Bizness un ekonomika

Noskaidroti "Baltic PR Awards 2011" uzvarētāji

Jauns.lv

Šodien noskaidroti Baltijas valstu komunikācijas un sabiedrisko attiecību kampaņu konkursa "Baltic PR Awards 2011" laureāti. Kategorijā "Patērētāju attiecības" par labāko pagājušajā gadā tika atzīta Igaunijas aģentūras "Corpore Public Relations" realizētā kampaņa sadzīves tehnikas ražotājam "Electrolux".

Korporatīvās komunikācijas kategorijā kā veiksmīgāko žūrija atzinusi Lietuvas aģentūras "Pro Group" kampaņu stiprā alkoholiskā dzēriena "Žalgiriui 600" popularizēšanai.

Kategorijā "Korporatīvā ilgtspēja un atbildība" uzvarējusi "Deep White" koku sēšanas un stādīšanas akcija "Skābeklis".

Kā labāko digitālās komunikācijas kampaņu žūrija novērtējusi "Nordea bankas" izstrādāto sociālo mediju stratēģiju.

Iekšējās komunikācijas kategorijā par labāko atzīta "SEB bankas" pieteiktā kampaņa.

Kategorijā "Starptautiskā komunikācija" uzvarējusi Latvijas nacionālās lidsabiedrības "airBaltic" īstenotā atpazīstamības veicināšanas kampaņa.

Krīžu un problēmjautājumu vadības kategorijā galveno balvu saņem "Deep White" par kampaņu "Skābeklis".

Kategorijā "Sociālpolitiskās attiecības" veiksmīgākā pagājušā gada kampaņa bija "A.W.Olsen & Partners/Scholz & Friends Riga" realizētā farmācijas likuma lobēšana.

Publiskā sektora komunikācijas kategorijā žūrija visaugstāk novērtējusi "Hauska & Partner" kampaņu "Pārmaiņu iespējas skolām" klientam "Sorosa fonds Latvija".

Savukārt par labāko sponsorēšanas darbu atzīta "Deep White" kampaņa "ZZ čempionāts" klientam "Tele2".

Pirmo reizi Baltijas valstu komunikācijas un sabiedrisko attiecību kampaņu konkursā "Baltic PR Awards" tika piešķirta arī sabiedrības atzinības balva, ko saņēma aģentūras "AD Hunters Latvia" kampaņa zīmola "Olialia" atpazīstamības veicināšanai.

Šogad finālā iekļuvuši 20 darbi no Latvijas, seši no Lietuvas, trīs no Igaunijas un viens no Polijas.

Konkursā darbi iesniegti visās desmit kategorijās, un finālam atlasīti kopumā 30 darbi - trīs katrā kategorijā. Vissīvākā konkurence finālistu atlasē bijusi korporatīvās komunikācijas, digitālās komunikācijas un korporatīvās sociālās atbildības kategorijās, kā arī krīžu un problēmjautājumu vadības kategorijā.

Kopumā visās desmit kategorijās konkursam šogad pieteikti 48 darbi.

Aizvadītā gada labākās Baltijas valstu komunikācijas un sabiedrisko attiecību kampaņas noteica starptautiska žūrija, kuru veido 35 nozares profesionāļi no 13 valstīm. 30 konkursa finālistu projektu prezentācijas vērtēja 12 žūrijas locekļi - katrā no trīs paralēlajām prezentāciju sesijām pa četriem vērtētājiem - viens starptautiskās žūrijas pārstāvis un pa vienam no katras Baltijas valsts.

Ar šo pasākumu Latvijas sabiedrisko attiecību nozare svin desmit gadu jubileju, kopš darbu sākušas nozares profesionālās asociācijas - Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācija un Latvijas Asociācija sabiedrisko attiecību profesionāļiem.

Triju Baltijas valstu sabiedrisko attiecību asociāciju organizētais komunikācijas vadības forums "Baltic PR Awards" kopš 2005.gada katru pavasari pulcē vairāk nekā 200 komunikācijas vadītājus un konsultantus no visa reģiona, dodot iespēju vienviet koncentrētā formā iepazīties ar Baltijas valstu labākajiem piemēriem, kā arī sniedzot jaunas zināšanas un kontaktus. "Baltic PR Awards" konkursa daļa notiek sadarbībā ar Starptautisko Sabiedrisko attiecību asociāciju, kuras prezidents Ričards Linings ir arī žūrijas priekšsēdētājs.

Pērn konkursā kopumā tika iesniegts 71 darbs no visām trim Baltijas valstīm.

LETA Nozare.lv