Taksometru portālā visvairāk sūdzību par „Baltic Taxi”
Sabiedrība
2009. gada 20. septembris, 11:42

Taksometru portālā visvairāk sūdzību par „Baltic Taxi”

Jauns.lv

Portālā www.sliktitaksi.lv / www.badtaxi.lv, kur iespējams ziņot par negodīgām taksometru kompānijām, visvairāk sūdzību saņemts par nesen izveidoto taksometru kompāniju "Baltic Taxi".

Par "Baltic Taxi" saņemtas 19 sūdzības, seko "Alviksa" un "Rīga Taxi" ar sešām sūdzībām un "Lady Taxi" un "Smile Taxi" ar trīs sūdzībām. Par "Rīgas Taksometru parku" iesniegtas divas sūdzības, savukārt pa vienai sūdzībai iesniegtas par taksometru kompānijām "Avoiss", "Elite taxi", "Rīgas motors", "Rīgas transporta savienība" un "Vējiņš-3" sniegtajiem pakalpojumiem.

Par "Baltic Taxi" iesniegtajās sūdzībās klienti galvenokārt sūdzas par to, ka taksometru vadītāji neievēro ceļu satiksmes noteikumus, runā pa telefonu, ēd, braucot pie stūres, vada automašīnu agresīvā braukšanas stilā. Iesniegtas sūdzības, ka taksometrs neierodas un par to klients arī netiek informēts, kaut gan taksometrs bijis pasūtīts dienu iepriekš. Klienti sūdzas, ka automašīnas salons bijis piesmēķēts un nav bijis iespējams norēķināties ar maksājumu karti. "Baltic Taxi" klienti arī norāda, ka uzņēmumā strādājošo taksometru vadītāju vidū ir tādi, kas krāpšanas dēļ atbrīvoti no darba citās Rīgas taksometru kompānijās.

Kādā sūdzībā portālā par "Baltic Taxi" arī teikts, ka "airBaltic" lidmašīnās tiek stāstīts, ka tikai salātzaļie taksometri ir godīgi un pārējos Rīgas dome neiesakot izmantot.

Izsauc uguni uz sevi

"Baltic Taxi" valdes loceklis Jānis Naglis aģentūrai pastāstīja, ka, atverot portālu www.slikttaksi.lv, "Baltic Taxi" arī zināmā mērā "izsauca uguni uz sevi" un kompāniju interesē taksometru pakalpojumu kvalitāte.

Viņš sacīja, ka "Baltic Taxi" vēlas, lai nekonkrētās sūdzības kļūtu konkrētākas - lai sūdzības iesniedzējs uzrāda arī brauciena čeka numuru. "Lai mēs zinātu, vai tā ir reāla pieredze, vai tikai pārdomas," viņš teica. Naglis norādīja, ka nevienā no iesniegtajām sūdzībām nav pamatojuma, bet "Baltic Taxi" pieņem kritiku un izglīto arī kompānijas darbiniekus, vēršot uzmanību uz pakalpojuma kvalitāti.

"Baltic Taxi" valdes loceklis neizslēdza iespēju, ka sūdzību rakstītāji varētu būt arī kāda no konkurējošām taksometru kompānijām. "Tādā gadījumā tā ir viņu problēma, viņu stāja un izpratne par dzīvi un biznesu. Mūs interesē pakalpojuma uzlabošana - precizitāte, atbildība, drošība, kvalitāte, uzticamība, lai mēs būtu uzticamākie taksometri Rīgā," viņš klāstīja.

Naglis piebilda, ka plānots arī uzlabot portālu www.sliktitaksi.lv.

Takšiem bail no slikta laika

Par kompāniju "Alviksa" klienti sūdzībās portālā norāda uz pārāk lielu samaksas prasīšanu, vienā sūdzībā arī teikts, ka taksometra vadītājs atbraucis kopā ar savu draugu.

Savukārt par taksometru kompāniju "Rīga Taxi" kādā sūdzībā portālā minēts, ka klientu pārsteidza taksometra vadītāja nelabvēlīgā attieksme par to, ka sliktos laika apstākļos klients vēlas braukt nelielu ceļa posmu. Sūdzībās norādīts uz nepamatoti augstām cenām un čeku neizsniegšanu. Divās sūdzībās portālā arī teikts, ka papildus braukšanas tarifam klientam ir jāmaksā arī par visu brauciena laiku pēc gaidīšanas tarifa, kas ir seši lati stundā - tādējādi, braucot taksometrā pusstundu, papildus nobrauktajiem kilometriem ir jāmaksā vēl trīs lati.

Septembra sākumā "Baltic Taxi" aicināja ziņot par negodīgām taksometru kompānijām interneta portālā www.sliktitaksi.lv / www.badtaxi.lv. Interneta portālā katrs, kuram ir bijusi nepatīkama pieredze, braucot ar taksometru, var par to informēt, pievienojot sūdzību un norādot taksometru kompāniju, kuras pakalpojumus izmantojot nepatīkamā situācija radusies.

Pēc Rīgas domes Satiksmes departamenta Pasažieru pārvadājumu pārvaldes Kontroles dienesta sniegtās informācijas, šogad pirmajā pusgadā dienests ir veicis 9911 vieglo taksometru pārbaudes un konstatēti 947 pārkāpumi.

Pašlaik Rīgā ir 65 taksometru kompānijas, kurām ir 1314 taksometri.

BNS/Foto:LETA