Kultūra

Labdarībai veltītās brokastīs salonveikals "Chopard" pulcē uzņēmējus un mediju pārstāvjus

Sadarbības projekts

Jauns.lv

19. decembrī plkst. 12.00 ekskluzīvo rotaslietu salonveikals “Chopard boutique” rīkoja vēlās brokastis uzņēmējiem un mediju pārstāvjiem savā mājvietā Elizabetes ielā 69, Rīgā, lai akcentētu korporatīvās sociālās atbildības nozīmi trūkumā nonākušo Latvijas iedzīvotāju atbalstam – dalītos pieredzē un veicinātu labdarības iniciatīvas uzņēmējdarbības vidē.

Brokastīs piedalījās vairāku Latvijas uzņēmumu vadītāji un pārstāvji, tostarp "Amoralle", Starptautiskās Kosmetoloģijas koledžas, "Grand Hotel Kempinski Riga" un "MCouture". Ar savu ierašanos uzņēmējus pagodināja arī Šveices vēstnieka Latvijā vietnieks Aldo de Luca kungs un vēstnieka padomniece ekonomikas un kultūras jautājumos Sanita Sīles kundze. 

Sarunas uzņēmēju brokastīs ar vēstījumu no "Chopard" juvelierizstrādājumu nama un SIA "Mobius" uzsāka Eva Šlēziņa, “Chopard boutique” mārketinga un sabiedrisko attiecību vadītāja: “"Chopard" nams 1860. gadā Šveicē dibināts Sheufele ģimenes uzņēmums, kas jau gadu desmitiem sniedz atbalstu dažādiem fondiem un citām nevalstiskajām organizācijām pasaulē, tostarp kopš 1997. gada atbalstot Jose Carreras Leikēmijas fondu un kopš 2000. gada  atbalstot sera Eltona Džona AIDS fondu. Zīmola seja un līdzīpašniece Carolina Scheufele ir mūsu mentors un iedvesmas avots. Kādā no savām intervijām viņa ļoti trāpīgi norādīja, ka – ja mums ir paveicies ar iespēju baudīt priviliģētu dzīvi, ir tikai pašsaprotami, ka sniedzam savu atbalstu tiem, kam dzīvē klājas grūtāk.”

“Mūsuprāt, lēmums no Scheufele ģimenes akceptēt SIA “Mobius Luxury” iniciatīvu pārtikas bankas “Paēdušai Latvijai” atbalstam ir kārtējais pierādījums starpvalstu diplomātisko attiecību nozīmei, arī tad, ja šī attiecības veido ģimenes uzņēmums,“ turpina Eva Šlēziņa.

Pārtikas bankas “Paēdušai Latvijai” vadītāja Agita Kraukle iepazīstināja viesus ar projekta darbību un līdz šim sasniegto, kā arī iezīmēja izaicinājumus. “Mums ir prieks par "Chopard" zīmola iniciatīvu runāt par uzņēmumu atbalstu labdarības projektiem – ilgtermiņā nevis kampaņveidīgi. Ir svarīgi saprast, ka trūkumā nonākušai ģimenei ēst gribas visu laiku, nevis tikai uz svētkiem. Un ka lielāku ietekmi uz sabiedrības labklājību var sasniegt tikai ilgtermiņā, veidojot ciešas saiknes starp uzņēmumu un biedrību.”

Uzņēmējus uzrunāja arī Korporatīvās ilgtspējas un atbildības institūta eksperte Dace Helmane, savā uzrunā kā svarīgāko korporatīvās atbildības šķautni minot ilgtspējīgu un konstantu atbalstu. 

Šī gada nogalē un arī turpmāk "Chopard boutique Riga" administrācija vēlas sniegt atbalstu kādai no vietējām labdarības organizācijām, tāpēc laika posmā no 1. līdz 31. decembrim daļa no katra pirkuma ieņēmumiem tiks ziedota pārtikas bankas "Paēdušai Latvijai" darbības atbalstam.

„Paēdušai Latvijai” ir biedrības “Latvijas Samariešu apvienība” labdarības iniciatīva, kuras mērķis ir palīdzēt trūkumā nonākušajiem iedzīvotājiem, izsniedzot pārtikas pakas. To saturu 
veido no ražotāju, pārstrādātāju un tirgotāju ziedotajiem pārtikas produktiem. Savukārt par naudas ziedojumiem tiek iegādātas tās preces, kuras nav saņemtas ziedojumu veidā.
Pārtikas pakas tiek izdalītas iedzīvotājiem visā Latvijā sadarbībā ar vietējām labdarības organizācijām un pašvaldību sociālajiem dienestiem.