Oksanas meitas dzimšanas dienas katastrofa: kas notika "MaryMaris"
Lielu uzmanību sociālajā vietnē "Facebook" izpelnījies kādas māmiņas Oksanas ieraksts, kurā viņa pauž sašutumu par pieredzi ģimenes izklaides klubā “MaryMaris”.
"Nolēmām svinēt meitai dzimšanas dienu "MaryMaris". Rezervēju, apmaksāju mājiņu, ēdienu nest savu nevar, jāpasūta pie viņiem divas dienas pirms ballītes. Iepazinos ar cenām mājaslapā, divas dienas pirms ballītes pa telefonu pasūtīju. Apmaksu varot veikt uz vietas (pirms samaksāt nepiedavāja). Izsitot cenu kasē, sapratu, ka ir vairāk nekā es rēķināju, domāju, ka esmu pārrēķinājusies. Mājās pārbaudīju cenas čekā un mājaslapā: pilnīgi katrai porcijai ir pieskaitīti klāt papildus 1 vai 2 eiro.
Uzrakstīju sūdzību, viņi man atbildēja, ka mājaslapā ir tikai informatīvs saturs, tā ir tehniskā kļūda, pati vainīga, ka neiepazinos ar cenrādi. Bet man tāpat būtu jāpērk tas ēdiens, jo man tur sēž deviņi bērni, kas gaida ēdienu. Kā jūs domājat - vai tā nav klaja patērētāja maldināšana? Cik cilvēki ir apkrāpti. Rezervāciju veicu 3.oktobrī, tikko biju viņu mājaslapā - joprojām ir tās pašas cenas, kas bija 3.oktobrī. Iesakiet, ko darīt, kādam instancēm ziņot, lai viņi beidz apkrāpt cilvēkus. Patērētāju tiesību aizsardzības centram jau ziņoju," raksta sieviete.
Publicētajam ierakstam sieviete pievienojusi ekrānuzņēmumus, kurā redzamas cenas mājaslapā un saņemtajā čekā. Intereses pēc ļaudis pārbaudījuši, vai tiešām tā ir, ka cenas atšķiras. Un atklājies pavisam negaidīts fakts - daļai cenas sakritušas, bet daļai tiešām atšķīrušās. Arī Jauns.lv pārbaudīja "MaryMaris" cenrādi internetā, un redakcijai tas sakrita ar čekā norādītajām cenām.
Kā sarunā ar Jauns.lv norādīja Oksana, mājiņas rezervācijas cena sakrīt, bet ēdienu cenas nē. "Kā tas iespejams? Īsāk sakot - patērētāji redz divas dažādas cenas. Tā nevar būt, es nezinu nevienu pakalpojuma sniedzēju, kam ir šādi. Kur ir āķis? Es nezinu, vai man kāds citādāks telefons un dators..."
Oksana arī atklāj, ka gaužām vīlusies ne tikai šajā cenu pārpratumā. "Man jau nav tā nauda tik svarīga. Bet tā attieksme. Kāda bija apkalpošana. Šausmas - es biju vieglā šokā, man vajadzēja atiet 2 dienas." Kā stāsta Oksana, ballīte notikusi 2. novembrī. Bijis rezervēts laiks uz 2,5 stundām. "Ballīte sākās pulksten 15.00, bet kartupeļus frī atnesa pulksten 17.00. Pēc trīs reižu lūgšanās! Tad pulksten 17.10 ienāca un paziņoja mums, ka tūlīt beigsies laiks, lai atbrīvojam telpas. Laiks vēl nebija beidzies, kad ienāca personāls un sāka vākt nost galdu."
Māmiņa stāsta, ka, rezervāciju veicot, tiek atrunāts, cikos atnesīs ēdienu. "Runa bija par pulksten 15:30-16.00. Bet ne jau 17.00... Cilvēki, kas bija vienkārši atnākuši uz turieni, pasūtīja, paēda un aizgāja. Mēs savu laicīgi pasūtīto ēdienu gaidījām." Oksanai sāpot sirds, jo tā bijusi meitas dzimšanas diena. "Man bija kauns - bērni gaidīja ēst un dzert. Biju samaksājusi, bet nav."
Jauns.lv sazinājās arī ar "MaryMaris". "Pretenzijas nav pamatotas. Tā kā cenas atbilst gan internetā mūsu mājas lapā www.marymaris.lv, gan uz vietas cenrādī, gan arī kasē. Droši varat nākt pie mums ciemos un par to pārliecināties. Mūsu visi viesi, kuri iepriekš pasūta banketa ēdienu iepriekš neapmaksā par to, bet gan uz vietas ballītes laikā, kur iespējams iepazīties ar menu un cenām. Mēs neko neslēpjam - viss ir pieejams un apskatāms."
Taujājot sīkāk par cenu atšķirībām, kas piemeklējušas Oksanu, "MaryMaris" pārstāve nenoliedz: "Par internetu varu teikt, ka mēdz gadīties tehniskas kļūdas. Pat google mēdz būt diemžēl kļūdas. "MaryMaris" klubā izveidota saziņa ar klientu plaša - telefoniski, gan e-pastā, gan feisbukā un instagram . Mūsu klubā cenrādis ar kasi vienmēr ir sakritis, jebkurš viesis atnākot pie mums ciemos var iepazīties uz vietas ar cenām un restorāna cenām. Vēlos arī atzīmēt, ka 2. novembrī klubā bija 30 rezervētas ballītes, visi viesi pasūtīja ēdienu iepriekš vai uz vietas, neviena pretenzija vai sūdzība nebija par cenām, izņemot šo vienu gadījumu." Iestāde arī nenoliedz, ka beigās ar sievieti izvērties konflikts, un viņa brīdinājusi, ka ziņos visām attiecīgajām iestādēm.
Jauns.lv arī painteresējās pie izdevniecības "Rīgas Viļņi" IT speciālistiem par iepriekš minēto cenu atšķirību. Uz jautājumu, vai tehniski tas vispār ir iespējams, guvām apstiprinošu atbildi. Tas gan tālāk sistēmā būtu jālūkojas un jārisina konkrētā uzņēmuma IT speciālistiem.