„Kūkotavas” saimniece Liene Tomsone nokļuvusi krāpnieku nagos
Liene Tomsone labprāt atbalsta un piedalās dažādos labdarības pasākumos, bet neticības procents vienmēr esot, jo par galarezultātu var būt droša tikai tad, ja redz pati savām acīm.
Bizness un ekonomika

„Kūkotavas” saimniece Liene Tomsone nokļuvusi krāpnieku nagos

Jauns.lv

Kafejnīcas „Kūkotava” īpašniece Liene Tomsone (37) jūtas vīlusies labdarības biedrībā „Dzīves kvalitātes iniciatīva”, jo viņi neatklāja, ka viņas ziedotie cepumi tiks nodoti tālāk tirdzniecībā un nodēvēti par eko ražojumu.

Liene intervijā ar portālu Kasjauns.lv atklāj, ka, labu gribēdama, piekrita labdarības biedrības „Dzīves kvalitātes iniciatīva” aicinājumam - palīdzēt ar insultu slimajiem cilvēkiem. „Biedrības pārstāvji atnāca ar lūgumu sacept cepumus insulta slimniekiem. Bija sastādīts grafiks, kad nodosim cepumus, kopā sacepām 80 kg. Noslēdzām arī līgumu, bez punktiem, ka var tirgot, bet vienkārši labdarības akcijai. Līgumā bija minēts, ka man ir tiesības pieprasīt atskaiti par izlietojumu, ko es arī darīju. Bet man atsūtīja vispārēju ziņu, ka cepumus izmantos labdarības mērķim,” stāsta Liene. Viņai neradās šaubas, ka darījums izvērtīsies nepatīkams, līdz piezvanīja Pārtikas un veterinārais dienesta (PVD) pārstāve, kas lūdza paskaidrojumus, kāpēc „Kūkotava” tiek dēvēta par eko ražotni. „Man bija šoks, ka mūsu cepumi ir tirdzniecībā un nosaukti par eko cepumiem, kā arī derīguma termiņš tiem bija norādīts viena nedēļa. PVD pārstāve man arī atsūtīja saiti uz cherry.lv mājaslapu, kur tiešām bija ievietoti tirgošanai mūsu cepumi. Zināju, ka tie ir tie paši, kurus cepām labdarībai, jo viņiem vienīgajiem cepām pēc tādas receptes,” norāda Liene. Pēc tam Liene sazvanīja uzņēmumu „Eko Alianse”, kuri portālā norādīti kā produktu piedāvātāji. „Viņi man paskaidroja, ka biedrība neko nevar tirgot, tāpēc tirgo viņi, ar mērķi saņemto naudu ziedot labdarībai. Es neapšaubu, ka nauda nonāks labdarībai, bet, kāpēc norādīts, ka cepumi ir ekoloģiski un derīguma termiņu uzlikuši vienu nedēļu! Viņi man atbildēja, ka šādas norādes nav devuši, un cherry.lv paši to izdomājuši, tam gan es neticu. Uz manu aicinājumu izņemt ārā šo piedāvājumu viņi nereaģēja,” sašutusi teic uzņēmēja. Viņa atklāj, ka nepatīkamas situācijas veidojas, jo uz konditoreju „Kūkotava” nāk cilvēki ar kuponiem un jautā pēc cepumiem, jāatskaitās PVD, ka viņu cepumi nodēvēti par eko un derīguma termiņš norādīts viena nedēļa, kā arī atbildīgo cilvēku nereaģēšana uz šo situāciju. „Portālu Cherry.lv nevainoju pie radušās situācijas, jo viņi saņem piedāvājumu un tirgo, bet skumji, ka tādas lietas notiek un cieš pircēji un izņēmumu reputācija,” teic Liene. Jāpiemin, ka tirdzniecība tika apturēta tikai vakar pēc Lienes Tomsones ziņas ievietošanas sociālajos tīklos un draugu palīdzības.