Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv
Zaudē naudu un netiek uz Nicu: pasažieri sadusmo "airBaltic" rīcība
LETA

Zaudē naudu un netiek uz Nicu: pasažieri sadusmo "airBaltic" rīcība 3

Pasaulē
15. septembrī 15:51 2020. gada 15. septembrī 15:51 | Papildināts, 15. septembrī 17:17
  Jauns.lv
Aviokompānijas "airBaltic" pasažieri, kuriem agrā 31. augusta rītā bija jālido maršrutā Tallina – Rīga – Nica, tikai Rīgas lidostā pulksten četros no rīta uzzināja par reisa atcelšanu, vēsta "Postimees".

"Reiss atcelts, nekādu brīdinājumu lidostā... Teica pienākt pie informācijas punkta, tur pateica, ka nevar palīdzēt – iedeva telefona numuru pa kuru zvanīt. Trīsdesmit zvanu – neviens neceļ klausuli," "Rus.Postimees" pastāstījis atceltā reisa pasažieris.

Pēc viņa teiktā, rezultātā pazaudēta nauda, kas iztērēta par automašīnas un apartamentu nomu Nicā. Aviokompānija "airBaltic" paskaidroja, ka lidojumi tiek veikti atbilstoši attiecīgo valstu institūciju ierobežojumiem un ieteikumiem, pievēršot prioritāru uzmanību savu darbinieku un pasažieru veselībai un drošībai.

"Atbilstoši Latvijas noteikumiem, lidojumi uz valstīm, kurās kopējā saslimstība ir vairāk nekā 25 jauni gadījumu uz 100 tūkstošiem iedzīvotāju pēdējo četru dienu laikā, ir aizliegti. Latvijas slimību un profilakses centrs ik nedēļu atjauno valstu sarakstu," medijam sacīja "airBaltic" preses sekretārs Didzis Rudmanis.

"Reiss 31. augustā no Rīgas uz Nicu tika atcelts 5. augustā. Pēc reisa atcelšanas biļetes uz to automātiski vairs netiek pārdotas," teikts pārvadātāja preses dienesta sniegtajā atbildē.

"Ja reiss tiek atcelts, mēs sazināmies ar katru pasažieri individuāli, nosūtot viņam e-pasta paziņojumu par reisa maiņu. Ja pasažieris ir iegādājies rezervāciju caur tūrisma operatoru, par to ziņo tūrisma operators, nevis aviokompānija. Ja tūrisma operators nevarēja sazināties ar pasažieri, pēdējais tomēr var redzēt izmaiņas rezervācijas sadaļā "airBaltic" tīmekļa vietnē vai tiešssaistes reģistrācijas laikā. Pasažieris arī vienmēr var doties uz "airBaltic" centru.

Pasažieris var pārrezervēt savu reisu bez maksas vai pieprasīt atlīdzību dāvanu kartes veidā ar pievienoto vērtību (+20 eiro par katru braucienu vienā virzienā) vai bankas pārskaitījumu. Turklāt pasažieri, kuru reisi tika atcelti, jo tika mainīti Covid-19 brauciena ierobežojumi, var pārrezervēt biļetes uz alternatīvu galamērķi un jaunu datumu."  

Kā šodien, 15. septembrī portālam "Jauns.lv" norāda aviokompānijas "airBaltic" pārstāvji, komentārs par situāciju sniegts 2. septembrī atbilstoši tobrīd spēkā esošajiem ceļojumu ierobežojumiem. 

3. septembrī atbildīgās iestādes lēma mainīt ceļojumu ierobežojumus, nosakot, ka uz Latviju atļauti avioceļojumi no valstīm, kurās ne vairāk kā divkārtīgi pārsniegts vidējais 14 dienu kumulatīvās saslimstības rādītājs ES.

Jautājums par to, kāpēc aviokompānijas informatīvais atbalsta telefons bija tik problemātiski sazvanāms gan palicis neatbildēts, norāda "Rus.Postimees". 

Citi šobrīd lasa

Traģēdija, kas satricināja Tukumu: policija atklāj parkā atrastās sievietes iespējamo nāves iemeslu 21
Mareka Mejera recepte, kā piecās minūtēs pieveikt vareno Maskavas CSKA
Igauniju satricinājušās “Estonia” bojāejas filmas režisors atklāj: dzelmē atrastais pārsteidza visus 5
Tēmas: airBaltic
Skatīt visus komentārus

Конкин рыдал у гроба дочери и не отходил от внучки на похоронах

Как и на что живет единственная внучка Гурченко, недавно пострадавшая в драке из-за мужчины