Dizainera Lāgerfelda kaķis gadā nopelnījis 3 miljonus dolāru!
Modes nama „Chanel” vadošā dizainera Karla Lāgerfelda (81) kaķene Šupeta aizvadītā gada laikā nopelnījusi 3 miljonus ASV dolāru. To modes mākslinieks pats pastāstījis sarunā ar izdevuma „The New York Magazine” reportieri.
Pērn kaķene Šupeta piedalījusies divās reklāmas kampaņās – automašīnas „Opel Corsa” un japāņu kosmētikas zīmola „Shu Uemura”.
Karls Lāgerfelds teic, ka aizliedzis savai mīlulei piedalīties pārtikas produktu reklāmās. „Viņa ir unikāla. Kā cilvēks. Taču labi, ka viņa klusē,” pavēstījis dizainers.
Lāgerfelds arīdzan pastāstījis, ka viņa kaķene neieredz citus dzīvniekus un mazus bērnus. Dizainers norāda, ka Šupeta jūtas kā pasaules centrs, bet viņas rotaļās un kustībās vērojams kas absolūti neaizmirstams.
2014. gada jūnijā klajā nāca grāmata „Šupeta: godkārīgā modes kaķa privātā dzīve” („Choupette: The Private Life of a High-Flying Fashion Cat”). Šīs slavenā kaķa biogrāfiju sarakstījuši divi autori – Patriks Morē un Žans-Kristofs Napja.
Birmas kaķene Šupeta modes dizainera Karla Lāgerfelda mājās ienāca 2012. gada nogalē, kad viens no viņa draugiem – modelis Batists Džabikoni – palūdza māksliniekam pieskatīt viņa kaķeni Ziemassvētku brīvdienās. Dažu dienu laikā Lāgerfelds tik ļoti sarada ar Šupetas sabiedrību, ka pēc brīvdienām lūdza draugu kaķeni atstāt viņam uz visiem laikiem.
Šupetai ir pat savs „Twitter” konts internetā. Tam seko aptuveni 47 tūkstoši sociālo tīklu lietotāju. Lāgerfelda mīlule regulāri ierindojas populārāko dzīvnieku skaitā, kas „lieto” sociālos tīklus. Ņemot vērā modes pasaules labākās tradīcijas, kaķenes vecums tiek turēts noslēpumā. Baumo, ka Šupeta varētu būt četrus līdz septiņus gadus veca.
Karla Lāgerfelda kaķene Šupeta filmējas „Opel Corsa” reklāmā
Karla Lāgerfelda kaķene Šupeta piedalās kosmētikas zīmola „Shu Uemura” reklāmā
Slavenības un viņu kaķi