No dušas ar iedegumu un krāsu varavīksne uz acīm: kas jauns skaistumkopšanā
Pašiedeguma putas, ko lieto pirms dušas, košas skropstu tušas un unisex aromāts Ligūrijas noskaņās - "Pastaiga" apkopo, kas jauns un interesants šobrīd radīts skaistuma industrijā.
Izsmidzināmais ūdens kā serums
Institut Esthederm izsmidzināmo celulāro ūdens spreju klāstu papildinājis inovatīvs jaunums – Eau Cellulare Hydra Booster ar hialuronskābi, peptīdiem un mikroelementiem.
Celulārā ūdens sastāvs ir bioloģiski saderīgs ar ādu, tam ir tāda pati sāļu attiecība kā šūnās, tāpēc tas kopā ar maza svara hialuronskābes molekulām spēj pārvarēt ādas aizsargbarjeru un nokļūt dziļākos tā slāņos. Faktiski tā iedarbība pielīdzināma serumam, kas veicina šūnu atjaunošanos, mitrina, kā arī uzlabo pārējo kosmētisko līdzekļu iedarbību. € 29.
Koncentrāti – jaunais kosmētikas trends
Šobrīd aktuālākā skaistuma industrijas tendence ir vieglas tekstūras koncentrāti, kuru bagātīgais sastāvs vērsts uz konkrētu ādas problēmu risināšanu. Šādu pieeju ādas kopšanai sludina arī Latvijas tirgū jaunais franču zīmols Carita, kurš piedāvā četrus specifiskus koncentrātus. Katrs no tiem veic savu uzdevumu: mitrina, uzlabo ādas tekstūru, piešķir tai mirdzumu un nostiprina. Pietiek ar pāris pilieniem, lai ūdens bāzes līdzeklis iesūktos dziļi ādā un pildītu savu uzdevumu. € 60 (15 ml).
Liftinga čempioni
Zīmola Filorga jaunā produktu līnija piesaka sevi ar spēcīgu liftinga efektu. Serums Lift Designer (ar masāžas rullīti) satur mikroaļģes un aktīvo vielu arabinoksilānu, kas nostiprina ādu. Dienas krēms Lift Structure stimulē kolagēna un elastīna sintēzi, kas kopā ar antioksidantiem piepilda ādu, bet nakts krēms ar aminoskābēm Sleep & Lift atjauno ādu miega laikā. € 71 (katrs produkts).
Ērtai ceļošanai
Domājot par vasaras sezonu, kad vairāk laika veltām ceļošanai, Dr.Hauschka laidis klajā četrus sejas kopšanas produktu komplektus nelielos tilpumos. Atbilstoši ādas vajadzībām iespējams izvēlēties komplektu nobriedušai ādai, taukainai, problemātiskai ādai, sejas kopšanai vakarā, kā arī zīmola iecienītāko produktu izlasi. € 20 – € 25.
No dušas ar iedegumu
Britu zīmola St. Tropez karstākais jaunums – pašiedeguma putas, kas lietojamas pirms dušas. Pietiek ar minūti, lai jau pēc pirmās lietošanas reizes būtu manāms viegls, vienmērīgs iedeguma tonis. Produkts paredzēts ikdienas lietošanai, un tam nepiemīt pašiedeguma līdzekļiem raksturīgais aromāts. € 23.
Krāsu varavīksne uz acīm
Vairāki kosmētikas zīmoli šosezon nākuši klajā ar košām skropstu tušām un laineriem.
Spīduma un lūpu krāsas apvienojums
Jaunā Lancôme lūpu krāsa L’Absolu Lacquer Lipgloss apvieno izteiksmīgu mirdzumu ar intensīvu krāsu pigmentu, sedzošo efektu, noturību un mitrināšanu. € 34,49.
Dabiskai ķermeņa kopšanai
Pašmāju zīmola Dzintars kolekcijas SPA Premium jaunie produkti radīti uz dabisku izejvielu bāzes. Tie bagātināti ar augu izcelsmes ekstraktiem, vitamīniem, eļļām un vilina ar burvīgiem persiku, rozā greipfrūta, melleņu un mango aromātiem. € 6,50 (dušas želeja), € 7,50 (šampūns), € 10,90 (jogurts, sviests), € 8,90 (balzams, matu maska).
Klasisko gardumu transformācija
Pirms 26 gadiem The Body Shop sviestkrēmi izraisīja īstu revolūciju ķermeņa kosmētikas sfērā. Pienācis laiks pārmaiņām – ir radīti želejveida ķermeņa jogurti ar hialuronskābi un augu ekstraktiem, kas acumirklī iesūcas ādā, nodrošinot tai spēcīgu mitrināšanu. Priecē, ka saglabāti arī aromāti, kas bija raksturīgi klasiskajiem sviestkrēmiem, raisot pazīstamas asociācijas. € 14,50.
Piedzīvojumu meklētājam
Radot jauno Dior aromātu Sauvage, zīmola parfimērs Fransuā Demašī iedvesmojās no Amerikas tuksnešu plašumiem un brīža, kad noriet saule, iekrāsojas debesis, gaisā virmo spēcīgi aromāti un savvaļas dzīvnieki pamet savas alas.
Šajā pikanti dūmakainajā aromātā koksnes notis kontrastē ar svaigumu, nobeigumā veidojot harmoniju. Aromāts, kas neatbilst trendiem, bet rada jaunu klasiku, tikai pilnīgi atšķirīgu no ierastā – tādu šamaniski noslēpumainu, gluži tādu, kāds ir aromāta reklāmas seja aktieris Džonijs Deps. € 81,90 (EDP, 60 ml).
Veltījums Ligūrijai
Īpašā mediju pasākumā Kopenhāgenā tika prezentēts Acqua di Parma līnijas Blue Mediterraneo jaunpienācējs – Chinotto di Liguria, nu jau astotais aromāts, kas veltīts kādam no Itālijas reģioniem. Tajā dominē Ligūrijas lepnums – citrusauglis činoto, kurš kopā ar jūras vēja brāzmu, jasmīnu, ģerāniju, rozmarīnu un pačūliju sajūtu ziņā aizved uz tās piekrasti, kas bija smaržu iedvesmas avots. Šis uniseksa aromāts ir svaigs un uzmundrinošs, tāpēc patiks kā sievietēm, tā vīriešiem. € 50 (EDT, 30 ml).
Ziedoša dārza smarža
Dolce & Gabbana jauno parfīmu Garden raksturo prieks un spontanitāte, ko raisa ziedēšanas laiks dārzā. Priekšplānā izvirzās sārtās plumērijas jeb frandžipani zieds, kas, sajaucies ar mandarīnu, neroli, magnoliju un kokosrieksta esenci, veido krēmīgu svaigumu. Aromāts noslēdzas ar vaniļu, sandalkoku un jasmīnu. Izsmalcināts svaiguma un salduma līdzsvars. € 73 (EDP, 30 ml).