foto: Publicitātes foto
No dušas ar iedegumu un krāsu varavīksne uz acīm: kas jauns skaistumkopšanā
Dior.
2018. gada 24. jūlijs, 15:53

No dušas ar iedegumu un krāsu varavīksne uz acīm: kas jauns skaistumkopšanā

Una Ulme

Pastaiga

Pašiedeguma putas, ko lieto pirms dušas, košas skropstu tušas un unisex aromāts Ligūrijas noskaņās - "Pastaiga" apkopo, kas jauns un interesants šobrīd radīts skaistuma industrijā.

Izsmidzināmais ūdens kā serums

Institut Esthederm izsmidzināmo celulāro ūdens spreju klāstu papildinājis inovatīvs jaunums – Eau Cellulare Hydra Booster ar hialuronskābi, peptīdiem un mikroelementiem.

Celulārā ūdens sastāvs ir bioloģiski saderīgs ar ādu, tam ir tāda pati sāļu attiecība kā šūnās, tāpēc tas kopā ar maza svara hialuronskābes molekulām spēj pārvarēt ādas aizsargbarjeru un nokļūt dziļākos tā slāņos. Faktiski tā iedarbība pielīdzināma serumam, kas veicina šūnu atjaunošanos, mitrina, kā arī uzlabo pārējo kosmētisko līdzekļu iedarbību. € 29.

foto: Publicitātes foto

Koncentrāti – jaunais kosmētikas trends

Šobrīd aktuālākā skaistuma industrijas tendence ir vieglas tekstūras koncentrāti, kuru bagātīgais sastāvs vērsts uz konkrētu ādas problēmu risināšanu. Šādu pieeju ādas kopšanai sludina arī Latvijas tirgū jaunais franču zīmols Carita, kurš piedāvā četrus specifiskus koncentrātus. Katrs no tiem veic savu uzdevumu: mitrina, uzlabo ādas tekstūru, piešķir tai mirdzumu un nostiprina. Pietiek ar pāris pilieniem, lai ūdens bāzes līdzeklis iesūktos dziļi ādā un pildītu savu uzdevumu. € 60 (15 ml).

foto: Publicitātes foto

Liftinga čempioni

Zīmola Filorga jaunā produktu līnija piesaka sevi ar spēcīgu liftinga efektu. Serums Lift Designer (ar masāžas rullīti) satur mikroaļģes un aktīvo vielu arabinoksilānu, kas nostiprina ādu. Dienas krēms Lift Structure stimulē kolagēna un elastīna sintēzi, kas kopā ar antioksidantiem piepilda ādu, bet nakts krēms ar aminoskābēm Sleep & Lift atjauno ādu miega laikā. € 71 (katrs produkts).

foto: Publicitātes foto

Ērtai ceļošanai

Domājot par vasaras sezonu, kad vairāk laika veltām ceļošanai, Dr.Hauschka laidis klajā četrus sejas kopšanas produktu komplektus nelielos tilpumos. Atbilstoši ādas vajadzībām iespējams izvēlēties komplektu nobriedušai ādai, taukainai, problemātiskai ādai, sejas kopšanai vakarā, kā arī zīmola iecienītāko produktu izlasi. € 20 – € 25.

foto: Publicitātes foto

No dušas ar iedegumu

Britu zīmola St. Tropez karstākais jaunums – pašiedeguma putas, kas lietojamas pirms dušas. Pietiek ar minūti, lai jau pēc pirmās lietošanas reizes būtu manāms viegls, vienmērīgs iedeguma tonis. Produkts paredzēts ikdienas lietošanai, un tam nepiemīt pašiedeguma līdzekļiem raksturīgais aromāts. € 23.

foto: Publicitātes foto


Krāsu varavīksne uz acīm

Vairāki kosmētikas zīmoli šosezon nākuši klajā ar košām skropstu tušām un laineriem.

foto: Publicitātes foto
foto: Publicitātes foto
foto: Publicitātes foto
Dior Diorshow 2018 kolekcijas On Stage šķidrā lainera aplikators ļauj uzvilkt precīzas līnijas, un noturīgie pigmenti acu grimu saglabās visas dienas garumā. € 37.
foto: Publicitātes foto
Diorshow kuplinošā ūdensnoturīgā skropstu tuša Pump’N’Volume pieejama četros košos toņos. € 36.
foto: Publicitātes foto
Urban Decay skropstu tuša Double Team lepojas ar divām otiņām – vienā pusē tuša ar metālisku spīdumu, otrā bez tā.
foto: Publicitātes foto
MAC noturīgā acu kontūrlīnija ar košiem metāla atspīdumiem Liquidlast – drosmīgam grimam. € 21.

