Līpiņa aicina „Cosmos” puišus pasteigties ar pēcnācējiem
Pasaulē
2010. gada 10. februārī, 15:20

Līpiņa aicina „Cosmos” puišus pasteigties ar pēcnācējiem

Jauns.lv

Sveicot tirdzniecības centru „Spice” astoņu gadu jubilejā, bērnu apģērbu veikala „Mini mode” īpašniece Kristīne Līpiņa publiski aicināja grupas „Cosmos” puišus aktīvāk piedalīties Latvijas un viņas veikala ekonomiskās situācijas stiprināšanā un pēc iespējas ātrāk radīt pēcnācējus.

Līpiņa aicina „Cosmos” puišus pasteigties ar pēcnā...
Uzņēmēja Kristīne Līpiņa sveic tirdzniecības centra „Spice” direktori Ivetu Lāci un izsaka cerību arī viņai pēc gada pasniegt kādu dāvanu no bērnu apģērbu veikala „Mini mode”...
Uzņēmēja Kristīne Līpiņa sveic tirdzniecības centra „Spice” direktori Ivetu Lāci un izsaka cerību arī viņai pēc gada pasniegt kādu dāvanu no bērnu apģērbu veikala „Mini mode”...

Radio SWH direktora un grupas „Cosmos” menedžera Mūziķa Jāņa Šipkēvica bijusī sieva uzņēmēja Kristīne Līpiņa sarunā ar kasjauns.lv neslēpa, ka pretēji vispārējai tendencei krīzes laiku izmantot lietderīgi un radīt pēcnācējus, Līpiņa bērnu radīšanas vilni savā veikalā neizjūt. „Skatoties uz veikala apgrozījumu un biznesa cipariem, rodas sajūta, ka bērnu skaits Latvijā sarūk vienlaicīgi ar IKP. Bet tas ir saprotams, jo daudziem finanses ir patiesi „spiedīgas”, tādēļ viņi iepērkas second-hand veikalos. Šobrīd „Mini mode” veikalos ir tik zemas cenas, kādas tās nav bijušas kopš veikala radīšanas, un es ļoti ceru, ka nekad vairs arī nebūs!” atklāta ir Līpiņa.

Kā zināms, pagaidām grupas „Cosmos” vienīgais ģimenes cilvēks, kurš kopā ar sievu Sanitu audzina divas atvases, ir mūziķis Andris Sējāns. Viņš ir tētis meitai Everitai (9) un dēlam Eremijam (4), kurus šad tad palutina ar Latvijā ražotajiem „Mini modes” tērpiem.

Tikmēr „Cosmos” mūziķis Jānis Šipkēvics juniors, kurš „Spicē” iepērkas samērā bieži, bērnu apģērbu veikalus vēl neapmeklē. Viņam tuvāki ir elektropreču veikali, un viņa pēdējā laika lielākais pirkums ir bijis televizors omītei. „Mums, „Cosmos” grupai, Jūrmalā ir studija, tādēļ ik dienu daudz braukājam garām „Spicei”. Toreiz braucu no Ziemassvētku darbiem un iegriezos, lai nopirktu omītei televizoru – „Panasonic” laikam bija, īsta manta! Omīte bija ļoti priecīga,” atzīst Šipkēvics juniors.

Viņa grupas biedrs Jānis Ozols „Spicē” vienmēr iegādājas bikses, turklāt – sieviešu nodaļā. „Ražotāji nez kādēļ domā, ka visi vīrieši ir ļoti lieli, tādēļ parasti man vīriešu bikses neder. It kā šeit ir tie paši veikali, kas citur, taču citur es šīs lietas kaut kā nepamanu, kamēr šeit vienmēr atrodu to, kas man patīk – tā ir mistika!” brīnās Ozols. Lielākais pirkums, ko viņš „Spicē” veicis, ir veikalā „Zara” iegādāts mētelis. „Es gan to biju noskatījis jau ārzemēs, taču negribēju maksāt dārgu naudu „Ryanair” aviokompānijai par papildus bagāžu, tādēļ nolēmu, ka Latvijā taču arī ir „Zara”!” atceras Ozols. Dzimtenē mētelis gan maksājis nedaudz dārgāk, taču vienalga šādi pirkums sanācis izdevīgāk. Vēl Ozols tirdzniecības centrā regulāri iegādājas puķes, ko dāvina sievai Martai un sievasmātei.