Smaržu aktualitātes: "Lancome" apelsīnu ziedu svaigums un "Dolce & Gabbana" ikoniskā aromāta jauna versija
Beidzot jauns Chanel aromāts pēc 15 gadu pārtraukuma, Dolce & Gabbana ikoniskās smaržas "The One" jauna un vieglāka versija, kā arī "Serge Lutens" pārsteigums "Dent de Lait" - aromāts, kas notur savā varā, taču nav domāts visiem. "Pastaiga" apkopo interesantākos smaržu jaunumus.
Oda sievišķības spēkam
Pēc veselus 15 gadus ilga pārtraukuma zīmols Chanel atkal piedāvā pilnīgi jaunu aromātu Gabrielle Chanel, kura prezentācijas pasākumā bija iespēja piedalīties arī žurnālam Pastaiga. Šis nav kādu esošu smaržu atvasinājums vai papildinājums, bet jauna versija ar ambiciozu mērķi – iekļūt 10 pasaulē populārāko aromātu listē! Kā liecina nosaukums, smaržas veltītas leģendārajai Chanel modes nama izveidotājai, un tajā ietverti viņas mīļāko balto ziedu aromāti: tuberroze, jasmīns, apelsīna ziedi un ilang-ilangs.
Gabrielle Chanel reklāmas seja aktrise Kristena Stjuarte ar savu puicisko figūru, neatkarīgo raksturu un feministiskajiem uzskatiem atgādina pašu Šaneli un akcentē smaržu būtību – sievietes spēku.
€ 103 (EDP, 50 ml).
Vieglam flirtam
Dolce & Gabbana iepazīstina ar ikoniskā aromāta The One jaunu un vieglāku versiju. Baltā lilija, bergamote, mandarīns, līčija un baltais persiks tam piešķir svaigumu, bet vaniļa, vetivers un muskuss izceļ aromāta jutekliskumu. € 73 (EDT, 50 ml).
Parfimērijas selekcija
Radot jauno aromātu Ever Bloom Ginza Flower, Shiseido parfimērs Oreljāns Gišārs vēlējās radīt savu ziedu – fikciju, kas raksturo mūsdienu Japānu. Iedvesmojoties no Tokijas luksusa un mākslas rajona Ginzas, viņš izveidoja harmonisku un svaigu aromātu modernai pilsētniecei. € 85,50 (EDP, 50 ml).
Mūžīgai vasarai
Lancôme skaistās dzīves jaunā versija –parfimērijas ūdens La Vie Est Belle L’Eclat piesaista ar bergamotes un apelsīna ziedu radīto svaigumu, kas pāraug izteiksmīgās sandalkoka un vaniļas notīs, piešķirot smaržām orientālu noskaņu. € 85 (EDP, 50 ml).
Bērnības un brieduma kontrasti
Arī jaunākajā Serge Lutens aromātā Dent de Lait (tulk. no franču val. – piena zobi!) atspoguļojas smaržu radītāja atmiņas. No vienas puses naivi bērnišķīgās piena un mandeļu notis tiek pretstatītas vīraka realitātei ar aukstu metālisku pēcgaršu. Aromāts, kas pārsteidz, tur savā varā, bet nav domāts visiem. € 180 (100 ml).