Piedauzīgāko un neķītrāko reklāmu tops
Pasaulē

Piedauzīgāko un neķītrāko reklāmu tops

Jauns.lv

Seksīgi var pārdot automašīnas un alu, bet nonākot nepareizajās rokās, seksīga reklāma var izraisīt bezmiegu un murgus. Piedāvājam 12 divdomīgākās reklāmas, kuru pievilcība ir diskutējama.

Piedauzīgāko un neķītrāko reklāmu tops...
12.

Baby Soft Seksīgais mazulis

1970.gados vīriešiem paredzētajā žurnālā „Tiger Beat” tika publicēta reklāma ar mazu, nogrimmētu meitenīti un uzrakstu „Jo nevainība ir seksīgāka, nekā Tu domā”. Kur gan citur, ja ne vīriešu žurnālā pārliecināt seksuālos plēsoņas par to, ka reklamētais produkts mazgadīgās dāmas pārvērtīs īstās seksbumbās?

11. Virtuālā pedofīlija

Bērnu un pusaudžu uzticības dienests  nolēma brīdināt sabiedrību par virtuālās pedofīlijas problēmu. Diemžēl, sociālās reklāmas bieži vien tiek ignorētas, tāpēc bija jārada kaut kas iespaidīgs. Un kāpēc tas nevarētu būt ceļos nometies zēns, kurš orāli apmierina vīrieti? Tiesa gan, vīrietis redzams tikai „infrasarkanajos staros”, tādejādi brīdinot par interneta vidē esošo „neredzamo pedofīliju”.

10.

Dolce and Gabbana izvarošana

Iespējams, Dolce and Gabbana vēlējās būt stilīgi, piedāvājot reklāmas ar mājieniem par grupveida izvarošanu, bet rezultātā reklāma tika aizliegta Itālijā. Iespējams, skandāli un lieka publicitāte arī bija šo reklāmu mērķis.

9. Burger King

Ātrās apkalpošanas ēstuvju tīkls Burger King sava produkta reklāmās radīja asociācijas ar orālo seksu. Reklāmas plakātos attēlota meitene, kuras atplestajai mutei tuvojas jaunais „Septiņcollīgais” – burgers ar otru dīvaināko nosaukumu pēc „MakSodomijas ar sieru”.

8.

Durex prezervatīvi

Meitene ar ieplīsušiem lūpu kaktiņiem reklamē jaunos, 24.13 centimetrus (9.5collas) garos prezervatīvus, kas paredzēti sevišķi lielu locekļu īpašniekiem, vai arī tiem, kas vēlas atstāt iespaidu uz veikala kasierēm.

Piedauzīgākās un neķītrākās reklāmas

7. Play Station mīlēšanās ar pogām

Plakātos redzama sieviete, kuras vīrs tūlīt viņu pieķers mīlējamies ar četriem Play Station spēļu konsoles vadības pults taustiņiem, kuriem, piedevām vēl ir arī cilvēku āda un ķermeņa apmatojums.

6.

Šis dīvainais plakāts demonstrē sievietes un suņa intīmu saikni. Plakātā reklamēts jaunais vācu dzīvesstila žurnāls „Deutsch Magazine” par kura saturu nākas vien minēt.

5.

Patrick Cox apavi: ideāli piemēroti „reslingam”

Šī reklāma demonstrē to, kas notiek, kad cilvēki saprot, ka apavi ir garlaicīgi un šis agresīvais puskailo vīriešu reslings vismaz liks tiem pievērst uzmanību. Kārtējā kailo vīriešu tēma.

4. Putekļsūcēji sadomazohistiem

Šī vācu reklāma ļoti skaidri parāda, kāpēc jums būtu vajadzīgs tieši šī zīmola putekļsūcējs: ar to varēs sasiet kailos mājas apzadzējus un kaunināt viņus spoguļa priekšā. Vai arī izmantot sadomazohisma rotaļās. Vienīgais mīnuss putekļsūcēju reklāmai – plakātos redzamais paklājs izskatās netīrs.

3.

Seksīgais tualetes papīrs

Daži produkti ir seksīgāki par citiem. Apakšveļa, banāni un tamlīdzīgi nieki vienmēr nes sevī arī zināmu daļu erotisma. Bet ir produkti, kas paredzēti netīrumu savākšanai vai pēcpuses noslaucīšanai – tie, kā likums, nevienam (izņemot specifiskus indivīdus) nevienam nešķiet seksīgi. Neskatoties uz to, šī tualetes papīra reklamētāji atrada veidu, kā reklāmu padarīt divdomīgi seksīgu.

2. Izsargāšanās no AIDS (zem ūdens)

Reklāmā redzama sliktākā zvejošanas vieta pasaulē, kas atrodas kaut kur Peņu okeānā, kurā kaila meitene savā prezervatīvu zemūdenē peld garām visneķītrākajam koraļļu rifam pasaulē.

1.

Sekss ar Hitleru

Pamatīgus skandālus izraisīja pret Aids vērstā sociālā kampaņa, kuras plakātos attēlotas sievietes, kuras mīlējas ar lielākajiem masu slepkavām pasaules vēsturē. Plakātu sauklis skan: „AIDS ir masu slepkava”. Vācijā kampaņa radīja pamatīgu sabiedrības sašutumu.

kasjauns.lv