"Luminor Bank" samazinās klientu apkalpošanas centru skaitu Baltijas valstīs
foto: LETA
"Luminor Bank" Elizabetes ielā.
Bizness un ekonomika

"Luminor Bank" samazinās klientu apkalpošanas centru skaitu Baltijas valstīs

Jauns.lv / LETA

"Luminor Bank" šogad samazinās klientu apkalpošanas centru skaitu Baltijas valstīs, pavēstīja bankas komunikācijas un zīmola vadītāja Baltijā Signe Lonerte.

Viņa norādīja, ka 2019.gada beigās "Luminor Bank" Baltijas valstīs būs 35 klientu apkalpošanas centri, tostarp astoņi klientu apkalpošanas centri Igaunijā, 10 - Latvijā un 17 - Lietuvā, kamēr 2018.gada beigās bankai Baltijā bija 61 klientu apkalpošanas centrs, tostarp 11 klientu apkalpošanas centri Igaunijā, 17 - Latvijā un 33 - Lietuvā.

"Klientu apkalpošanas centru tīkla transformācija tiks īstenota pakāpeniski 2019.gada laikā," piebilda Lonerte.

Viņa atzīmēja, ka klientu apkalpošanas centru tīkla transformācijas ietvaros tiks pārskatīts klientu apkalpošanas modelis, kā arī veikta atsevišķu klientu apkalpošanas centru apvienošana, vienlaicīgi stiprinot bankas digitālo pakalpojumu piedāvājumu.

"Sekojot vispārējām digitalizācijas tendencēm nozarē, banku klientu apkalpošanas centru loma turpina mainīties. Mēs jau novērojam mazāk apmeklētāju klientu apkalpošanas centros, un arvien vairām mūsu klientu izvēlas ērtību, ko sniedz internetbanka un mobilā banka. Pagājušajā gadā jau 85% "Luminor" klientu Baltijā ikdienā izmantoja attālinātos kanālus savām ikdienas finanšu operācijām," sacīja "Luminor" "retail banking" vadītāja Baltijā, kā arī "Luminor Bank" filiāles vadītāja Latvijā Kerli Gabrilovica.

Tāpat bankā pavēstīja, ka 2019.gada laikā "Luminor Bank" plāno pārskatīt pašapkalpošanās bankomātu tīklu, strādājot pie vienota bankomātu tīkla izveides visās trijās Baltijas valstīs, kā arī pakāpeniski palielinot attālinātās konsultācijas un pakalpojumus, lai mazinātu klientu nepieciešamību saņemt bankas pakalpojumus klientu apkalpošanas centros.

"Šis nākamais pārmaiņu solis ļaus mums koncentrēt klientu apkalpošanas centru personālu un bankas sniegtos pakalpojumus vietās, kur tie visvairāk nepieciešami, tādējādi vairojot mūsu uzņēmuma kopējo efektivitāti. Klientu apkalpošanas centru, tikšanās punktu un bankomātu tuvums ļaus mums īstenot šīs pārmaiņas, turpinot nodrošināt mūsu klientiem ērtu piekļuvi bankas pakalpojumiem, kad tie ir nepieciešami," teica Gabrilovica.

Jau vēstīts, ka 2017.gada oktobrī Baltijas valstīs darbu sāka "Nordea Bank" un DNB apvienotā banka "Luminor Bank", savukārt šogad janvāra sākumā tika pabeigt Baltijas valstīs strādājošo "Luminor Bank" pārrobežu apvienošana, bankai turpinot darbību ar centrālo biroju Igaunijā un filiālēm Latvijā un Lietuvā.

Tēmas