foto: instagram.com/dgbeauty
Tā smaržo sarkans, jauns "Givenchy" parfīms un "Hermès" sapņu dārzs
2019. gada 18. aprīlis, 05:05

Tā smaržo sarkans, jauns "Givenchy" parfīms un "Hermès" sapņu dārzs

Una Ulme

Pastaiga

Givenchy radījis jaunu parfīma "Live Irrésistible" variāciju "Rosy Crush", kura no savas iepriekšējās versijas mantojusi krāsu un iepakojumu. "Dolce & Gabbana" jaunums "The Only One 2" ir šī aromāta stāsta otrā daļa, un šo smaržu jutekliskā aura uz ādas vibrē tieši tā, būtu jāsmaržo sarkanai krāsai. "Yves Saint Laurent Black Opium Intense" ir klasisks vakara aromāts kā pēc satura, tā noformējuma ziņā. "Pastaiga" aplūko, kas jauns un interesants radīts aromātu pasaulē.

play icon
Klausīties ziņas
info about playing item

Sievietei ar noslēpumu

Jaunā Givenchy parfīma Live Irrésistible variācija Rosy Crush no savas iepriekšējās versijas mantojusi krāsu un iepakojumu.

Saturs gan ir mainījies, un tas jūtams jau no pirmajām notīm, kurās uzdzirkstī rozā pipars un godži ogas. Tos papildina rozes un peonijas absolūts, bet bāzes notī uzdzirkstī pačūlija.

Piestāvēs sievietei, kura, par spīti pārliecinošai ārienei, spējusi saglabāt arī meitenīgu dzīvesprieku. € 86 (EDP, 50 ml).

 

Vai tā smaržo sarkans?

Dolce & Gabbana jaunums The Only One 2 ir šī aromāta stāsta otrā daļa. Tās pamatā ir priekšgājēja ziedu mantojums, priekšplānā izvirzot sarkano rožu esenci un to papildinot ar reibinošām sarkano ogu notīm, kafiju, pūderi, bumbieri un vijolītēm.

Līdz ar to smaržas iegūst jaunu, kārdinošu tēlu, kas, ievīts siltā un jutekliskā aurā, ilgi vibrē uz ādas. Šķiet, ka tieši tā būtu jāsmaržo sarkanai krāsai... € 93 (EDP, 50 ml).

 

 

Aromāts ar intrigu

Yves Saint Laurent Black Opium Intense ir klasisks vakara aromāts kā pēc satura, tā noformējuma ziņā. Patiešām intensīvas, drosmīgas smaržas, kurās dominē kafija, vaniļa un jasmīns.

recent icon

Jaunākās

popular icon

Populārākās

Taču to intriģējošākā nots ir zilais absints, kas savienojumā ar bāzes notī jūtamo sandalkoku piešķir aromāta lietotājai mistiska noslēpuma auru. € 92 (EDT, 50 ml).

foto: Publicitātes foto

Nokļūt sapņu dārzā

Raksturojot jauno Hermès aromātu Jardin sur la Lagune, tā radītāji uzbur asociāciju ar dārzu Venēcijā – zaļumu ieskautām ziedošām oāzēm. Daba, kas izturējusi laika pārbaudi, vēju un sālsūdeni. Tāds ir šis aromāts, kurā apvienojas balto ziedu, jūras un koksnes notis. Dominējošā loma atvēlēta lilijai un magnolijai. € 83 (EDT, 50 ml).

 

Bez vainas vainīgā

Aromāts Gucci Guilty pour Femme tā oriģinālajai versijai pievieno austrumnieciskas ziedu notis. Ļoti intensīvas un daudzslāņainas, ar bagātīgām smaržu niansēm.

Ziedi tajās kontrastē ar citrusiem, rozā pipariem, ģerānijas ēterisko eļļu, pačūliju un ambru. Šis ir viens no tiem aromātiem, kas aiz sevis atstāj smalku pavedienu: sieviete jau zūd skatienam, bet gaisā vēl jaušas viņas smaržas. € 100 (EDP, 50 ml).

Kad meitene kļūst par sievieti

Lai arī Rochas Mademoiselle sērijas aromātu vizītkarte ir meitenīgs saldums, tās jaunās smaržas Couture ir stāsts par eleganci. Meitene ir izaugusi un atklājusi sievietes valdzinošo dabu.

Šī versija ir arī intensīvāka nekā tās priekšgājējas: atveras ar rozā pipariem, bumbieri un bergamoti, uzplaukst ar apelsīna ziediem un maijpuķītēm, bet noslēdzas ar balto ziedu, muskusa, tonka pupiņas un sandalkoka akcentiem. € 66,99 (EDP, 50 ml).

foto: Publicitātes foto

Kontrastu spēks

Pēc 16 gadiem radīta jauna, mūsdienīga un intensīva smaržūdens Lacoste pour Femme versija. Oriģinālajā aromātā dominēja roze, savukārt Elixir bagātināts ar balto ziedu buķeti, rozā piparu, mandarīnu un tuberrozi. To paspilgtina koksnes akords, vetivera dūmaka un siltā vaniļa. Smarža, kas maina raksturu no bezrūpīga rotaļīguma uz dzīvesgudru inteliģenci. Un paliek atmiņā.

foto: Publicitātes foto