![Provokatīvie gurķi, prusaki un mulsinošas salvetes: dažas īpatnējās Valentīndienas reklāmu kampaņas](https://i.jauns.lv/t/2025/02/14/3212610/660x471.webp?v=1739522905)
Provokatīvie gurķi, prusaki un mulsinošas salvetes: dažas īpatnējās Valentīndienas reklāmu kampaņas
![](https://i.jauns.lv/t/pt/ULTxq7TU1hFkQwi5p3mJMjMx4cP8MliknAhSz6mm/50x50.png)
Daudzi uzņēmumi nereti cenšas radīt īpašas Valentīndienas reklāmu kampaņas. Lai izsistos tirgū, nākas būt oriģinālam, dažkārt pat ļoti, izraisot gan pozitīvu, gan negatīvu reakciju pircējos.
“Delta Air Lines” un “Coca-Cola” lidmašīnas salvetīšu skandāls
2019. gadā “Delta” un “Coca-Cola” izdalīja lidmašīnās salvetes, uz kurām pasažieri tika aicināti uzrakstīt savu tālruņa numuru un iedot to savai simpātijai lidmašīnā. Uz salvetes priekšpuses bija rakstīts: “Jo tu esi lidmašīnā, kas pilna ar interesantiem cilvēkiem, un, hei… nekad nevar zināt,” savukārt otrajā pusē: "Esi mazliet vecmodīgs. Uzraksti savu numuru un iedod to simpātiskajam ceļabiedram. Nekad nevar zināt..." Daudzi pasažieri šo pieeju uztvēra kā uzmācīgu un “biedējošu,” izraisot sašutumu sociālajos tīklos. Abi uzņēmumi atvainojās un nekavējoties izņēma salvetes no aprites, vēsta “CNN.”
Just saw that people online didn't like Delta Air Lines and Coca-Cola's romance napkins on a recent flight?! Really?!#Delta #CocaCola #ValentinesDay @Delta @CocaCola pic.twitter.com/lqfzw2RyhZ
— Southlake DPS (@SouthlakeDPS) February 8, 2019
Lielveikala “Tesco” provokatīvā gurķu reklāma
2020. gadā Valentīna dienā Lielbritānijas lielveikalā “Tesco” gurķu reklāmas plāksnīte vēstīja: “Tie ir ideāli Valentīndienai.” Šāda provokatīvā reklāma izraisīja apmulsumu. Daži jautāja, vai gurķi ir domāti ēdiena pagatavošanai kādam, kuru mīli. Tiek uzskatīts, ka tā bija jokošana no darbinieka vai kāda pircēja puses, jo līdzīgas zīmes tika atrastas arī pie citām precēm, kā arī prezervatīviem.
@Tesco I am struggling to find recipes for things to cook which contain cucumber to back up your claim that these are ideal for Valentine’s Day, can you please help? pic.twitter.com/k5ZKTJXeCq
— Gary Freemantle (@Gary_Freemantle) February 11, 2020
Bronksas zoodārza kampaņa "Nosauc prusaku sava bijušā vārdā"
Kopš 2011. gada ASV Bronksas zoodārzs piedāvā apmeklētājiem iespēju nosaukt Madagaskaras šņācošo prusaku sava bijušā vārdā vai šobrīd mīļotā cilvēka vārdā Valentīndienā. Bronksas zoodārzs raksta: “Nosauc prusaku sava mīļotā cilvēka vārdā, lai parādītu, ka tu viņu vienmēr mīlēsi."
wait, we can explain:
— Bronx Zoo (@BronxZoo) January 17, 2020
Name a Roach for your Valentine to tell them your love is eternal 💞
Better? https://t.co/epKXvBD61q pic.twitter.com/U65vwVtC5y
Par 15 dolāru ziedojumu viesiem ir iespēja saņemt digitālu sertifikātu, kurā būs norādīts izvēlētā mīļotā vai bijušā mīļotā vārds, kurā tiks nosaukts kāds no prusakiem. Lai gan daudzi šo ideju uzskatīja par oriģinālu un jautru, ir tie, kas uzskata šo ideju par biedējošu un neromantisku.
“Card Factory” “Darba vīra” Valentīna dienas kartīte
Šogad janvārī apsveikumu kartiņu veikals Lielbritānijā “Card Factory” nāca klājā ar Valentīna dienas apsveikuma kartīti, kas ir paredzēta “darba vīram”, jeb vīrietim, ar kuru darbā tev ir labas attiecības, tik labas, ka viņu var saukt par vīru tavā darba vietā. Tā izraisīja pretrunīgu reakciju pircēju vidū, vēsta “The Sun”. Daudzi uzskatīja kartīti par tādu, kas “pauž nieciņu”, “ir pretīga”, norādot, ka tā var radīt problēmas attiecībās un nav piemērota šim notikumam. Uzņēmums norādīja, ka Valentīna diena mūsdienās nav tikai par romantiskām attiecībām, bet arī atspoguļo visāda veida attiecības, un šī kartiņa atspoguļo šo tendenci.
just to let you know the work husband cards are mostly there 😭😭😭 it’s the wife ones that are gone https://t.co/elf2Eet6V4
— laii✨ (@laiijpgs) February 13, 2025