Pavasara mode modes dizaineru skatījumā. Vērtē Žanete Auziņa

Pavasara mode modes dizaineru skatījumā. Vērtē Žanete Auziņa

Jauns.lv

Latvijas labākās modes dizaineres spriež par pavasara noskaņām modes pasaulē, iesaka dizainerus, kurus šosezon noteikti vērts pamanīt, un lietas, ko vēlams iegādāties, turklāt iepazīstina ar savām aktuālajām kolekcijām.

Pavasara mode modes dizaineru skatījumā. Vērtē Žan...
Pastaiga jautāja

1. Kāda noskaņa šajā pavasarī valdīs modē?

2. Kuru pasaules dizaineru 2011. gada pavasara kolekcijas tev patīk vislabāk?

3. Ko pati piedāvā šim brīdim?

4. Lietas, kas, tavuprāt, ir ļoti nepieciešamas šopavasar?

Žanete Auziņa
Žanete Auziņa

1. Kopumā pasaules emocionālais stāvoklis ekonomiskās krīzes apstākļos pieprasa jaunu cerību idejas arī modē. Pat agresīvākie modes dizaineri piedāvā zināmu romantisma devu siluetos un tonālajos risinājumos. Domāju, ka mākslinieki intuitīvi jūt, kā pareizi veidot un atspoguļot jaunu cilvēces tēlu.

2. Modes industrija ir sasniegusi spēcīgu un izcili profesionālu attīstības posmu. Ideju tirgus ir tik piesātināts, ka nevar izcelt tikai dažus modes māksliniekus. Noteikti iesaku pievērst uzmanību Hussein Chalayan, Balenciaga, Dries van Noten, Haider Ackerman, Maison Martin Margiela, Rick Owens un Prada kolekcijām.

3. Kolekcijas konceptuālā filozofija balstīta uz idejas pirmsākumu jebkurā radošā nozarē. No iedvesmas idejai līdz kvalitatīvam un pilnvērtīgam produktam. Manas kolekcijas The Dream Show iedvesma ir ideju, krāsas toņu, materiālu, faktūras un formas izvēles rezultāts, kuru radošai personībai piedāvā 21. gadsimta pasaule.

Krāsas toņu ietekmes rezultātā radošs prāts ģenerē idejas, kuru pirmsākums materializējas maketos un to attīstības nākamajā posmā – precīzos aprēķinos, konstrukcijās un vizuālos projektos.

4. Kvalitatīvi, valkātājai saprotami vai piemēroti dizaina apavi. Pieskaņota soma, kurā atrastos grāmata un viss pārējais nepieciešamais.

Balenciaga

Žanete Auziņa iesaka


Inita Saulīte-Zandere / Foto: Karlīna Vītoliņa, Bulls Press un no dizaineru publicitātes materiāliem