Stilīguma cena. Cik maksā būt par modes zvaigzni Rīgā?
foto: Arkādijs Gluhihs
Diāna Kubasova.

Stilīguma cena. Cik maksā būt par modes zvaigzni Rīgā?

Anita Sedliņa

Žurnāls "Kas Jauns"

Izvērtējot apmeklētāju garderobes Rīgas modes nedēļas skatēs un ballītēs, aprēķinājām, cik izmaksā kļūt par stila zvaigzni.

Sportiskais TV šovu un pasākumu vadītājs Mārtiņš Kapzems

Kā pienākas adidas Runners kluba vēstnesim, gluži kā reklāma Mārtiņš Kapzems ir izvēlējies tērpties šā sporta izstrādājumu zīmola apģērbos no galvas līdz pat kājām.Treniņtērpā par 120 eiro un nulle prezentētajos zīmola skriešanas apavos Deerupt par 80 eiro.

foto: Arkādijs Gluhihs
Mārtiņš Kapzems.
Mārtiņš Kapzems.

Blogere Liene Stūraine postpadomju modes alkās

Sekojot modei tērpties postpadomju modi slavinošos izstrādājumos, kas romantizē krievu valodu un slāvu rakstību, Liene Stūraine ir izvēlējusies 275 eiro vērtās zīmola Heron Preston bikses. Un klasiskākam līdzsvaram pieskaņojusi spāņu luksusa zīmola Loewe somu par aptuveni 2000 eiro.

foto: Arkādijs Gluhihs
Liene Stūraine.
Liene Stūraine.

Šā brīža kulta zīmola Balenciaga (kurā saimnieko cits pēcpadomju šika pārstāvis Demna Gvasalia) T krekls kopā ar cimdiem pāri elkonim Lienei izmaksājis 450 eiro. Tomēr tīkliņš somiņa, kas atgādina kādreizējos iepirkumu maisiņus, no zviedru masu zīmola Lindex ir cenā demokrātiskāks – tikai 39,99 eiro.

foto: Arkādijs Gluhihs
Liene Stūraine.
Liene Stūraine.

To, ka Liene Stūraine izvēlas valkāt tikai pašus aktuālākos zīmolus, pierāda arī šis komplekts. Nūģu stila propagandētāja Alesandro Mikēle Gucci zīmola darinājumi – ar taureņiem dekorētā josta par 610 eiro un soma par 2995 eiro.

foto: Arkādijs Gluhihs
Liene Stūraine.
Liene Stūraine.

2017. gada Mis Eiropa, blogere Diāna Kubasova – Mis Gucci

Cenšoties iemiesot liktenīgas un seksapīlas sievietes dievietes tēlu, Diāna Kubasova ir izvēlējusies vissievišķīgākā Latvijas zīmola Amoralle samta tērpu. Halātam līdzīgu kleitu par 518 eiro un tam pieskaņotas bikses.

foto: Arkādijs Gluhihs
Diāna Kubasova.
Diāna Kubasova.

Sarkanai drāmai ir noderējusi vietējā zīmola Nolo kleita un demokrātiskas interneta veikala Asos saulesbrilles. Bet aksesuāri vēl (cenās) spilgtāki par sarkano. Latvijas zīmola WIMS apavi par 260 eiro un itāļu luksusa zīmola Gucci rokassoma par 2490 eiro.

foto: Arkādijs Gluhihs
Diāna Kubasova.
Diāna Kubasova.

Interesanti, ka franču šikam ir noderējis Latvijas dizains. Korola rotaslietas, kā cenas ap 150 eiro.

foto: Arkādijs Gluhihs
Diāna Kubasova.
Diāna Kubasova.

Latviešu geiša ir tērpusies masu apģērbu interneta veikala Asos kimono, ko rotā krāšņa luksusa zīmola Gucci josta par 600 eiro.

foto: Arkādijs Gluhihs
Diāna Kubasova.
Diāna Kubasova.

Šajā Rīgas modes nedēļā Mis Eiropa ir kļuvusi par Mis Gucci. Ar Gucci zīmola cepuri par 310 eiro un džemperi par gandrīz tūkstoti, precīzāk – 905 eiro.

foto: Arkādijs Gluhihs
Diāna Kubasova.
Diāna Kubasova.

Māksliniece Ieva Bondare – demokrātiskā stila zvaigzne

Ieva Bondare ir bijusi pirmā. Kleitā, kura vēl tikai nonāks masu apģērbu zīmola H&M veikalos un kuras cena ir ap 60 eiro.

foto: Arkādijs Gluhihs
Ieva un Mārtiņš Bondari.
Ieva un Mārtiņš Bondari.

