Lai cīnītos ar resnumu, "Coca-Cola", "Pepsi" un "Dr.Pepper" samazinās kaloriju skaitu
Iniciatīva radusies brīdī, kad ASV krītas saldo dzērienu pārdošanas apjomi.
Pasaulē

Lai cīnītos ar resnumu, "Coca-Cola", "Pepsi" un "Dr.Pepper" samazinās kaloriju skaitu

Jauns.lv

ASV vadošie saldo dzērienu ražotāji līdz 2025.gadam solījuši par 20 procentiem samazināt kopējo kaloriju daudzumu šajos dzērienos, lai apkarotu valstī izplatīto liekā svara problēmu.

Lai cīnītos ar resnumu, "Coca-Cola", "Pepsi" un "D...

"Coca-Cola", "PepsiCo" un "Dr.Pepper Snapple" apņemas pildīt šos dzērienus mazākās pudelēs, ražot vairāk ūdens, kā arī citus mazkaloriju vai kalorijas nesaturošus dzērienus, lai samazinātu vidējo viena cilvēka cukuroto dzērienu patēriņu ASV.

Šīs kompānijas arī solīja labāk informēt par kaloriju daudzumu saldajos dzērienos, piemēram, norādot to uz dzērienu automātiem.

Šo trīs uzņēmumu pārstāvji organizācijas "Klintona globālā iniciatīva" pasākumā Ņujorkā parakstīja iniciatīvu, kas apliecina gatavību veicināt tirgus iesaisti, lai mudinātu patērētājus dzert mazāk cukuru saturošos dzērienus, kā arī vairāk informētu par kaloriju daudzumu tajos.

Šāda iniciatīva radusies brīdī, kad ASV krītas saldo dzērienu pārdošanas apjomi.

Kompānijas arī šajā kampaņā sadarbosies ar Klintona fondu un ASV Sirds veselības asociāciju.

Tomēr vairākas veselības organizācijas uzskata, ka ar šo iniciatīvu nepietiks, jo šo kaitīgo dzērienu ražotājiem arī vajadzētu mainīt savu noraidošo nostāju pret saldināto dzērienu nodokļiem un brīdinājuma zīmēm uz to pudelēm, un vēl dažiem līdzīgiem pasākumiem.