“Maxima” atver līdz šim lielāko jaunā koncepta veikalu un vienkāršo sadarbības modeli ar piegādātājiem
Turpinot veikalu tīkla pielāgošanu jaunajam konceptam, aizvadītajā nedēļā durvis vēris līdz šim lielākais jaunā koncepta veikals – “Maxima XX” veikals Jūrmalā, Talsu šosejā 25. Rūpējoties par klientu iepirkšanās pieredzi un ērtākas darba vides nodrošināšanu darbiniekiem, veikals ir piedzīvojis būtiskas pārmaiņas. Veikalā ir jauns un intuitīvāks izkārtojums, kas vienlaikus ļauj preces atrast ātrāk un padara tirdzniecības telpas plašākas. Tāpat veikala pārveidē īpašs uzsvars ir vērsts uz svaigo pārtikas preču pieejamību un daudzveidību, palielinot šo preču īpatsvaru veikala sortimentā. Papildu tam kā nākamo loģisko soli, ieviešot vienota formāta veikalus, “Maxima” ir vienkāršojusi sadarbības modeli ar piegādātājiem, ieviešot “viena loga” principu.
Šis princips ļaus apvienot un vienkāršot preču iepirkumu procesu, tādējādi paātrināt lēmumu pieņemšanu un komunikācijai veltīto laiku abām iesaistītajām pusēm. Līdzīgs sadarbības modelis jau šobrīd tiek īstenots sadarbībā ar atsevišķiem starptautiskiem ražotājiem un strādājot ar privāto preču zīmju iepirkumiem.
Jaunais sadarbības modelis jeb “viena loga” princips nozīmē, ka turpmāk darbā ar vietējiem piegādātājiem būs viena kontaktpersona katrā Baltijas valstī, savukārt sadarbība ar starptautiskiem zīmoliem pēc šāda paša principa būs uzņēmuma “Maxima International Sourcing” pārziņā. Šāda sadarbības modeļa ieviešana ir neatņemama daļa no “Maxima” veikalu vienotā formātu standarta visām Baltijas valstīs, ko mazumtirdzniecības tīkls pakāpeniski ievieš kopš 2021. gada.
“Esam patiesi priecīgi, ka esam pilnveidojuši šogad jau trešo un Latvijā lielāko jaunā koncepta “Maxima XX” veikalu tik iedzīvotāju iecienītā vietā kā Jūrmala. Papildu tam, ticu, ka vienkāršojot sadarbības modeli ar partneriem un ieviešot “viena loga” principu visās Baltijas valstīs, mēs speram būtisku soli uz priekšu, lai paātrinātu lēmumu pieņemšanu, kā arī padarītu efektīvāku savstarpējo komunikāciju un dažādu jautājumu saskaņošanu. Tas ļaus abām pusēm veltīt vairāk laika sortimenta plānošanai, lai nodrošinātu kvalitatīvus produktus mūsu klientiem,” norāda “Maxima Latvija” vadītāja Karolina Zygmantaitė.
Vienotais “Maxima” veikalu koncepts tiek ieviests visās Baltijas valstīs un paredz, ka līdzīga formāta veikali ir pilnveidoti tā, lai tajos būtu ērtāk un vieglāk iepirkties, pielāgojot sortimentu pircēju vajadzībām un veikalu plauktos izvietojot iedzīvotāju iecienītākos produktus.
Pēc veikalu pārveides uz jauno “Maxima” veikalu konceptu, arī turpmāk veikalu tīklā visā Latvijā ir pieejams daudzveidīgs “Meistara Marka” gatavo maltīšu klāsts un jaunā privātā pārtikas preču zīmola “Well Done” produkcija ar bagātīgu svaigo pārtikas produktu klāstu par pieejamu cenu. Papildu tam ir īstenoti citi jauninājumi, kas vizuāli klientam nav redzami, bet palīdz efektīvāk darbiniekiem ikdienā veikt tiešos darba pienākumus.