Populārās suņu meitenes Lotes balstiņa tagad ir kino intīmo ainu koordinatore
foto: no privātā arhīva
Ieva Norvele.
Slavenības

Populārās suņu meitenes Lotes balstiņa tagad ir kino intīmo ainu koordinatore

Jauns.lv

Izrādās, pašmāju erotiskās drāmas "Ekstāze" intīmo ainu koordinatore Ieva Norvele ir labi pazīstama visām paaudzēm.

Populārās suņu meitenes Lotes balstiņa tagad ir ki...

Kā viņa atklājusi intervijā izdevumam "Rīgas Viļņi", savu karjeru kino sākusi kā galvenās lomas ierunātāja populārajā animācijas filmā "Lote no izgudrotāju ciema". Un kurš gan nezina, kā latviski runā Lote?!

Ieva Norvele ir ne tikai režisore un scenāriju autore, bet arī Latvijā pirmā intimitātes ainu koordinatore, kuras vadībā tapusi režisora Dž. Dž. Džilindžera erotiskā drāma "Ekstāze".

Dž. Dž. Džilindžera romantiskās spēlfilmas “Ekstāze” pirmizrāde

Dž. Dž. Džilindžera romantiskās spēlfilmas “Ekstāze” pirmizrāde

Intervijā "Rīgas Viļņiem" uz jautājumu, par ko tad bērnībā gribējusi kļūt, Ieva atbild: “Par aktrisi. Savu sapni piepildīju jau sešpadsmit gadu vecumā, kad ierunāju Lotes balsi animācijas filmā "Lote no izgudrotāju ciema". Tad sapratu, ka aktrisei jāizpilda citu redzējums. Tā nu izdomāju, ka labāk būšu režisore.”

foto: Publicitātes
Lote.
Lote.

Ārzemju projektos Ieva tikusi pie pieredzes kā intīmo ainu koordinatore filmās. Un nu "Ekstāze" esot pirmā latviešu ražotā filma, kur veidotāji novērtējuši nepieciešamību pēc intimitātes koordinatora klātbūtnes. “Intimitātes koordinatorus bieži salīdzina ar kaskadieru koordinatoriem. Cīņas ainas arī nenotiek pa īstam, neviens neiet ar zobenu un galvas necērt. Tu nevari improvizēt cīņas ainas. Iedodot zobenu rokās aktierim, kurš to nekad nav turējis, būs redzams, ka viņš nav viduslaiku cīnītājs. Tieši tāpat ir ar intimitātes ainām,” saka Norvele un atklāj nianses: “Piemēram, mēs zinām, ka mums ir jāizveido minūtes ilgs stimulēts dzimumakts. Mēs to sadalām pa atsevišķām kustībām, izveidojas tāda kā kustību partitūra, ko var iemācīties un atkārtot pēc nepieciešamības. Kopā ar aktieriem tiek izplānots, kā satuvināties, kur tiek likta, piemēram, roka vai kāja, kādā ātrumā, kādā formā un spēka intensitātē tā tiek virzīta. Katru kustību izskaitām uz “viens, divi, trīs, četri” kā dejā. Tā kļūst par vienkārši kustību. Tādā veidā radām ilūziju par intimitāti.”