Marc Cain jauno kolekciju prezentē deju ritmos
Ar jauno rudens/ziemas kolekciju Latvijā sevi pieteic vācu apģērbu zīmols Marc Cain. Zīmola atklāšanas svētkos restorānā KOYA notika krāšņa modes skate.
Vācu zīmols Marc Cain ir nosaukts itāļu dizainera Marka Keina vārdā. Šā zīmola apģērbi un aksesuāri simbolizē eleganci, sievišķību un greznību, kas kombinēta ar neuzbāzīgiem sportiskā stila elementiem.
Itāļu izcelsmes amerikāņu dizaineram Markam Keinam bija divas kaislības – labi ģērbtas sievietes un ātras automašīnas. To dēļ viņš bija gatavs iet caur uguni un ūdeni, to dēļ arī viņš zaudēja dzīvību. Keins gāja bojā automobiļu katastrofā ar savu Ferrari uz autostrādes starp Modenu un Boloņu.
Vācu zīmola Marc Cain ienākšanas Latvijā pasākumā viesus sagaidīja un uzrunas teica gan Marc Cain firmas direktors Norberts Loks, gan zīmola pārstāvniecības Latvijā, uzņēmuma Neo Prim vadītāji Māris un Dace Mergini, kā arī Vācijas vēstniece Latvijā Andrea Viktorīna.
Savā uzrunā Norberts Loks atzina, ka pirmo reizi Rīgā bija ieradies pirms diviem gadiem, kad bija drēgns un lietains laiks. Viņš pauda, ka pa šiem diviem gadiem mūsu valstī notikušas ievērojamas izmaiņas. „Mainījies ne tikai laiks, jo šodien, kad svinam Marc Cain ienākšanu Latvijā, spīd saule. Arī cilvēki ir kļuvuši atvērtāki un smaidīgāki,” uzsvēra Norberts Loks. Viņš pauda pārliecību, ka Marc Cain veikalos, no kuriem pirmais jau atvērts tirdzniecības centrā Spice, katra sieviete atradīs savai gaumei piemērotu apģērbu.
Marc Cain zīmola ienākšana Latvijā tika nosvinēta, klausoties saksofonu kvarteta N[ex]t move priekšnesumus, viesi baudīja gardās uzkodas un šampanieti, bet pasākuma vadītājas lomā iejutās TV3 laika ziņu vadītāja Maija Rozīte-Krištopane.
Sarunā ar Kas Jauns viņa atzina, ka Marc Cain ir arī viņas iecienīto zīmolu vidū.