Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv
Pēc dziedātājas Aminatas teiktā, viņa tikai nesen sākusi piedāvāt savus sociālos tīklus biznesa virzīšanai, un priekšroka tiekot dota tiem zīmoliem, kas patīkot viņai pašai.

Markus Riva, Aminata un citas slavenības atklāti par savu sadarbību ar uzņēmējiem

Bizness un ekonomika
2017. gada 9. martā 13:56 2017. gada 9. martā 13:56
 
Aizvadītajā nedēļā viesnīcā Pullman Riga Old Town pirmoreiz Latvijā norisinājās konference par ietekmes mārketingu Click&Connect, vienuviet pulcējot biznesa pārstāvjus un vairākas slavenības. Notikumā piedalījās mūziķi Markus Riva, Aminata un Alekss Silvērs, modes blogere Alina Keller, modelis un fitnesa treneris Gints Valdmanis, populāru portālu un žurnālu redaktores Jevgēnija Šafreneka (brunch.lv), Inna Avina (Ļubļu), Almaza Pirha (3ade.lv), un tika diskutēts par to, kā vietējie uzņēmumi ar viedokļu līderu starpniecību var popularizēt savas preces un pakalpojumus.

„Man kā mūziķim ir svarīgi, lai sadarbība atbilstu manai ideoloģijai un būtu ilglaicīga. Protams, dažkārt piekrītu savā Instagram ievietot arī tikai vienu ierakstu. Visus šāda veida sadarbības rezultātā gūtos ienākumus novirzu savai izaugsmei – dziesmu un klipu ierakstīšanai,” atklāj Markus Riva, kura Instagram kontam seko vairāk nekā 100 000 cilvēku.

„Reklāmas pasaulē ir notikusi pamatīga revolūcija. Cilvēki pērk nevis televīzijas kanālos un žurnālos reklamēto, bet gan to, ko savos sociālajos tīklos iesaka viedokļu līderi. Sociālo tīklu lietotāji atzīst, ka vairāk nekā 60 procentos gadījumu viņi kaut ko iegādājušies tieši pateicoties kāda blogera vai slavenības ieteikumam, un šī tendence Latvijā kļūst arvien aktuālāka,” norāda konferences organizators, uzņēmuma Advanced Learning & Communications vadītājs Dmitrijs Krasnovskis.

Pēc dziedātājas Aminatas teiktā, viņa tikai nesen sākusi piedāvāt savus sociālos tīklus biznesa virzīšanai, un priekšroka tiekot dota tiem zīmoliem, kas patīkot viņai pašai. „Barteram piekrītu reti – pārsvarā tikai sadarbojoties ar dizaineriem, kuru radīto apģērbu varu vilkt savos priekšnesumos,” saka Aminata.

Bartera tēma diskusijas laikā tika apspriesta vairakkārt, un viedokļa līderi bija vienisprātis, ka zīmolu, preču un pakalpojumu virzīšana ir darbs, kam jātiek atalgotam. Tajā pat laikā par interesantiem zīmoliem slavenības labprāt stāstītu bez maksas, ja vien konkrēto uzņēmumu veikums viņiem ļoti ietu pie sirds.

„Viedokļa līderu pakalpojumu izmantošana zīmolu virzīšanai un pārdošanas apjomu palielināšanai Latvijā tikai sākas. Tajā pat laikā citur pasaulē daudzi zīmoli tiek popularizēti, izmantojot vienīgi blogeru un vlogeru starpniecību, ar līkumu apejot klasisko reklāmu. Veiksmīgos «jūtūberos» un «instagrammeoros» tiek investēti miljoni, un uzņēmēji nopelna vidēji septiņus eiro par katru ietekmes mārketingā ieguldīto eiro,” norāda konferences organizatore, aģentūras AlinaLisina.com vadītāja Alina Lisina.

Informāciju sagatavota:

www.alc.lv

Fotogrāfijas: Jānis Škapars / portāls Sejas.lv

Citi šobrīd lasa

"Situācija ir traģiska!" Latviešu pāris, kurš ceļo pa Āfriku un veido saturu soctīklos, nāvējoši notriec cilvēku 5
Olga Kambala tomēr Turcijā netiek pie jauna deguna un krūtīm. Kāpēc tā? 10
Pēc nedēļas komā mirusi Holivudas zvaigzne Anna Heša
Pievienot komentāru