Spīduma un lūpu krāsas apvienojums

Jaunā Lancôme lūpu krāsa L’Absolu Lacquer Lipgloss apvieno izteiksmīgu mirdzumu ar intensīvu krāsu pigmentu, sedzošo efektu, noturību un mitrināšanu. € 34,49.

foto: Publicitātes foto

Dabiskai ķermeņa kopšanai

Pašmāju zīmola Dzintars kolekcijas SPA Premium jaunie produkti radīti uz dabisku izejvielu bāzes. Tie bagātināti ar augu izcelsmes ekstraktiem, vitamīniem, eļļām un vilina ar burvīgiem persiku, rozā greipfrūta, melleņu un mango aromātiem. € 6,50 (dušas želeja), € 7,50 (šampūns), € 10,90 (jogurts, sviests), € 8,90 (balzams, matu maska).

foto: Publicitātes foto

Klasisko gardumu transformācija

Pirms 26 gadiem The Body Shop sviestkrēmi izraisīja īstu revolūciju ķermeņa kosmētikas sfērā. Pienācis laiks pārmaiņām – ir radīti želejveida ķermeņa jogurti ar hialuronskābi un augu ekstraktiem, kas acumirklī iesūcas ādā, nodrošinot tai spēcīgu mitrināšanu. Priecē, ka saglabāti arī aromāti, kas bija raksturīgi klasiskajiem sviestkrēmiem, raisot pazīstamas asociācijas. € 14,50.

foto: Publicitātes foto

Piedzīvojumu meklētājam

Radot jauno Dior aromātu Sauvage, zīmola parfimērs Fransuā Demašī iedvesmojās no Amerikas tuksnešu plašumiem un brīža, kad noriet saule, iekrāsojas debesis, gaisā virmo spēcīgi aromāti un savvaļas dzīvnieki pamet savas alas.

foto: Publicitātes foto

Šajā pikanti dūmakainajā aromātā koksnes notis kontrastē ar svaigumu, nobeigumā veidojot harmoniju. Aromāts, kas neatbilst trendiem, bet rada jaunu klasiku, tikai pilnīgi atšķirīgu no ierastā – tādu šamaniski noslēpumainu, gluži tādu, kāds ir aromāta reklāmas seja aktieris Džonijs Deps. € 81,90 (EDP, 60 ml).

foto: Publicitātes foto

Veltījums Ligūrijai

Īpašā mediju pasākumā Kopenhāgenā tika prezentēts Acqua di Parma līnijas Blue Mediterraneo jaunpienācējs – Chinotto di Liguria, nu jau astotais aromāts, kas veltīts kādam no Itālijas reģioniem. Tajā dominē Ligūrijas lepnums – citrusauglis činoto, kurš kopā ar jūras vēja brāzmu, jasmīnu, ģerāniju, rozmarīnu un pačūliju sajūtu ziņā aizved uz tās piekrasti, kas bija smaržu iedvesmas avots. Šis uniseksa aromāts ir svaigs un uzmundrinošs, tāpēc patiks kā sievietēm, tā vīriešiem. € 50 (EDT, 30 ml).

foto: Publicitātes foto

Ziedoša dārza smarža

Dolce & Gabbana jauno parfīmu Garden raksturo prieks un spontanitāte, ko raisa ziedēšanas laiks dārzā. Priekšplānā izvirzās sārtās plumērijas jeb frandžipani zieds, kas, sajaucies ar mandarīnu, neroli, magnoliju un kokosrieksta esenci, veido krēmīgu svaigumu. Aromāts noslēdzas ar vaniļu, sandalkoku un jasmīnu. Izsmalcināts svaiguma un salduma līdzsvars. € 73 (EDP, 30 ml).

foto: Publicitātes foto