"HTC" reklāmas seja būs Roberts Daunijs juniors
Auto un tehnoloģijas

"HTC" reklāmas seja būs Roberts Daunijs juniors

Jauns.lv

Grūtībās nonākušais Taivānas viedtālruņu ražotājs "HTC" ir noslēgusi reklāmas līgumu ar Holivudas aktieri un "Dzelzs vīra" filmu franšīzes galvenā varoņa atveidotāju Robertu Dauniju junioru.

Jaunā HTC reklāmas seja.
Jaunā HTC reklāmas seja.

Kompānija apstiprināja, ka pasaules tirgū reklāma ar Roberta Daunija juniora piedalīšanos nonāks ceturtdien. Tiek vēstīts, ka "HTC" aktierim samaksājusi vairāk nekā piecus miljonus latu vērtu honorāru.

Videoapmaiņas vietnēs ievietotajā reklāmas fragmentā redzams vīrietis uzvalkā, kas, kā domājams, ir "Dzelzs vīra" aktieris, izkāpj no armijas stila helikoptera ar koferi rokās, tad sasveicinās ar citu uzvalkā tērptu vīrieti, kas rokās nes telefonu. Videoklips beidzas ar "HTC" logo un saukli "Here's To Change" ("Šeit ir pārmaiņas").

"HTC" mārketinga vadītājs Bens Ho žurnālistiem stāstīja, ka kampaņa iezīmē pārmaiņas kompānijas mārketinga stratēģijā - līdzšinējās atsevišķu produktu reklamēšanas vietā kompānija turpmāk pievērsīsies zīmola vārda izplatīšanai pasaulē.

"HTC" seko Taivānas datoru ražotāja "Acer" piemēram, kas pērn noslēdza mārketinga kampaņas līgumu ar "Transformeri" filmu franšīzes zvaigzni Meganu Foksu. Gan "HTC", gan "Acer" sākotnēji bija citu zīmolu pasūtījumu izgatavotāji pirms sāka ražot preces ar savu zīmolu.

"HTC" tīrā peļņa aprīlī-jūnijā bija vien 1,25 miljardi Taivānas dolāru (22 miljoni latu) pretstatā 7,4 miljardiem Taivānas dolāru (130,4 miljoniem latu) pirms gada. Kompānijas ieņēmumi šajā posmā samazinājās par 22% un aprīlī-jūnijā bija 70,7 miljardi Taivānas dolāru (1,2 miljardi latu).

Kompānijas prognozes liecina, ka šā gada trešajā ceturksnī tās apgrozījums samazināsies līdz 50-60 miljardiem Taivānas dolāru (880 miljoniem - vienam miljardam latu), kā arī tiek pieļauts, ka kompānija jūlijā-septembrī strādās ar zaudējumiem.

Saskaņā ar pētījumu kompānijas IDC datiem "HTC" 2012.gadā kontrolēja 4,6% no pasaules viedtālruņu tirgus, kas bija krietni mazāk, nekā 8,8% gadu iepriekš. Dienvidkorejas ražotājam "Samsung" pieder 30,3% pasaules viedtālruņu tirgus, bet ASV kompānija "Apple" kontrolē 19,1%.

Video: HTC reklāmas fragments ar Robertu Dauniju

BNS, Foto: Bulls Press