Ozolnieku iedzīvotāja iegādājas dāvanu karti lidojumam ar gaisa balonu; 2,5 gadu laikā iespējas to izmantot kā nav, tā nav
Ozolnieku iedzīvotāja Ilze vēlējusies iepriecināt krustdēlu 16 dzimšanas dienā, uzdāvinot viņam neaizmirstamas emocijas jeb lidojumu ar gaisa balonu pāri viņa dzimtajai Jelgavai. Lai gan pagājuši 2,5 gadi, izmantot dāvanu karti nav izdevies joprojām, vēsta raidījums "Bez Tabu".
Ilze iegādājusies dāvanu karti lidojumam ar gaisa balonu 2021. gada februārī, vēloties dāvāt krustdēlam fantastikas emocijas 16 dzimšanas dienā. Viņa nepacietīgi gaidījusi vasaru un, tai pienākot, reģistrējusi krustdēlu un viņa draudzeni lidojumam. Uzņēmuma pārstāvis viņai solījis – tiklīdz lidojums virs Jelgavas tiks organizēts, viņa saņems zvanu vai rakstisku ziņu ar uzaicinājumu piedalīties.
Visas vasaras laikā gan saņēmusi tikai vienu piedāvājumu, taču arī tas – pēdējā brīdī. Ilzes krustdēlam nav bijusi iespēja atbrīvot laiku, lai lidojumu veiktu. Pienākusi nākamā vasara un, kad jau viss noorganizēts, rasta vienošanās par lidojuma laiku, iepriekšējā vakarā atnākusi ziņa, ka plāni atcelti, jo gaisa kuģi piemeklējušas tehniskas ķibeles – radies caurums. Tā kā Ilzei solīts, ka dāvanu kartes derīguma termiņš tiks pagarināts, viņa atkal gaidījusi, tomēr komunikācija pārtrūkusi.
Nepatīkami pārsteigta sieviete bijusi, kad ievērojusi uzkrītoši sarkano gaisa balonu Jelgavas debesīs, lai gan viņa no uzņēmuma solīto uzaicinājumu tā arī nebija saņēmusi. Arī tuvinieki vairākkārt viņai norādījuši, ka redzējuši gaisa balonu paceļamies no Jelgavas pils pļavas.
Sievietei radušās aizdomas, ka uzņēmums izvairās sniegt pakalpojumu, jo apmaksu plānots veikt ar dāvanu karti. Tā vietā priekšroku dodot tiem klientiem, kuri pakalpojumu iegādājas un izmanto uzreiz. Viņas pacietības mērs bijis pilns, tāpēc viņa lūgusi uzņēmumam naudu atgriezt, taču arī šoreiz – atbilde nav sagaidīta.
Raidījumam sazinoties ar gaisabaloni.lv, atsaucība gan daudz lielāka. Uzņēmuma vadītājs Jānis Pļaviņš atklāj – pēdējo divu gadu laikā organizēti 180 lidojumi un aptuveni 10 no tiem notikuši Jelgavā. Ilze esot saņēmusi uzaicinājumu piedalīties vismaz trīs lidojumos. Kādēļ ne vairāk – par to vadītājam esot grūti spriest, jo viņa komunicējusi ar nesen aizsaulē aizgājušu kolēģi.
Kādu laiku bijusi arī liegta piekļuve uzņēmuma mājaslapai un whatsapp kontam, taču sociālajos tīklos esot bijuši sasniedzami. Vai kolēģis aizmirsis Ilzi informēt par plānotajiem lidojumam, Pļaviņš var tikai minēt, taču uzskata – pašai klientei, nesaņēmot uzaicinājumu, vajadzējis lieku reizi par sevi atgādināt.
Pēdējos e-pastus par iespēju atgriezt naudu gan esot saņēmuši, taču nolēmuši ar atbildi nogaidīt, ņemot vērā ne visai laipno komunikāciju. Naudu atgriezt uzņēmums nevarot, jo dāvanu kartes derīguma termiņš beidzies, taču gatavs piedāvāt Ilzei veikt lidojumu šīs sezonas laikā.