"Samaksāju 380 eiro un..." šoferu cienīts auto kopējs no Rīgas piepeši savāc klientu naudu un izkūp gaisā
Spriežot pēc sociālajos tīklos uzvirmojušā sašutuma, virkni Latvijas auto īpašnieku sadusmojis kāds auto kopšanas meistars. Kungs, kurš bijis pat ļoti respektēts savā jomā, izrādījies vēl slīpētāks nekā viņa savulaik tīrītie un pulētie spēkrati.
Runa ir par iestādi, kura publiski zināma kā "Rīgas pulēšanas centrs" (RPC).
Darbus šeit, spriežot pēc neskaitāmām sūdzībām internetā, un Jauns.lv sarunām ar iesaistītajiem, vada kāds vīrietis, kurš publiski atrodams kā Elviss Grīnbergs.
Tā pati persona internetā uzrādās arī kā modeļu aģentūras "Baltic Casting Agency" izpilddirektors.
Daudzo pretenziju iemesls — firma, kura savulaik izpelnījusies labu slavu, paņēmusi klientu naudu par solītajiem pakalpojumiem un nozudusi miglā.
Iepriekš viss bijis ļoti labi...
"Vēl 6. augustā sazinājos ar RPC caur "Facebook", lai noskaidrotu aptuveno izcenojumu auto sakopšanas pakalpojumiem. Persona - pēc komunikācijas stila lika noprast, ka Elviss, īpašnieks - ļoti ātri atbildēja, piedāvāja ātri par akcijas cenu reģistrēt auto. Tiesa šoreiz bija nepieciešams ātri pārskaitīt naudu," stāsta viens no savulaik apmierinātajiem klientiem Linards.
Auto īpašnieks nu palicis bez pakalpojuma, par kuru samaksāti 380 eiro. Viņš šobrīd ir saziņā ar vēl vairākiem šoferiem, kuru stāsts ir līdzīgs.
Kopējā samaksātā summa ir daudz lielāka.
"Ņemot vērā, ka pakalpojumu pirku caur firmu un bija svētdiena, uzreiz veikt pārskaitījumu nevarēju, vienojāmies, ka pirmdien no rīta to izdarīšu. Tā kā iepriekš vairākas reizes esmu vedis auto uz RPC un rezultāts ir bijis ļoti labs, nebija nekāda pamata domāt, ka kaut kas varētu noiet greizi," turpina Linards.
Nauda pirmdienas rītā pārskaitīta uz SIA "Casting And Detailing Studija". "Viņš atbildēja, ka saņēmis, pateica paldies un vienojāmies par datumu - 23. augustu," atminas auto īpašnieks.
"Tad, 22. augusta vakarā, lai pārliecinātos, kur jāved auto, nolēmu apskatīties mājaslapā. Iepriekš zināju to adresi, taču bija informācija, ka adrese ir mainījusies. Ieraudzīju, ka adrese nu ir Jūrmalas gatve 35a, bet bilde no "Google Maps" ir ar adresi Ģertrūdes ielā. Nolēmu uzrakstīt "Facebook", lai precizētu… bet atbildes nebija. Nodomāju, ka varbūt ir aizņemts. Nolēmu, ka no rīta vedīšu uz Jūrmalas gatvi," piebilst Linards.
Sarunātajā dienā nav nedz meistara, nedz viņa firmas
No rīta ierodoties jaunajā adresē, pretī iznākusi sieviete un par brīnumu paziņojusi, ka šeit RPC vairs neatrodas.
"Te tagad esot cits serviss un Elviss esot pazudis ar galiem, nebija maksāta nedz īre, nedz algas, kā viņa teica, un es neesot vienīgais, kas šeit brauc it kā saņemt pakalpojumu..." stāsta auto īpašnieks.
Sajūtot, ka, iespējams, notikusi apkrāpšana, Linards atkārtoti mēģinājis sazināties ar RPC iekš "Facebook", taču atbildi tā arī nav saņēmis.
"Telefona numuri neeksistē. It kā atradu vienu, kurš darbojas, taču tur neviens neatbild. Ieejot apskatīties "Facebook" lapas vērtējumos, redzu, ka pēdējie vērtējumi ir ļoti slikti un vēsta par to pašu problēmu. Tas pats ir arī citos sūdzību portālos," atklāj šoferis.
Zināms, ka Linards, kopā ar citiem, kuri palikuši bešā, internetā mēģina informēt un apzināt citus, kuriem varētu būt sanācis "uzķerties".
Tiek arī gatavots kolektīvs iesniegums Valsts policijā. Spriežot pēc citas sociālajos tīklos pieejamās informācijas, dažiem neapmierinātajiem kāds lietotājs ar vārdu Elviss Grīnbergs ir atbildējis rakstiski.
Šajās atbildēs gan novērojama neieinteresētība un vienaldzība par kādreiz apmierināto klientu pašreizējām prasībām.
Arī Jauns.lv ir mēģinājis sazināties ar minēto uzņēmumu. Pagaidām atbilde nav saņemta.
Interesanti, ka nesenā pagātnē šī kompānija pat dižojusies ar visnotaļ ievērojamiem sadarbības partneriem, piemēram, komandu "VEF Riga".
Spriežot pēc publicētajām bildēm, auto šeit veduši arī ļoti turīgi ļaudis.