Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv
Uzziņai

Uzziņai

Ziņas
2009. gada 10. jūnijā 15:27 2009. gada 10. jūnijā 15:27
 

Mainoties tirgus tendencēm, "Bilia", kas realizēja par 20% mazāk jaunu auto nekā gadu iepriekš, tagad ir palielinājusi lietoto auto īpatsvaru savā pārdošanas portfelī līdz 50% pretstatā trešdaļai 2008.gadā. Kompānijas šefs pauda gandarījumu, ka pieprasījuma pieauguma ietekmē ir cēlušās lietoto spēkratu cenas, kas savukārt palielinājis auto pārdošanā gūto peļņas normu.

"Bilia" ir 101 tirdzniecības vieta Zviedrijas lielākajās pilsētās un to apkārtnē, kā arī Oslo un Kopenhāgenā. Uzņēmums, kurā strādā 3300 cilvēku, pārdod spēkratus ar tādiem zīmoliem kā "Volvo", "Renault", "Ford"," Honda" un BMW.

Citi šobrīd lasa

Valstī, kurā infekcijas nemaz neesot, ar Covid-19 simptomiem mirst mūķenes un priesteri 4
“Es nevēlējos laulību uz pāris mēnešiem…” - Lindas Mūrnieces trešais eksvīrs stāsta par precībām ar bijušo ministri
Dumpis prognozē ļoti sarežģītu martu; par epidēmijas uzturētāju kļuvuši bērni 3
Tēmas: BMW, Ford, Volvo, Honda, Renault, Oslo
Pievienot komentāru

Свадьба, гардероб, охрана: сколько денег Букингемский дворец потратил на герцогов Сассекских?

Фото: перенесший инсульт Борис Моисеев отметил 67-й день рождения