Pasaulē

"Nevakcinējies," - ļaudis mulsina Ziemeļkarolīnas apbedīšanas biroja reklāma

Jauns.lv

Gan Ziemeļkarolīnas iedzīvotāju, gan sociālo tīklu lietotāju uzmanību pievērsusi kāda apbedīšanas biroja reklāma, kas aicina nevakcinēties.

"Nevakcinējies," - ļaudis mulsina Ziemeļkarolīnas ...

Vērojams, ka ļaudis sociālajos tīklos diskutē par to, ka reklāmu var tulkot divējādi: nevakcinējies, jo vakcinācijas gadījumā kļūsi par apbedīšanas biroja klientu vai pretēji - nevakcinējies, jo tad apbedīšanas birojam būs klients. Domāts gan ir, protams, otrais variants.

Reklāmā norādītais apbedīšanas birojs nemaz nepastāv. Savdabīgā reklāma ir daļa no vakcinācijas kampaņas. Kad apmeklē apbedīšanas biroja "Wilmore Funeral Home" mājas lapu, atveras uzraksts: "Vakcinējies, citādi drīz tiksimies". Uzspiežot uz uzraksta, lapas apmeklētājs tiek pāradresēts uz vakcinācijas centru "StarMed".

foto: Reuters / Scanpix

Šarlotas reklāmas aģentūras "BooneOakley" direktors Deivids Ouklijs CNN skaidro, ka nolēmis spert šādu netradicionālu reklāmas gājienu, jo, viņaprāt, aicinājumi vakcinēties vairs nestrādā. "Mēs gribējām, lai cilvēki uz šo paskatās no cita leņķa. Pat tad, ja tikai viens cilvēks tiktu vakcinēts šīs reklāmas dēļ, es tai dotu lielus panākumus."

Aģentūra bija izvēlējusies arī īpašu laiku, kad veikt savas reklāmas uznācienu - dienā, kad cilvēku pūļi devās uz futbola spēli Šarlotas centrā.

Keitija Gintere, kura spēles laikā atradās pilsētas centrā, teic, ka reklāma pievērsusi cilvēku uzmanību. "Sākumā ziņa, protams, bija šokējoša, līdz sapratu, ka tas ir apbedīšanas birojs." Viņa piebilda: "Neesmu pārliecināta, ka vispār jebkad esmu redzējusi apbedīšanas biroja reklāmu... Jebkurā gadījumā noteikti ne šādā veidā."

ASV vakcinēti šobrīd 56% iedzīvotāju.