļeiropā. Kopš 2005.gada tas katru gadu pulcē vairāk nekā 200 komunikācijas vadītājus un konsultantus no visa reģiona, dodot iespēju iepazīties ar Baltijas valstu labākajiem piemēriem, kā arī sniedzot jaunas zināšanas un kontaktus.