Žurnāls "Pastaiga" sumina labāko kosmētiku
Žurnāla "Pastaiga" ikgadējā – nu jau trīspadsmitā – gada labākās jaunās kosmētikas topa uzvarētāju apbalvošanas pasākums šoreiz notika Laikmetīgās mākslas centrā Kim?, dodot iespēju skaistumkopšanas nozares pārstāvjiem aplūkot arī trīs jaunas izstādes. Ar gardām brokastīm viesus lutināja restorāns Hercogs un dzirkstošo vīnu piedāvāja kompānija Eirovīns. Īpašu paldies Pastaigas komanda saka ilggadīgajam kosmētikas topa atbalstītājam u/v Stockmann!
Žurnāls Pastaiga sumina labāko kosmētiku
Žurnāla Pastaiga ikgadējā – nu jau trīspadsmitā – gada labākās jaunās kosmētikas topa uzvarētāju apbalvošanas pasākums šoreiz notika Laikmetīgās mākslas ...
Arī šogad Pastaiga vērtēja produktus 11 nominācijās – kā kopjošo, tā dekoratīvo sejas, ķermeņa un matu kosmētiku un parfīmus, arī vīriešu ādas un bārdas kopšanas līdzekļus un smaržas. Kosmētiku testēja un vērtēja žūrija, kuras sastāvā šoreiz bija dermatoloģe, medicīnas doktore Jana Janovska, blogere un meikapa pasniedzēja Laura Valute, stiliste Iveta Vecmane, aktrises Maija Doveika un Dita Lūriņa, TV personība Lelde Ceriņa, aktieris Andris Bulis, modes dizainers Bruno Birmanis un Pastaigas komanda.
„Šogad ir būtiski palielinājies topā iekļuvušo produktu ražotāju un izplatītāju skaits – 38. Tātad savus spēkus Latvijas kosmētikas tirgū līdzās ilggadējiem nozares līderiem izmēģina arvien jauni uzņēmumi. Ar ko apsveicam un vēlam veiksmi!” saka žurnāla Pastaiga galvenā redaktore Inita Saulīte-Zandere. „Šoreiz topā salīdzinoši kuplā skaitā ir pārstāvēti pašmāju zīmoli, par ko man ir ārkārtīgs prieks,” saka žurnāla Pastaiga skaistuma redaktore Una Ulme. „Tas nozīmē, ka Latvijā radīta kosmētika var konkurēt ar pasaules slavu guvušiem zīmoliem. Mums patiešām ir, ar ko lepoties, un šobrīd tā vairs nav tikai patriotiska izvēle atbalstīt savējos, bet gan iespēja iegādāties izcilus produktus par pieņemamām cenām.” Kosmētikā turpinās efektīvu dabisko sastāvdaļu uzvaras gājiens, tās aizstāj ķīmiskus analogus, un šī neapšaubāmi ir pozitīvi vērtējama tendence, secina Pastaiga. Savukārt aromātu topā kā vīriešu, tā sieviešu kategorijās dominēja nevis masu ražotāji, bet mazāk pazīstami zīmoli un nišas aromāti. Tā ir vispārēja tendence: priekšroka arvien biežāk tiek dota atšķirīgām smaržu niansēm un augstvērtīgām sastāvdaļām, uzsverot to, ka mēs šajā ziņā kļūstam izglītotāki.