„Met Gala” kostīmu balle pārsteidz ar bezgaumību
„Met Gala” kostīmu ballē jau par nerakstītu likumu kļuvis tas, ka slavenības uz sarkanā paklāja uzdrīkstas daudz vairāk, nekā apmeklējot citus smalkos pasākumus. Taču drosme neiztiek bez riska un reizēm arī izgāšanās. Šoreiz „Met Gala” balles tēma bija avangards un modes kritiķiem nācies atzīt, ka tik daudz bezgaumīgu tērpu, kā šogad, nav gadījies redzēt iepriekš.
Slavenības „Met Gala 2017” kostīmu ballē
Šoreiz „Met Gala” balles tēma bija avangards un modes kritiķiem nācies atzīt, ka tik daudz bezgaumīgu tērpu, kā šogad, nav ...
Tā kā šā gada ballei izraudzītā tēma bija avangards, daudzas no slavenībām savos tērpos kombinējošas nesavienojamas lietas un elementus, par ko modes kritiķi „galvas vien saķēruši”. Stila eksperti teju vienprātīgi par bezgaumīgāko šajā ballē nosaukuši dziedātāju Keitiju Periju un viņas sarkanā tilla un šifona tērpu, kas bija papildināts ar garu plīvuru un neizprotamu metāla galvasrotu.
Kritiku izpelnījusies arī dziedātājas Madonna un Rianna, popzvaigznes Bejonsas māsa Solānža, mūziķa Farela Viljamsa sieva Helēna Lasišana, aktrise Klēra Deinsa un komiķa Vila Smita dēls aktieris Džeidens Smits.
Interesanti, ka daudzu kritizētais popzvaigznes Keitijas Perijas tērps nav dziedātājas pašas izdomājums, bet gan modes nama „Maison Margiela Couture” darināts dizainera Džona Galiano darbs. Šis tērps ir no modes nama 2017. gada rudens augstās modes kolekcijas. Tiesa tērps pēc pasūtījuma pielāgots tieši Keitijai Perijai un tā dizainā veiktas korekcijas, kā, piemēram, pievienots garais plīvurs.
Popmūzikas karaliene Madonna šogad ballei bija izvēlējusies kamuflāžas raksta kleitu, ko darinājis modes nams „Moschino”. Tērpu viņa papildinājusi ar tīklu, ko izmantojusi kā boa.
Dziedātājas Riannas „Comme Des Garcons” tērps radīja iespaidu, ka viņa būtu iekritusi audumu atgriezumu gabaliņu kaudzē, savukārt aktrises Klēras Deinsas „Monse” tērps līdzinājās saburzītam un nejauši saplīsušam papīram.
Kad uz sarkanā paklāja kāpa mūziķis Farels Viljamss ar sievu Helēnu Lasišanu, daudzi nevarēja saprast, kur gan palikušas jaunās trīnīšu māmiņas rokas, kas bija pilnībā savažotas ekstravagantajā tērpā.