„Latvijas gāze” par dabasgāzi liek maksāt tiem, kuri to jau gadu gadiem nelieto
foto: Rojs Maizītis / Rīgas Viļņi
„Latvijas gāze” pieprasījusi par dabasgāzi maksāt mājsaimniecībām, kuras jau gadu gadiem to neizmanto.
Sabiedrība

„Latvijas gāze” par dabasgāzi liek maksāt tiem, kuri to jau gadu gadiem nelieto

Elmārs Barkāns

Jauns.lv

Laikā, kad tauta jau tā satracināta par energoresursu cenu kāpšanu debesīs, „Latvijas gāze” desmitiem mājsaimniecību, kuras jau gadu gadiem nelieto dabasgāzi un ir atslēgušās no gāzes vadiem, pieprasījusi maksāt par tās piegādi un izmantošanu izlīdzināto maksājumu.

„Latvijas gāze” par dabasgāzi liek maksāt tiem, ku...

“Labdien! 1. jūlijā mainījās tarifi, tāpēc turpmāk Jūsu izlīdzinātais maksājums ir 10,75 eiro mēnesī. Aktuālo summu samaksai iespējams noskaidrot, pieslēdzoties klientu portālam. Jūsu “Latvijas Gāze””. Šādu īsziņu telefonā saņēmusi Ķengaraga iedzīvotāja Anda, kura gāzi savā dzīvoklī atslēdza pirms vairākiem gadiem un no gāzes izmantošanas pārgāja uz elektrisko plīti. Viņa vairākus gadus nelieto gāzi un oficiāli atslēgusi pieslēgumu, par ko liecina arī visi oficiāli noslēgtie līgumi. Dzīvoklī vairs fiziski nav iespējams saņemt dabasgāzi. Bet nu izrādās, ka no kaut kādiem „aizvēsturiskiem failiem” viņai gāzes padeve virtuāli atjaunota.

Kas tā par dīvainu īsziņu un kā tā nonākusi līdz kādreizējai „Latvijas gāzes” klientei, Jauns.lv jautāja akciju sabiedrībai „Latvijas gāze”. Tās sabiedrisko attiecību speciāliste Anastasija Petere Jauns.lv skaidroja:

„Tehnisku iemeslu dēļ, daļai klientu tika nosūtīta nekorekta īsziņa. Mēs to ātri konstatējām un nekavējoties šiem klientiem nosūtījām atvainošanās īsziņu ar tekstu – “Labdien! Lūdzu neņemt vērā vakar saņemto SMS par jauno maksājumu, tas nav korekts. Atvainojamies par neērtībam! Jūsu Latvijas Gāze”.

Ja klients ir paspējis samaksāt naudu „Latvijas gāzei”, pirms saņēmis atvainošanās īsziņu no mums, aicinām aizpildīt pieteikumu par naudas atgriešanu, kas atrodams mūsu mājaslapā: lg.lv/majoklim/pieteikumi.

Tāpat Anda pastāstīja, ka pēc īsziņas saņemšanas viņai nav izdevies sazvanīt „Latvijas gāzes” informatīvo tālruni un viņa līdz atvainošanās īsziņas saņemšanai dzīvoja neziņā par savām „mājokļa pārvērtībām”. Petere skaidroja: „Šobrīd ar mums ikdienā vēlas sazināties vairāk klientu nekā ierasts, tādēļ gaidīšanas laiks, lai sagaidītu savienojumu ar operatoru ir ilgāks. Klientus aicinām atbildes uz saviem jautājumiem meklēt mūsu mājaslapā vai klientu apkalpošanas portālā. Ja atbildes uz jautājumiem nav atrastas, tad aicinām sazināties ar mums, rakstot e-pastu uz info@lg.lv”.