Arī šis apģērbu komplekts ir iegādāts masu apģērbu zīmola H&M veikalā, līdz ar to nepārsniedz 100 eiro. Tomēr tēla lepnums ir aksesuāri – puszābaki no vietējā zīmola Inch2 par 285 eiro.

foto: Arkādijs Gluhihs
Ieva Bondare.
Ieva Bondare.

TV raidījumu vadītāja un konceptveikala Imagehouse saimniece Grēta Gorjučko – pašreklāmas šiks

Tā kā viens no Rīgas modes nedēļas pasākumiem norisinājās konceptveikalā Imagehouse, kurā saimnieko Grēta Gorjučko, viņa bija tērpusies veikalā pārstāvētajos zīmolos. Galvā bija likusi Walk of Shame beisbola cepuri ar uzrakstu Sorry par demokrātisku (salīdzinoši) cenu – 70 eiro.

foto: Arkādijs Gluhihs
Grēta Gorjučko.
Grēta Gorjučko.

Bijusī baņķiere Irīna Pīgozne un raidījumu vadītāja Maija Silova – pārdomātais luksuss

Šīs dāmas ir klasikas vērtību cienītājas, tāpēc izvēlas modes preces, kuras no modes neizies. Irīnai Pīgoznei tā ir itāļu luksusa zīmola Bottega Veneta pītā klača soma par 1575 eiro, bet Maijai Silovai – miesaskrāsas laiviņkurpes no kulta apavu zīmola Christian Louboutin par 560 eiro.

foto: Arkādijs Gluhihs
Irīna Pīgozne un Maija Silova.
Irīna Pīgozne un Maija Silova.

Pasākumu un TV raidījumu vadītāja Lelde Lietaviete – līdzsvara mēraukla

Gan stila, gan finanšu līdzsvaram Lelde Lietaviete risinājumu ir atradusi, izvēloties izsmalcināto, ekskluzīvi tikai vienā veikalā (Bold Concept store) pieejamo Ata Artemjeva tērpu par 1350 eiro un zviedru masu zīmola COS aksesuārus vērtībā ap 150 eiro.

foto: Arkādijs Gluhihs
Aivis Ceriņš un Lelde Lietaviete.
Aivis Ceriņš un Lelde Lietaviete.

Blogere Alīna Kellere – Guess zvaigzne

Totāls zīmola Guess tēls! No galvas līdz pat kājām. Šā stila kopēšanai būs nepieciešami 23 eiro par T kreklu, 130 eiro par biksēm un 81 eiro par somu.

foto: Arkādijs Gluhihs
Blogere Alīna Kellere.
Blogere Alīna Kellere.

Modes mīļotājs Jaroslavs Barišņikovs un uzņēmējs Kārlis Sīlis – minimāli līdzekļi maksimālam efektam

Labam stilam nevajag daudz. Jaroslava gaišajam tēlam – masu apģērbu zīmola COS svārkus (89 eiro), žaketi (150 eiro), T kreklu (59 eiro) un, protams, sarkanu lūpukrāsu. Bet uzņēmēja Kārļa Sīļa komplekts paģērēs iepirkšanos masu apģērbu zīmolos H&M un Reserved. Reserved apavi par 80 eiro, H&M bikses par 45, krekls par 25 un žakete par 60 eiro.

foto: Arkādijs Gluhihs
Modes mīļotājs Jaroslavs Barišņikovs un uzņēmējs Kārlis Sīlis.
Modes mīļotājs Jaroslavs Barišņikovs un uzņēmējs Kārlis Sīlis.

Stilists Rojs Rodžers Linkevičs – laika un pacietības cena

Patiesībā ir nepieciešama tikai gribēšana. Un Rojam tā ir. Tā kā viņa ekstravagantie tērpi lielākoties tiek komplektēti no Ebay dārgumiem un pašrocīgi radītām lietām, pieļaujam, ka šis triko bikškostīms ir arī viens no tiem. Tātad par cenu, kuras mēraukla ir laiks.

foto: Arkādijs Gluhihs
Stilists Rojs Rodžers Linkevičs.
Stilists Rojs Rodžers Linkevičs.
28. Rīgas modes nedēļas galvenās ballītes.

28. Rīgas modes nedēļas galvenās ballītes

28. Rīgas modes nedēļas galvenās ballītes.

Trakākās modes tendences, ko dizaineri piedāvā rudenim/ziemai 2018/2019